top icon
Παρουσιάσεις

Ανανεωμένη Mercedes E Class

H Mercedes ύστερα από τέσσερα χρόνια και μία άκρως επιτυχημένη εμπορική πορεία, προχώρησε στην ανανέωση της σειράς Ε. 

Πάνω από 2.000 εξαρτήματα έχουν αλλαχθεί ή τροποποιηθεί στην νέα γενιά, η οποία πάντως χαρακτηρίζεται από τις εξαιρετικά διακριτικές αλλαγές στην εσωτερική και εξωτερική εμφάνιση, που περιορίζονται κυρίως στους προφυλακτήρες, τα φωτιστικά σώματα, τους καθρέφτες, το τετράκτινο τιμόνι και κάποιες μικροαλλαγές στα χρώματα και τις επενδύσεις.
 
Πιό σημαντικές είναι οι αλλαγές στον τομέα της ασφάλειας, όπου το σύστημα Pre-safe (ανιχνεύει μία επικίνδυνη κατάσταση και προετοιμάζει τα συστήματα ασφαλείας και όχι μόνον) είναι στάνταρ, ένα έξυπνο σύστημα φωτισμού (εξτρά) που βασίζεται στα φώτα διπλού ξένον και προσαρμόζει τον φωτισμό ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες κίνησης (επαρχιακό δρόμο, αυτοκινητόδρομο, στροφή, κ.λ.π.), αποτελεσματικότερο σύστημα πέδησης (καταργήθηκε το πλήρως ηλεκτρονικό sensotronic του προηγούμενου μοντέλου), ενώ στάνταρ είναι το πανέτο direct control, όπως το ονομάζει η εταιρεία και περιλαμβάνει μικοαλλαγές στην ανάρτηση, 10% πιο γρήγορο τιμόνι και ένα νέο μηχανισμό αλλαγής των σχέσεων (στο χειροκίνητο εξάρι κιβώτιο).
 
Αλλαγές έγιναν και στους κινητήρες, με σημαντικότερη από πλευράς ελληνικού ενδιαφέροντος, την έκδοση Ε 200 Kompressor η οποία αποδίδει πλέον 184 ίππους και 25,4 χλγμ. ροπής (0-100 χλμ./ώρα σε 9,1 δλ. και τελική 236 χλμ./ώρα). Επίσης η ναυρχίδα της σειράς είναι πλέον η Ε 63 AMG που φορά τον ατμοσφαιρικό V8 των 6,2 λίτρων, που αποδίδει 514 ίππους και 64 χλγμ. ροπής, καθιστώντας την δυνατότερη Ε όλων των εποχών.
 
Tο ντεμπούτο της ανανεωμένης Mercedes E στη χώρα μας, έχει προγραμματιστεί για τις 23 Ιουνίου, ενώ μία πρώτη ενδεικτική τιμή που ανακοινώθηκε για την Ε 200 Kompressor, ανέρχεται στα 48.000 ευρώ.
 
Νέες εκδόσσεις για την CLS
Παράλληλα με την Ε, κάποιες μικροαλλαγές έγιναν και στην CLS που περιλαμβάνουν το αναβαθισμένο σύστημα πέδησης Adaptive braking και το στάνταρ σύστημα Pre-safe. Σε ότι αφορά τους κινητήρες, η 350 CGI φοράει έναν V6 βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού που αποδίδει 292 ίππους και 37 χλγμ. ροπής, με την κατανάλωση να κυμαίνεται γύρω στα 9,1 λτ./100 χλμ. Η CLS 500 κινείται από ένα V8 5,5 λίτρων (ο οποίος επίσης τοποθετήθηκε και στην ανανεωμένη Ε), που αποδίδει 388 ίππους και 53,8 χλγμ. ροπής. Τέλος η κορυφαία CLS 63 AMG φοράει τον ατμοσφαιρικό V8 των 6,2 λίτρων και των 514 ίππων.
 
 
Το νέο μουσείο της Mercedes

Στις 19 Mαίου θα ανοίξει τις πύλες του, το νέο μουσείο της Mercedes, που φυσικά βρίσκεται στην έδρα της εταιρείας, στην Στουτγάρδη. Μέσα σε ένα αρχιτεκτονικό κόσμημα, που βασίζεται στην λογική του έλικα, μπορεί ο επισκέπτης να πάρει μία γερή γεύση (με ένα αντίτιμο που έχει καθοριστεί στα 8 ευρό), από την 120ετη ιστορία της εταιρείας. Στις αίθουσες συνολικής έκταση 16.500 του μουσείου αυτού εκτείθενται πάνω από 160 οχήματα όλων των τύπων και περισσότερα από 1.500 αντικείμενα. Αξιοσημείωτο είναι ότι οι εργασίες ανέγερσης ξεκίνησαν τον Σεπτέμβριο του 2003.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ