top icon
Διάφορα

WTCC: πρωταθλήτρια η Seat

Ο Augusto Farfus νίκησε στον τελευταίο αγώνα της σεζόν, με τον Gabriele Tarquini να κατατάσσεται 5ος εξασφαλίζοντας τον τίτλο, με τη Seat να κατακτά το 2ο συνεχόμενο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Ο Augusto Farfus νίκησε στον τελευταίο, επεισοδιακό και πρόωρα διακεκομμένο, αγώνα της σεζόν, με τον Gabriele Tarquini να κατατάσσεται 5ος και να εξασφαλίζει τον παγκόσμιο τίτλο, με τη Seat να κατακτά το δεύτερο συνεχόμενο πρωτάθλημα κατασκευαστών!

Ο Ιταλός πρωταθλητής του BTCC το 1994 και του ETCC το 2003, εξασφάλισε τον πρώτο του τίτλο στο WTCC και έγινε σε ηλικία 47 ετών ο γηραιότερος παγκόσμιος πρωταθλητής σε θεσμό υπό την αιγίδα της FIA, καταρρίπτοντας το ρεκόρ που κατείχε μέχρι σήμερα ο Juan Manuel Fangio, ο οποίος είχε κατακτήσει το 5ο του παγκόσμιο πρωτάθλημα στη Formula 1 το 1957, σε ηλικία 46 ετών.

Ο Farfus παρέμεινε επικεφαλής στην εκκίνηση, αναπτύσσοντας μια μικρή διαφορά από τον team mate του, Jorg Muller, ο οποίος βρισκόταν υπό την πίεση των Yvan Muller και Tiago Monteiro. O Tarquini, παρά το γεγονός ότι είχε πέσει στην 9η θέση στην εκκίνηση, κατάφερε να ανακτήσει το χαμένο έδαφος και με τη βοήθεια του Jordi Gene, είχε φτάσει στην 5η θέση.

Η μάχη είχε διακοπεί στον τρίτο γύρο έπειτα από το ατύχημα του Tom Boardman στα Solitude Esses. Λίγους γύρους αργότερα ο Nicola Larini τέθηκε εκτός μάχης, έπειτα από το σπρώξιμο του Alex Zanardi. Ωστόσο το χειρότερο ατύχημα συνέβη στον 8ο γύρο, όταν ο Felix Porteiro έχασε τον έλεγχο της BMW του, χτύπησε στις μπαριέρες και ο Franz Engstler που ακολουθούσε δεν κατάφερε να τον αποφύγει. H ΒΜW του Γερμανού παρέμεινε ακινητοποιημένη στη μέση της πίστας και παρά τις κίτρινες σημαίες, ο Andre Couto προσέγγισε τη στροφή με πλήρη ταχύτητα, χτυπώντας δυνατά το αυτοκίνητο του Engstler… O Γερμανός υπέστη διάσειση από τη σύγκρουση, σοβαρές μελανιές στο επάνω μέρος του σώματός του και κάταγμα στην αριστερή κλείδα του.

Mε την πίστα γεμάτη κατεστραμμένα αυτοκίνητα και θραύσματα η διεύθυνση του αγώνα δεν είχε άλλη επιλογή από το να τον διακόψει και έπειτα από μισή ώρα αποφασίστηκε ότι δε θα συνεχιζόταν. Συνεπώς, ως τελικό αποτέλεσμα καταχωρήθηκε η κατάταξη του 7ου γύρου, με τον Nicola Larini να τερματίζει 7ος, παρά το γεγονός ότι είχε εγκαταλείψει και τον team mate του στη Chevrolet, Rob Huff να σημειώνει τον τελικό βαθμό της 8ης θέσης. Ο Felix Porteiro αναδείχθηκε νικητής της κατηγορίας των ανεξάρτητων συμμετοχών, παρά το γεγονός ότι όταν διεξήχθη η απονομή, ο Ισπανός βρισκόταν στο ιατρικό κέντρο της πίστας.

Η 5η θέση στην οποία κατετάγη ο Tarquini του εξασφάλισε το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα αυτοκινήτων τουρισμού, ανακουφισμένος που ο αγώνας δε συνεχίστηκε, καθώς αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα με τον κινητήρα του Seat του. Επειδή ο ασύρματος του Ιταλού δε λειτουργούσε, αντιλήφθηκε λίγο καθυστερημένα ότι ο αγώνας είχε σταματήσει και ο ίδιος είχε κατακτήσει τον τίτλο. Ο Tarquini προσέθεσε ότι ίσως αυτή ήταν η τελευταία του ευκαιρία να κατακτήσει τον τίτλο στο WTCC, καθώς δε γνωρίζει που θα αγωνίζεται στο μέλλον, ενώ απέδωσε τα εύσημα στους έτερους διεκδικητές του τίτλου, Farfus και Yvan Muller, με το Γάλλο να συγχαίρει τον team mate και φίλο του, δηλώνοντας ότι αποτελεί άξιο πρωταθλητή.­­_Φ.Λ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ