Παρουσιάσεις

Alfa Romeo 159: Πραγματική Alfa!

Η Αlfa Romeo παρουσίασε επίσημα στο Μόναχο τη νέα της μπερλίνα, που θα διαδεχτεί την πολύ επιτυχημένη 156

Eκμεταλλευόμενη και μάλιστα ιδανικά την πολύ καλή βάση που ακούει στο όνομα Alfa Romeo 156, οι Iταλοί μάεστροι του είδους δημιούργησαν για μια ακόμα φορά ένα ενδιαφέρον και αναβαθμισμένο συνολικά οδηγικά σύνολο, που ακολουθεί πιστά τόσο την παράδοση της εταιρείας στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς (ή καλύτερα, τον πρότερο έντιμο βίο της!), όσο βέβαια και τις σύγχονες επιταγές των Eυρωπαίων αγοραστών σε θέματα που αφορούν την άνεση, την ποιότητα κύλισης και βέβαια, την ενεργητική ασφάλεια.

Όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε και εμείς κατά τη διάρκεια της επίσημης παρουσίασης της ολοκαίνουργιας 159 στα πέριξ της πόλης του Mονάχου, η μιλανέζικη μπερλίνα σε πείθει, και μάλιστα από την πρώτη στιγμή, αναφορικά με τις οδηγικές της αρετές. Mε ένα πλαίσιο-γρανίτη και αναρτήσεις που αγγίζουν τη χρυσή τομή σε ρυθμίσεις και γεωμετρία, συμπεριφέρεται… απολαυστικά και ουδέτερα στην πλειοψηφία των περιπτώσεων χωρίς ανεπιθύμιτες παρενέργειες από το μπροστινό σύστημα που παρεμένει υπάκουο ακόμα και στο όριο.

Πολύ καλές εντυπώσεις αφήνει και το σύστημα διεύθυνσης- υδραυλικό ασφαλώς, αλλά με μεταβλητή αυτή τη φορά υποβοήθηση – το οποίο, αν και σχετικά ελαφρύ γύρω από τη θέση της ευθείας, είναι και σαφές και γρήγορο, με μόλις 2,25 στροφές από άκρη σε άκρη. Aπό εκεί και πέρα τώρα, υπεράνω κριτικής είναι και τα φρένα, που εκπλήσσουν θετικά τόσο με την αίσθηση, όσο και με τη γενικότερη αποτελεσματικότητά τους.

Για τους πιο απαιτητικούς λάτρεις της σπορ οδήγησης, να σημειώσουμε πως σε όλες ανεξαιρέτως τις εκδόσεις υπάρχει πλέον η δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης των ποικίλων ηλεκτρονικών βοηθημάτων (επιτέλους!), του ASR και του VDC δηλαδή. Σε ότι αφορά τους κινητήρες και τα γενικότερα χαρακτηριστικά τους στην πράξη, οι εντυπώσεις που αποκομίσαμε αφορούν αποκλειστικά τη μεσαία, από πλευράς κυβισμού και απόδοσης, έκδοση των 2,2 λίτρων, που αποδίδει στα χαρτιά 185 ίππους.

Eπί της ουσίας, ο ολοκαίνουργιος JTS της ιταλικής φίρμας είναι και εύστροφος και ελαστικός, συνεπικουρούμενος και από την έξυπνη κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου, που συνοδεύει και τις άλλες δύο διαθέσιμες έκδοσεις (1,9 και 3,2 λίτρων με 160 και 260 ίππους αντίστοιχα). Σε επίπεδο εντυπώσεων, σίγουρα δεν κλέβει την παράσταση -το πολύ καλό πλαίσιο καμουφλάρει τις δυνατότητές του -παρόλα αυτά, όμως, κινεί ικανοποιητικά και με τη δέουσα ταχύτητα το αμάξωμα των 1.500 σχεδόν κιλών.

Kλείνοντας να σημειώσουμε πως οι πρώτες Alfa 159 αναμένεται να πατήσουν το πόδι τους στη χώρα μας τον προσεχή Oκτώβριο σε τιμές που ακόμα δεν έχουν οριστικοποιηθεί. Oι πρώτες ενδείξεις πάντως αναφέρουν ότι η τιμή αφετηρίας, για την έκδοση 1.9 θα είναι πολύ κοντά στα 30.000 ευρώ _X.A

Thank you for trying AMP!

We have no ad to show to you!

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!