X
Παρουσιάσεις

BMW σειρά 2 Gran Tourer

Αφού άνοιξε το χωρό των οικογενειακών μοντέλων με την Active Tourer, η BMW ολοκληρώνει την είσοδό της στην εν λόγω κατηγορία με την πολυχρηστική επταθέσια Gran Tourer.

Βασισμένη στην πιο πρόσφατη ιδέα της, αυτήν της Active Tourer που για πρώτη φορά έφερε την κίνηση στους εμπρός τροχούς μιας BMW, η Gran Tourer έρχεται να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τις “οικογενειακές” ιδιότητες του μοντέλου, διατηρώντας όλα τα στοιχεία που κάνουν την γκάμα της αρεστή σε πλήθος αγοραστών: με κινητήρες από μόλις 1.500 κ.εκ., δικίνητες ή τετρακίνητες εκδόσεις, ατελείωτη γκάμα εξοπλισμού, αυξημένους χώρους για αποσκευές και μικροαντικείμενα, αλλά και προαιρετικά πλέον, τρίτη σειρά, παιδικών, έστω, καθισμάτων. Αυτό το τελευταίο είναι και το στοιχείο που τη διαφοροποιεί από τη μικρότερη Active Tourer. Για να επιτευχθεί η αύξηση του χώρου επιμηκύνθηκε το μεταξόνιο του δαπέδου του Mini στο οποίο βασίζεται κατά 110 χλστ. (2.780 χλστ.), κάτι που “έδωσε” συνολικά 214 χλστ. στο μήκος της Gran (4.556 χλστ.), συγκριτικά με αυτό της Active.

Σχεδιαστικά το “έργο” είναι… και φαίνεται νέο για την BMW, κάτι που σημαίνει ότι η πέμπτη κάθετη πόρτα ξενίζει με την πρώτη ματιά και σαφώς πρέπει να τη συνηθίσει κανείς. Ωστόσω, το σχήμα της ήταν επιβεβλημένο ώστε να κερδηθεί ο απαραίτητος χώρος για την προσθήκη της τρίτης σειράς καθισμάτων, τα δύο καθίσματα της οποίας αποθηκεύονται στο δάπεδο του πορτμπαγκάζ. Όσον αφορά την πρόσβαση, χάρη στη στάνταρ συρόμενη κατά 130 χλστ. δεύτερη σειρά καθισμάτων, δεν είναι δύσκολη και ιδιαίτερα αν αναλογιστεί κανείς ότι αυτοί που προορίζονται για πίσω θα είναι νεαροί, ευλίγιστοι επιβάτες. Από εκεί και πέρα, ο χώρος αποσκευών, που είναι και ο μεγαλύτερος σε αυτοκίνητο της φίρμας, κυμαίνεται από 645 έως 1.905 λίτρα στην πενταθέσια έκδοση και από τα 560 έως τα 1.820 λίτρα στην επταθέσια, η οποία αναμενόμενα “χάνει” κάποια λίτρα λόγω του χώρου που καταλαμβάνουν τα καθίσματα.

Σχεδιαστικά το “έργο” είναι… και φαίνεται νέο για την BMW, κάτι που σημαίνει ότι η πέμπτη κάθετη πόρτα ξενίζει με την πρώτη ματιά και σαφώς πρέπει να τη συνηθίσει κανείς.

Παρότι στη βάση της γκάμας, από πλευράς κινητήρων θα βρίσκονται τα τρικύλινδρα σύνολα των 1,5 λίτρων βενζίνης και ντίζελ αντίστοιχα, στη διάθεσή μας, κατά την παρουσίαση της Gran Tourer στο Ζαντάρ της Κροατίας είχαμε την τετρακίνητη 220 ντίζελ με τους 190 ίππους και το στάνταρ αυτόματο 8αρι κιβώτιο Steptronic. Τα δυναμικά χαρακτηριστικά του μοντέλου καταφέρνουν να “κρύψουν” τον πολυχρηστικό του χαρακτήρα και μόνο κάποιες άνευ σημασίας κλίσεις σε κάνουν να σκέφτεισαι το αυξημένο ύψος του επιμηκυσμένου αμαξώματος. Ωστόσω, θα ήταν παράλειψη να μην αναφέρουμε κάποιους αεροδυναμικούς θορύβους από τους καθρέπτες μετά τα 120 χλμ./ώρα, τη στιγμή, που, τουλάχιστον στο αυτοκίνητο της παρουσίασης η έξτρα ελεγχόμενη ανάρτηση, στη ρύθμιση Sport είναι κάτι σφιχτότερη από το γενικότερο ύφος του μοντέλου.

Το λανσάρισμα της Gran Tourer θα ξεκινήσει σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες τον Ιούνιο, με την έλευσή της στην ελληνική αγορά να υπολογίζεται ένα μήνα αργότερα.

 

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!