Tα διακριτικά RS υποδηλώνουν την κορωνίδα του μοντέλου Α4 της Audi…
…Kαι πώς θα μπορούσε να είναι αλλιώς, όταν κάτω από το καπό βρίσκεται ένας ατμοσφαιρικός V8 FSI κινητήρας 4,2 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 420 ίππους και 43,6 χλγμ.; Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός κεντρικού διαφορικού Τόρσεν, το οποίο, υπό κανονικές συνθήκες, κατανέμει τη ροπή σε ποσοστό 40/60 μεταξύ εμπρός και πίσω τροχών. Αυξημένα μετατρόχια, σκληρότερη ανάρτηση και χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος κατά 30 χλστ. (πάντα σε σχέση με το απλό Α4), ελαστικά 255/40 18, θηριώδη φρένα και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων συμπληρώνουν τις προδιαγραφές του κορυφαίου Α4. Το αποτέλεσμα είναι 4,8 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα, 16,6 δλ. για τα 0-200 χλμ./ώρα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Τα νούμερα, όμως, περνούν σε δεύτερη μοίρα εμπρός στον τρόπο με τον οποίο το RS4 συμπεριφέρεται στο δρόμο ή στην πίστα (και πιο συγκεκριμένα αυτήν της πίστας δοκιμών της Pirelli στη Vizzola). Aκόμα και στο βρεγμένο οδόστρωμα της πίστας, τα επίπεδα πρόσφυσης και ο τρόπος με τον οποίο περνά στο δρόμο όλη αυτή η δύναμη είναι πραγματικά μοναδικά. Το κερασάκι σε όλα αυτά αποτελούν τα σχεδόν αγωνιστικά μπάκετ καθίσματα, που κυριολεκτικά σφηνώνουν τον οδηγό στη θέση του. Ενδεικτικά, θα αναφέρουμε ότι το RS4 στη Γερμανία κοστίζει 70.000 ευρώ, ενώ, για τους ελάχιστους συμπατριώτες μας που ενδιαφέρονται, οι παραδόσεις αυτοκινήτων αναμένεται να ξεκινήσουν στις αρχές της επόμενης χρονιάς.