Ποτέ μη λες ποτέ, όσο κυκλοφορούν και «οπλοφορούν» άνθρωποι όπως ο Δημήτρης Δριβάκος… Ο «Στρατισίνο» οδηγεί το MOL-Hyundai i20 Ν και σχολιάζει.
Αγωνιζόμενος με προσωπικότητα ο Δημήτρης Δριβάκος, ζει για την υπέρβαση στο χώρο των ελληνικών αγώνων που λατρεύει, αλλά και ευρύτερα. Με δικό του τρόπο η διαχείριση του αγωνιστικού του πάθους, και είναι για σεμινάριο το πώς συνδυάζει την επαγγελματική του συνέπεια με την αγωνιστική του ευαισθησία.
Πονοκέφαλός του η προώθηση των προϊόντων που αντιπροσωπεύει-εμπορεύεται, όπως τα λάδια MOL από την Ουγγαρία και τα έγκυρα, ιδιαίτερα κομψά προϊόντα της P1 από την Ιταλία, ο εξοπλισμός πολλών αγωνιζομένων, όπως του gentleman Αντώνη Αγγελόπουλου από τον Πύργο.
Ευχάριστη έκπληξη…
… η απόκτηση ενός καθαρόαιμου αγωνιστικού i20 N-R5 πρώτης γενιάς, τυπικά Rally2, για αγώνες στο εξωτερικό, με το Μόντε, όπου o Δημήτρης Δριβάκος συμμετέχει με την κ. Κατερίνα Μπαντέ, αποδεδειγμένα σημείο αναφοράς τη σύγχρονη εποχή. Είναι γεγονός πως από τον Δριβάκο δεν περιμένεις κάτι συνηθισμένο, παρά τη συμμετοχή του στον πόλεμο της Α5 με Starlet, όπως στη μάχη της φτερούγας με EVO. Τότε που με το ένα χέρι οδηγούσε και με το «άλλο» συντόνιζε το εσωτερικό cup της «Μιτσούγια» EVO, υπό την αιγίδα του Ομίλου Σαρακάκη, με την υπογραφή και τον κόπο του αείμνηστου Γιώργου Παππά.
Υπέρβαση, απλώς επειδή τον εμπιστεύτηκαν σε σχέση αλληλοσεβασμού, που αντέχει στο χρόνο. Ο Δριβάκος που σε πείθει, με το αποτέλεσμα να δικαιώνει την πρακτική του. Χαμηλοί τόνοι, διακριτική παρέμβαση αλλά ουσία, και αν θέλεις αγωνιστικά καύσιμα, από τον Δριβάκο θα προμηθευτείς. Βενζίνη από την περίφημη Pada, προϊόν του εργοστασίου της MOL, και η συμμετοχή στελεχών τους στην παρουσίαση-αγωνιστική γνωριμία σημαντικών από την Ουγγαρία προδίδει το ενδιαφέρον τους, που μέσω του Δ.Δ. ξεπερνάει την ελληνική αγορά…
Follow me
«Βγες από την εθνική για το Κιάτο, στη συνέχεια κατεύθυνση προς το Σούλι, και στους Καλιάνους θα σας περιμένουν». Με τη δυνατότητα φιλοξενίας στον ξενώνα «Πλειάδες», ένα καλόγουστο συγκρότημα, αλλά δεν ήταν της παρούσης, οπότε θέλαμε να δοκιμάσουμε το αγωνιστικό του Δημήτρη. Γνωρίζοντας πως δεν είναι πλέον το Type R, αλλά το Hyundai που δε δέχτηκαν τη συμμετοχή τους στο Μόντε και τους απογοήτευσαν…
«Ακολουθήστε με» από την κ. Ηρώ Μπιστολά με το C3, και να ’μαστε στο Ψάρι, στη χωμάτινη ε.δ. τότε που απολαμβάναμε Γιώργο Μοσχού και «Ιαβέρη», και αργότερα ασφάλτινη ε.δ. με κυρίαρχο τον Λεωνίδα Κύρκο. Οι σκέψεις εν βρασμώ και σε αδιέξοδο για το αν, πότε και με ποιου τύπου οδόστρωμα έχουμε κατηφορίσει. Με αγωνιστικό Nissan στο χώμα, ή μήπως σε άσφαλτο με την «911» στο ΙΡΑ-2006, που είναι και το πιθανότερο.
WRC team
Τοποθετημένοι υποδειγματικά για την αφεντιά μας, με ασφαλή το δρόμο και συνθήκες φιλοξενίας που έχεις συναντήσει μόνο σε παρουσίαση WRC. Στο σημείο το σωστό, με τυπική ενημέρωση και μέτρα ασφαλείας που συναντάς σε εξαιρετικά οργανωμένες παρουσιάσεις. Η ομάδα σε πλήρη σύνθεση, με τον καθένα να έχει ξεκάθαρο ρόλο και τον Δημήτρη να φροντίζει να αισθανόμαστε άνετα, και την κ. Ηρώ ώστε να μην προκύπτουν ψεγάδια που να θολώνουν μια εξαιρετική εικόνα.
Ο ήχος από τα αερόκλειδα μας υπενθυμίζει ότι το motorsport είναι συλλογική προσπάθεια, με πρωταγωνιστές και τους τεχνικούς, και ευχαριστούμε τον «κωπηλάτη» Κυριάκο Συριόπουλο και τους συνεργάτες του για την υποστήριξη.
Ευθύνη του Δημήτρη Δριβάκου το ζέσταμα και η αγωνιστική τοποθέτηση του i20 ώστε να δουλέψει ο Γ.Κ. και να προκύπτει αποτέλεσμα που να ταιριάζει στη σειρά άρθρων «Αγωνιστικές Γνωριμίες», που λατρεύουμε. Οι καθαρές γραμμές του Δημήτρη και οι αλλαγές ταχυτήτων σε παρασύρουν και θέλεις να οδηγήσεις…
Στο μπάκετ
«Τραβάτε με, κι ας μουρμουράω»…
Καμία σχέση, παραμένεις άλλωστε ζωντανός όταν οδηγείς. Ειδικά αγωνιστικό αυτοκίνητο, οπότε και δοκιμάζεις κάτω από ιδανικές συνθήκες. Θέση οδήγησης σε στυλ «Ιαβέρη»-Μπιαζιόν, επιλογή και Δριβάκου ώστε να είσαι κοντά στο τιμόνι με την πλάτη σε ορθή γωνία με το κάθισμα, «φουλ του μπάκετ» και για την προστασία σου. Σε ενθουσιάζουν τα σύγχρονα μπάκετ, όπως το δικό μας εδώ, από τη Sabelt. Έχεις μάλιστα την εντύπωση ότι έχουν τα μέτρα σου, γνωρίζουν πώς θέλεις να κάθεσαι και προσαρμόζουν. Σε παρασύρει όλο αυτό και βιάζεσαι να φύγεις. Ο Δημήτρης δίπλα, από το δεξί μπάκετ, φροντίζει για τη θερμοκρασία του λαδιού και την πίεση της βενζίνης, ενώ ασχολείται και με τη λειτουργία του χειρόφρενου, που για τη στάθμευση, ή για το λύσιμό του, απαιτεί μυϊκή δύναμη και τρόπο.
Η συνέχεια αφορά το πρώτο στοίχημα ώστε να μη σβήσει ο κινητήρας στην πρώτη σου επαφή με το συνδυασμό συμπλέκτη-γκάζι, ό,τι αφορά την πρεμιέρα του πρωτάρη σε κάθε αντίστοιχη διαδικασία. Το κερδίζουμε και, αφού έχεις εξασφαλίσει τις εικόνες από τα περάσματα του Δριβάκου, σε συνδυασμό με τα βλέμματα εκτίμησης από όλους δίπλα και γύρω σου, δεν προκύπτει άλλο στοίχημα. Η ασφαλής χρήση ενός αγωνιστικού σε φωτογράφιση, άλλωστε, είναι μια καλά δοκιμασμένη συνταγή, οπότε να η ευκαιρία και για γεύσεις, με ένα σύγχρονο καθαρόαιμο.
Είναι ευρύχωρο στο εσωτερικό και σου αρέσει. Σε συνδυασμό με τις αεροτομές, μάλιστα, έχεις την αίσθηση ότι πρόκειται για i30, και ίσως όλο αυτό, που αφορά και τη διάσταση των αισθήσεων, επιτρέπει το να το εμπιστευτείς. Ο κινητήρας στο 75/100, έχουμε περίπου 260 ίππους, αλλάζουμε τις 5 ταχύτητες με τον σειριακού τύπου επιλογέα πριν από τις 6.000 σ.α.λ. και ευτυχείτε!
Δε σου επιτρέπει να μιζεριάσεις και δημιουργούνται προϋποθέσεις να θέλεις να γνωριστείς καλύτερα μαζί του. Από τη χειραψία, άλλωστε, τα μάτια σε οδηγούν στο πρώτο φιλί, και είναι η εμπιστοσύνη του Δημήτρη και το πόσο φιλικό είναι το Ν-R5, που σε προκαλεί για το παραπάνω. Κρύα λάστιχα, τροχοί-θηρία με φρέσκα Pirelli, αλλά έχεις το σωστό τιμόνι και την άμεση απόκριση στο γκάζι, οπότε τα ερεθίσματα στη μέση σου, επιτρέπουν ώστε με τα αντανακλαστικά «οn fire» να είσαι ασφαλής. Ο επιλογέας μαγικός. Χαϊδεύεις και ανεβάζεις-κατεβάζεις ταχύτητες, και πού είναι ο συμπλέκτης; «Ξέχασέ τον», σχολιάζει ο Δημήτρης, δίνοντας και τη σχετική «εντολή». Αντίστοιχα, απολαμβάνεις την αίσθηση του πεντάλ του φρένου που αναβαθμίζει την εμπιστοσύνη σου, αλλά δεν έχεις τα περιθώρια να τα αξιολογήσεις.
Σε κάθε περίπτωση, με ένα R5 στην άσφαλτο δεν προκύπτουν στοιχεία για συγκρίσεις. Πέρασαν πολλά χρόνια και ήταν πολλά τα κιλά τότε που ο Σωκράτης Τσολακίδης μας εμπιστεύτηκε την αντίστοιχη Τraffic Fabia, λίγες ώρες πριν από την αφετηρία αγώνα. Η αίσθηση είναι ότι το Hyundai i20 N-R5 αποτελεί μια σύγχρονη πρόταση σε εξαιρετική βάση και, με ατού την αξιοπιστία του, προσφέρεται για την ευχαρίστηση του πληρώματος, για την προβολή της συμμετοχής σε κορυφαία διάσταση, αλλά και για πρωταθλητισμό με την κατάλληλη εξέλιξη, αποτέλεσμα επένδυσης._ Σ. Χ.
Η MOL Lubricants είναι ο βασικός υποστηρικτής του Δημήτρη Δριβάκου. Επίσης υποστηρικτές είναι η εταιρεία “FILLISLIFT – ΑΝΔΡΕΑΣ ΦΙΛΗΣ ΑΕΒΕ” με ανυψωτικά μηχανήματα και η εταιρεία εργαλείων FACOM, μέσω του αντιπροσώπου της, κου Βράττη Ηλία. Η αγωνιστική βενζίνη έχει την υπογραφή της Panta Racing Fuels.
Φωτογραφίες: Γιάννης Κουσκούτης