X
Παρουσιάσεις

Audi RS6 Avant

Συνεχίζοντας την πορεία των RS η Audi λανσάρει το RS6 Avant, που δεν είναι απλώς ό,τι καλύτερο έχει να επιδείξει η σειρά στη 15χρονη πορεία της, αλλά και το ισχυρότερο στέισον που έχει περάσει στη γραμμή παραγωγής.

Ο V10 TFSI που μέχρι πρότινος κινούσε τα S6 και S8 απέκτησε δύο τούρμπο που δουλεύουν στα 0,7 bar, ελαφρύτερα αλουμινένια μέρη, κάρτερ ξηρού τύπου και δύο ιντερκούλερ, στοιχεία που στο σύνολό τους έχουν καταφέρει να συνθέσουν ένα σύνολο που αποδίδει 580 ίππους /6.250-6.700 σ.α.λ. και ροπή 66,2 χλγμ./1.500-6.250 σ.α.λ.
Φυσικά στην εξίσωση υπάρχει και η τετρακίνηση Quattro που για την περίσταση μοιράζει τη ροπή υπό φυσιολογικές συνθήκες κατά 40/60% εμπρός/πίσω, με τη δυνατότητα να στείλει έως και 85% πίσω ή 60% εμπρός, ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης.
Στο χορό των εξελίξεων μπήκε και το γνωστό εξάρι κιβώτιο Tiptronic, το οποίο εδώ, και συγκεκριμένα στη χειροκίνητη λειτουργία αλλάζει ταχύτητα σε ένα δέκατο του δευτερολέπτου, ενώ στην αυτόματη ανταποκρίνεται στο kick down σε μισό δευτερόλεπτο. Το αποτέλεσμα για το εξ’ όψεως φιλήσυχο στέισον, είναι ένα αυτοκίνητο που μπορεί από τη μία να κινείται σε αγωνιστικούς ρυθμούς και από την άλλη να συμπεριφέρεται σαν κλασικό οικογενειακό όχημα χωρίς να προβληματίζει ακόμα και τον πιο ανυποψίαστο οδηγό.
Περισσότερα σε τέσσερις μήνες, οπότε και η έλευσή του στην ελληνική αγορά, ενώ σημειώνουμε ότι στη Γερμανία η τιμή για τη βασική του έκδοση ανέρχεται σε 106.900 ευρώ._Ε.Ξ.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας/κυβισμός (κ.εκ.): 10κύλινδρος V/4.991
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 580/6.250-6.700
Ροπή (χλγμ./σ.α.λ.): 66,2 /1.500-6.250
Βάρος (κιλά): 2.025
Μήκος/Πλάτος/Ύψος (χλστ.): 4.928×1.889×1.460
Μεταξόνιο (χλστ.): 2.846
0-100 χλμ./ώρα (δλ.): 4,6
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 250
Τιμή (στη Γερμανία): 106.900 ευρώ
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!