Συνδυάζοντας υποδειγματικά τον σπορτίφ χαρακτήρα με την οικονομία, η πετρελαιοκίνητη έκδοση 1.6 JTDM-2 105 PS της νέας Giulietta δημιουργεί νέα πρότυπα στη μικρομεσαία κατηγορία.
Συνδυάζοντας υποδειγματικά τον σπορτίφ χαρακτήρα με την οικονομία, η πετρελαιοκίνητη έκδοση 1.6 JTDM-2 105 PS της νέας Giulietta δημιουργεί νέα πρότυπα στη μικρομεσαία κατηγορία.
Το σχεδιαστικό κέντρο της Alfa Romeo δημιούργησε τη νέα Giulietta, το όνομα της οποίας αποτίει φόρο τιμής στο θρυλικό αυτοκίνητο που ενσάρκωσε το όνειρο της εταιρείας τη δεκαετία του 1950, ακολουθώντας το νέο στιλ αλλά και τη νέα τεχνολογική κατεύθυνση που ξεκίνησε με τη δημιουργία της 8C Competizione. Πρόκειται για ένα μοντέλο που περιλαμβάνει όλα τα χαρακτηριστικά της ευρυχωρίας, της ασφάλειας της οικονομίας αλλά και του απαράμιλλου σπορτίφ ταμπεραμέντου που θα περίμενε κανείς από ένα όχημα με τα ένδοξα λογότυπα της ιταλικής Alfa Romeo.
Εκτός από την αισθητική, η Alfa Romeo Giulietta διαθέτει τη χαρακτηριστική χρηστικότητα και άνεση ενός compact αυτοκινήτου, με ευρύχωρο εσωτερικό που εξασφαλίζει μεγάλο χώρο επιβατών, με πέντε άνετες θέσεις και έναν πρακτικό χώρο αποσκευών, με χωρητικότητα 350 λίτρων. Στο εσωτερικό, το οριζόντια προσανατολισμένο ταμπλό θυμίζουν τις προτεταμένες, λεπτές γραμμές της θρυλικής Giulietta του 1950, ενώ οι αναφορές στο παρόν και το παρελθόν συνδυάζονται αρμονικά, όπως οι διακόπτες αεροπορικού τύπου που είναι τοποθετημένοι στη μέση του ταμπλό της 8C Competizione. Σε ότι αφορά στην ασφάλεια, η Alfa Romeo Giulietta σχεδιάστηκε για να προσφέρει απόλυτη προστασία στον οδηγό και τους επιβάτες, όπως αποδεικνύουν περισσότερες από 15.000 ώρες προσομοίωσης σε υπολογιστές, τα 100 crash tests, τα 150 HyGe slide tests και οι πάνω από 100 δοκιμές σε τμήματα του πλαισίου και υποσυστήματα. Ως αποτέλεσμα όλων το παραπάνω, η Giulietta κατέκτησε την κορυφαία αξιολόγηση των πέντε αστέρων από τον ανεξάρτητο οργανισμό Euro NCAP, με το σύστημα ασφαλείας που διαθέτει να αυξάνει την ικανότητα απορρόφησης ενέργειας που εκλύεται σε ένα πιθανό ατύχημα μειώνοντας τόσο τις δυνάμεις της αδράνειας όσο και την παραμόρφωση του χώρου των επιβατών. Η ασφάλεια εξασφαλίζεται επίσης και από τους έξι αερόσακους, τις ζώνες τριών σημείων με διπλούς προεντατήρες και περιοριστές φορτίου, τα πεντάλ και την κολόνα τιμονιού που υποχωρούν, τα δεύτερης γενιάς προσκέφαλα anti-whiplash καθώς και από τις υποδοχές Isofix για τα παιδικά καθίσματα.
Η έκδοση 1.6 JTDM-2 105 PS, η οποία κινείται από έναν εξελιγμένο πετρελαιοκινητήρα απόδοσης 105 ίππων, συνδυάζει όλα τα πλεονεκτήματα των μηχανικών συνόλων του είδους, όπως είναι η εξαιρετική οικονομία καυσίμου (4,4 λιτ./100 χλμ. με στάνταρ σύστημα Start&Stop του κινητήρα), οι ελάχιστες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (114 gr/km) και η υψηλή ροπή στρέψης (320 Nm/1.750 σ.α.λ.) με τον απόλυτα δυναμικό οδηγικό χαρακτήρα όλων των υπολοίπων εκδόσεων της σειράς Giulietta. Τα πιο προηγμένα συστήματα οδήγησης, όπως το VDC, περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό, ενώ έχει προστεθεί επίσης η πιο πρόσφατη τεχνολογία της Alfa Romeo, το σύστημα DNA (Dynamic, Normal και Αll Weather), το οποίο ρυθμίζει τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα, του συστήματος διεύθυνσης, του Q2 ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού και του συστήματος ελέγχου δυναμικής συμπεριφοράς (VDC). Στην Giulietta υιοθετείται επίσης η νέα λειτουργία Pre-Fill, που ενεργοποιείται όταν το DNA βρίσκεται στη θέση Dynamic, η οποία εξασφαλίζει τη μέγιστη δυνατή απόκριση στο φρενάρισμα μέσω του συστήματος VDC. Όλα τα χαρακτηριστικά αυτά βελτιώνουν το δυναμικό έλεγχο και υποστηρίζονται από το Dynamic Steering Torque (DST), μια λειτουργία που εξασφαλίζει κατάλληλη ροπή στο τιμόνι και βοηθά τον οδηγό να πραγματοποιήσει σωστές κινήσεις σε κρίσιμες καταστάσεις, πριν επέμβει το σύστημα ελέγχου δυναμικής συμπεριφοράς (VDC) για να αποτρέψει την απώλεια ελέγχου του οχήματος.
Θυμίζουμε πως μέσω της διαδικτυακής υπηρεσίας Alfa Gain, μέσω του site της Alfa Romeo, παρέχεται η δυνατότητα στους υποψηφίους αγοραστές να βρουν όλα τα μοντέλα της Giulietta σε δελεαστικές τιμές και συνολικό όφελος που μπορεί να φτάσει έως και τα 3.000 ευρώ.