Ζώντας τη στιγμή στην ειδική διαδρομή «Κινέτα», κάτω από ιδανικές συνθήκες, χάρη σε εξαιρετικούς οικοδεσπότες. Ο επιμένων νικά και, επιτέλους, ο «Στρατισίνο» δοκιμάζει το πολυεργαλείο, το Ford Fiesta Rally3.
Το Ford Fiesta Rally3 του CarCenter, που οδήγησαν στο Ράλλυ Ακρόπολις και με το οποίο συμμετέχουν στο φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς. Οι Πρωταθλητές!
Είναι σημαντικό ότι συμπεριφέρονται υποδειγματικά και εκτός μπάκετ, ως πραγματικοί οικοδεσπότες. Με τον Νώντα να διδάσκει τη διαχείριση της κορυφαίας κάθετης μονάδας πώλησης και υποστήριξης Ford, του πασίγνωστου CarCenter, δημιουργία του πατέρα του, Γιώργου, που παραμένει στις επάλξεις, η οικογένεια Καρανικόλα υποστηρίζει με τρόπο για σεμινάριο τη συμμετοχή πρωταθλητών στους αγώνες. Υποδειγματική η συμπεριφορά τους προς απαιτητικούς σε διαδρομή σαράντα ετών, όπως άλλωστε και σήμερα στην Κινέτα. Στο ύψωμα πάνω από τους Αγίους Θεοδώρους. Γνωστός αγωνιστικός προορισμός ως η περιοχή «Kατσαρέλια».
Με φύλακα-άγγελο της διαδικασίας τον Λάμπρο Αθανασούλα να συντονίζει την ομάδα του, με λίγα λόγια και την ουσία, που αφορά την ασφάλεια της δοκιμής, στη μέγιστη τιμή.
Η προστιθέμενη αξία χθες Κυριακή εκεί, από τον πατριάρχη Γιώργο Καρανικόλα -η γνωριμία του με τους 4Τ και τον Σ.Χ. είναι 45 ετών-, ενώ νιώθεις άβολα βλέποντας τον Λάμπρο, τον Γιώργο Ζυμαρίδη και τον Γιώργο Αμούτζα να παρακολουθούν. Το ξέρεις, το νιώθεις, το καταλαβαίνεις. Θέλουν να οδηγήσουν, να αγωνιστούν, να καταθέσουν στις ε.δ. ταλέντο και πάθος για ό,τι συγκλονιστικό μας συνδέει. Το αγωνιστικό αυτοκίνητο στο χώμα, και δε βρέθηκαν τυχαία στο βουνό «ΕΛ-ΕΜ», Βαζάκας και Ηλιόπουλος. Αντίστοιχα, δεν είναι σύμπτωση ούτε αποτέλεσμα τύχης ότι θα απολαύσουμε Γιώργο, Αμούτζα και Ηλιόπουλο και στη σκηνή του Πρωταθλήματος.
CarCenter – Ford Fiesta Rally3
Ζητούμενο η γνωριμία μαζί του, και είναι το αντικείμενο που συνδέει τους παραπάνω με τον δικό μας, τον κ. Γιώργο Δελαπόρτα, και τους «Τζίγγερ Jr» και «Flandy», συνήθως εναλλάξ, όπως λέγεται, όλοι τους με Ford Fiesta. Όπως και το όπλο της SV Μotorsport που αναμένεται, οπότε σε συνδυασμό με την αρμάδα των αντίστοιχων Renault Clio, των RC3, απογειώνεται το ενδιαφέρον. Οι «Κλειώ» για τους Χαλκιά, Χατζημάρκο, Βιγκόπουλο κ.ά.· συμμετοχές με συνοδηγούς και ομάδες που δίνουν υπεραξία στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, και ειδικότερα στο νεοσύστατο Πρωτάθλημα Rally3, ενώ απογειώνουν τις προσδοκίες για την ελληνική παρουσία στο ΡΑ. WRC3, καθρέφτης των αντανακλαστικών της Ομοσπονδίας, που αξιοποιεί την αύρα του ΡΑ στο WRC.
Όνειρο
Σε πρώτο πρόσωπο, αποδεικνύεται ότι για να αισθανθείς υπέροχα αρκεί η σύντομη οδήγηση, σε φάση «ευκαιρίας δοθείσης», ενός σύγχρονου αγωνιστικού, σε συνδυασμό με τις εξαιρετικές συνθήκες φιλοξενίας-συνεργασίας. Εκτιμώντας ακόμα μία φορά την ποιότητα του CarCenter, καθρέφτη της οικογένειας Καρανικόλα, που συντονίζουν μια αγωνιστική ομάδα, κόσμημα των ελληνικών αγώνων.
Στην πολύτιμη τέντα το γνωστό FF-R3 με μπλε πινελιές, και δίπλα του ένα λευκό που μόλις ήρθε από την Πολωνία, όπου η έδρα της Μ-Sport για τη συγκεκριμένη κατηγορία, με στόχο τη συμμετοχή σε Πρωτάθλημα Ενιαίου για νέους. Με ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, που ικανοποιεί και τον παλιό. Όπως και τον βετεράνο που, αφού κάθεται εξαιρετικά στο βαθύ μπάκετ της Sparco, φορτώνει γνώση ακούγοντας με προσοχή τον Νώντα Γ. Καρανικόλα να εξηγεί, να αναλύει και να ερμηνεύει, λύνοντας απορίες με υπομονή και γνώση. Το κράνος από τον κ. Γιώργο Κακαβά, που παρευρίσκεται διακριτικά και αποτελεσματικά. Ακριβώς όπως ασκείται ο Λαμιώτης στους αγώνες δίπλα στον Νώντα. Οι μηχανικοί τους επίσης συμμετέχουν, και είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζοντας εδώ και σαράντα χρόνια μετακινήθηκε το κάθισμα για την καλύτερη προσαρμογή. Ό,τι δημιουργεί άνεση και ασφάλεια. Καθόμαστε χαμηλά και -απίστευτο- μας αρέσει και ακούμε με προσοχή, αλλά, «Νώντα μου, άσε με να φύγω…».
Πού περπατάς;
«Να ανέβει η θερμοκρασία του κινητήρα», και πάμε. Στην πρώτη φάση με τον κινητήρα σε safe mode, και στη συνέχεια στο πρόγραμμα Stage, για ειδική διαδρομή. Δε σβήνει ο 3κύλινδρος, ενώ ο δρόμος είναι εξαιρετικός, με τον Λάμπρο να φροντίζει να τον επιστρέφει στην κυκλοφορία σε άψογη κατάσταση – και τον Αθανασούλα δεν τον εμπιστεύονται άπαντες τυχαία. Υποστηρίζει την εμπιστοσύνη σε κάθε δραστηριότητα, όπως και εμείς το «οδήγα» του Νώντα, αλλά και τις οδηγίες του κατηφορίζοντας, όντας και εξαιρετικός συνοδηγός.
Η αλλαγή από την 1η σε 2η σχέση γίνεται με συμπλέκτη, και μετά ανεβάζεις ή κατεβάζεις ταχύτητες χωρίς την υποστήριξή του, απολαμβάνοντας το σειριακό κιβώτιο των 5 σχέσεων. Σε απόλυτη συνεργασία με έναν κινητήρα-διαμάντι που λειτουργεί από χαμηλά, και σπάνια ξεπερνάς τις 5.000 σ.α.λ., οπότε και κοκκινίζει ο κεντρικός πίνακας με τις ψηφιακές ενδείξεις. Στην εξελιγμένη του εκδοχή, όπως είναι ο δικός μας, και όταν είναι πράσινος ο φωτισμός γνωρίζεις ότι είσαι στην ωφέλιμη περιοχή των στροφών. Οδηγώντας συμβατικά, φρενάροντας με το δεξί πόδι νιώσαμε ασφαλείς, έχοντας στο χέρι ένα καθαρόαιμο που φτιάχτηκε για να σε υποστηρίξει, και όχι για να σε προβληματίσει και να σε εκθέσει.
Ο Νώντας έχει ρυθμίσει σοφά τα φρένα ώστε να τα χρησιμοποιείς στην είσοδο της στροφής, αποφεύγοντας το χειρόφρενο και σβήνοντας τάσεις υποστροφής. Αντίστοιχα έχει ρυθμίσει την ανάρτηση της Reiger ώστε το αυτοκίνητο να είναι φιλικό και αποτελεσματικό. Ο θόρυβος του κινητήρα ικανοποιεί στη φάση απλής διαδρομής και ενθουσιάζει στη ρύθμιση του κινητήρα για την ειδική. Το τιμόνι, η ακρίβειά του και η αντίδρασή του στη λάθος τοποbθέτηση, οπότε διορθώνεις χωρίς δράμα, σε ταξιδεύει στην άσφαλτο, και θέλεις να το δεις το Rally3 και σε αυτό το τερέν με τους οριακούς ρυθμούς.
Μαγικό!
Το αυτοκίνητο, βέβαια, και αυτό είναι το σωστό αν θέλεις να συμμετέχεις σε αγώνες, οπότε να ικανοποιείσαι, να συναγωνίζεσαι αλλά και να εκπαιδεύεσαι, ώστε να βελτιώνεσαι. Σημαντικό και σε σχέση με την απαιτούμενη συνεργασία σου με την ομάδα, ώστε να ρυθμίσεις ένα πραγματικά αγωνιστικό αυτοκίνητο, οπότε και διατηρείται το ενδιαφέρον του ώριμου, αλλά και του βετεράνου. Γεγονός ότι με αυτό το αγωνιστικό Fiesta, η Ford εκφράζει τη φιλοσοφία της, προσφέροντας στο motorsport, που υπηρετεί με συνέπεια εβδομήντα ετών, ένα αξιόπιστο και φιλικό στις αντιδράσεις του πολυεργαλείο. Αγωνιστικό, με εξέλιξη συνδεδεμένη με την καλή βάση, όπως όλη η σειρά ST της Ford, προσανατολισμένη στις απαιτήσεις του Πραγματικού Οδηγού.
Ford Fiesta Rally3 σε αντιπαράθεση με τα αντίστοιχα Renault Clio, ο σοβαρός λόγος ώστε να εκδώσεις εισιτήριο διαρκείας για την παρακολούθηση του ΠΠΡ 2024.
Καλό δρόμο αγαπητοί!
Υποχρέωσή μας η ανταπόδοση της εμπιστοσύνης με τη μέγιστη δυνατή προβολή, ώστε να προκύψει η αξιοπρεπής ελληνική παρουσία στο ΡΑ. Με επιδόσεις όπως των Καρανικόλα-Κακαβά στον αγώνα του 2023, που όμως δεν ολοκλήρωσαν, ενώ ταλαιπωρήθηκαν από τέσσερα(!) πληγωμένα λάστιχα._ Σ. Χ.