Παρουσιάστηκε στην Αυστρία η δεύτερη γενιά του επιτυχημένου ΤΤ.
Παρουσιάστηκε στην Αυστρία η δεύτερη γενιά του επιτυχημένου ΤΤ της Audi σε δύο εκδόσεις: την προσθιοκίνητη με τον υπερτροφοδοτούμενο, δίλιτρο κινητήρα άμεσου ψεκασμού TFSi (200 ίπποι/5.100 σ.α.λ., 28,5 χλγμ./1.800-5.000 σ.α.λ.) και την τετρακίνητη quattro με τον γνωστό V6 3.200 κ.εκ. (250 ίπποι /6.300 σ.α.λ, 32,6/2.500-3.000 σ.α.λ.).
Το νέο κουπέ 2+2 θέσεων αποτελεί τη λογική και εκσυχρονισμένη συνέχεια μιας επιτυχημένης φόρμας που εμπεριέχει τόσο τα στοιχεία που καθιέρωσαν το ΤΤ ως ένα εκ των πλέον πρωτότυπων κουπέ της αγοράς, όσο και σύγχρονη τεχνολογία.
Άξια αναφοράς οι μεγαλύτερες σε σχέση μετον προκάτοχο διαστάσεις (4.187×1.842×1.352 χλστ. και μεταξόνιο 2.468 χλστ.), το χωροδικτύωμα κατασκευασμένο από αλουμίνιο και ατσάλι, έτσι ώστε να επιτευχθεί η ισοκατανομή του βάρους στους δύο άξονες (και να αποφευχθούν τα παρατράγουδα σχετικά με τη σταθερότητα του πίσω μέρους σε υψηλές ταχύτητες που στιγμάτισαν την πρώτη έκδοση) και, βέβαια, τα άφθονα καλούδια -μεταξύ άλλων η αυτόματα αναδιπλούμενη πίσω αεροτομή πίσω, το σύστημα ελέγχου σκληρότητας των αμορτισέρ «magnetic ride», το ταχύτατο εξάρι αυτόματο κιβώτιο S-tronic και το σε δύο στάδια απεργοποιούμενο ESP.
Στο δρόμο το ΤΤ διακρίνεται τόσο για την ποιότητα κύλισης και την ηχομόνωση, όσο και για τις επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα από 5,7 έως 6,6 δλ., ανάλογα με την έκδοση). Και οι δύο κινητήρες εντυπωσιάζουν με τα μεγάλα αποθέματα ροπής, ενώ, στους καλούς αυστριακούς δρόμους, η οδική συμπεριφορά είναι τυπικά ουδέτερη έως υποστροφική .
Περισσότερα στο τεύχος Ιουλίου των 4Τ, αλλά και από τον Σεπτέμβριο στους ελληνικούς δρόμους, όπου το νέο ΤΤ αναμένεται να κυκλοφορήσει στις ενδεικτικές τιμές των 39.900 (2.0 TFSI) και 53.000 ευρώ (3.2 quattro)._Ν.Κ.