.
Μετά την ανανέωση του A4 την προηγούμενη χρονιά ήταν αναμενόμενη η “προσαρμογή” και της ανοιχτής έκδοσης του μοντέλου. Η επίσημη παρουσίαση του ανανεωμένου A4 Cabriolet στους εκπροσώπους του ειδικού τύπου έγινε την προηγούμενη εβδομάδα στην νότια Γαλλία.
Εξωτερικά εναρμονίστηκε με τη νέα φιλοσοφία της σειράς Α4 που ακολουθεί το “νοοτροπία” του πρωτότυπου Nuvolari. Με άλλα λόγια ενσωματώθηκε εμπρός η γνωστή πλέον μάσκα που επεκτείνεται και στον προφυλακτήρα που είναι και αυτός διαφορετικά σχεδιασμένος και τα φωτιστικά σώματα από το τρέχον Α4. Εκεί τελειώνουν και οι σχεδιαστικές διαφορές από την προγενέστερη έκδοση καθώς πίσω δεν έχουν γίνει επεμβάσεις πέρα από μια “εσωτερική” διαρρύθμιση στα φωτιστικά όχι ικανή να διαφοροποιήσει το οπτικό αποτέλεσμα.
Εσωτερικά, το τιμόνι είναι το μοναδικό στοιχείο που ουσιαστικά δίνει(;) το στίγμα της ανανέωσης. Τα υλικά η εργονομία και η ποιότητα της κατασκευής κινούνται στα ίδια υψηλά επίπεδα του προηγούμενου μοντέλου και γενικότερα της γερμανικής εταιρείας. Οι σημαντικότερες αλλαγές στο Α4 Cabriolet είναι υποδόριες.
Και πρώτα απ’ όλα η γκάμα των κινητήρων στην οποία παρουσιάζονται τέσσερα νέα μηχανικά σύνολα. Ο TFSi των 200 ίππων και ο μεγαλύτερος επίσης άμεσου ψεκασμού V6 3,2 λίτρων με ισχύ που ανεβαίνει στους 255 ίππους αποτελούν τις επιλογές σε ότι αφορά τους βενζινοκινητήρες ενώ από την παλιά φρουρά είναι διαθέσιμος και 1,8T των 163 ίππων. Παράλληλα ο ντίζελ των 2,5 λίτρων εγκαταλείπεται και στη θέση του βρίσκονται ο 2λιτρς Tdi ( 140 ίπποι) και ο μεγαλύτερος 3λιτρος V6 που φτάνει στους 233 ίππους. Φυσικά η κορυφαία έκδοση εξακολουθεί να είναι αυτή με τον κωδικό S4 στα σπλάχνα της οποίας βρίσκεται ο γνωστός V8 στα 4,2 λίτρα που αποδίδει 344 ίππους. Στους δρόμους γύρω από το Saint Tropez, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την έκδοση με τον 2λιτρο TFSi των 200 ίππων.
Παρά τα 1.630 κιλά του αμαξώματος στα χαρτιά η δύναμη και η ροπή είναι παρούσα σε όλη την κλίμακα των στροφών. Αυτό σε συνδυασμό με την εξαιρετικά ισορροπημένη συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε κάνουν να κινείσαι πιο γρήγορα απ’ όσο τελικά πιστεύεις. Σε όλη αυτή τη διαδικασία εντυπωσιάζουν η ακαμψία του πλαισίου και η ησυχία στο εσωτερικό που είναι αντίστοιχη των κλειστών εκδόσεων. Οι αεροδυναμική θόρυβοι διατηρούνται σε πολύ χαμηλά επίπεδα ακόμα και ταχύτητες κοντά στα 200 χλμ./ώρα ενώ πρέπει να σημειωθεί ότι η κουκούλα που ανοίγει ιδιαίτερα γρήγορα μπορεί να αναδιπλωθεί ακόμα και όταν το αυτοκίνητο κινείται μέχρι 30 χλμ./ώρα. Καθώς το ανανεωμένο A4 Cabriolet θα φτάσει στην ελληνική αγορά περίπου στα τέλη Ιανουαρίου, οι τιμές δεν είναι ακόμα προσδιορισμένες.