Η σουηδική φίρμα επιχειρεί και πάλι στην premium κατηγορία των ανοιχτών αυτοκινήτων, με τη δεύτερη έκδοση του C70
Η σουηδική φίρμα επιχειρεί και πάλι στην premium κατηγορία των ανοιχτών αυτοκινήτων, με τη δεύτερη έκδοση του C70. Πρόκειται για ένα δίθυρο τετραθέσιο μοντέλο, βασισμένο στο πάτωμα του S 40 (με μεγαλύτερες όμως διαστάσεις), που χάρη στη σχεδιασμένη από το στούντιο Pininfarina αναδιπλούμενη σκληρή οροφή, δίνει στο χρήστη τη δυνατότητα να το μετατρέπει από κουπέ σε κάμπριο και τανάπαλιν.
Η επιτυχημένα δοκιμασμένη συνταγή του δύο σε ένα, εκφράζεται από τη Volvo για πρώτη φορά μέσω μιας τρίπτυχης αναδιπλούμενης οροφής, που αποθηκεύεται στο χώρο αποσκευών, υποδιπλασιάζοντας (από 400 σε 200 κυβ. παλάμες) την χωρητικότητά του, όταν ο οδηγός επιλέξει την έκδοση κάμπριο.
Το νέο C70 εφοδιάζεται από μια γκάμα τριών πεντακύλινδρων βενζινοκινητήρων 2.4, 2.4I, και Τ5, με ισχύ 140, 170 και 220 ίππων αντίστοιχα, ενώ εντός του 2006 αναμένεται ένας ακόμα 5κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας 2.4 λίτρων με απόδοση 180 ίππων.
Το σύστημα μετάδοσης περιλαμβάνει αυτόματα 5τάχυτα και χειροκίνητα 6τάχυτα κιβώτια, η μετάδοση της κίνησης γίνεται στους εμπρός τροχούς και όλες οι εκδόσεις είναι εφοδιασμένες με το γνωστό πλέον DSTC (Dynamic Stability and Traction Control System).
Στα θετικά του καινούριου μοντέλου καταχωρούμε το διπλασιαμό της στρεπτικής ακαμψίας σε σχέση με το προηγούμενο, την αύξηση μετατροχίων/μεταξονίου και τα αυξημένα μέτρα παθητικής ασφάλειας όπως οι προεντατήρες σε όλες τις ζώνες και οι νέοι αερόσακοι στο ανώφλι των θυρών που προστατεύουν τόσο το πλαϊνό, όσο και το πάνω μέρος του κεφαλιού ακόμα και αν η οροφή είναι ανοικτή.
Οδηγήσαμε το νέο C70 (με κινητήρα Τ5) στους υπέροχους δρόμους των αραβικών εμιράτων, μένοντας απόλυτα ευχαριστημένοι από την κατασκευή και την οδική συμπεριφορά, αλλά και ενθουσιασμένοι από το υπέροχο ηχοσύνολο των 14 ηχείων που διαθέτει η πλούσια έκδοση. Κάποιες επιφυλάξεις έχουμε με την αίσθηση των φρένων και τον πολύπλοκο μηχανισμό της πτυσόμενης οροφής, ενώ δεν ξέρουμε το πόσο επαρκής είναι ο «μικρός» κινητήρας των 140 ίππων.
Περισσότερα στα τέλη Μαΐου, όταν το νέο C70 εισαχθεί στη χώρα μας (τιμή από 45.000 -50.000 ευρό για το 2.4) με τρία επίπεδα εξοπλισμού (Κinetic, Momentum και Summum) φιλοδοξώντας να πουλήσει περίπου 100 μονάδες μέχρι το τέλος του χρόνου._ Ν.Τ.