top icon
Διάφορα

Το πειρατικό ζει!

Το «πειρατικό» με την ελληνική σημαία στο πίσω μέρος και τους Λάμπρο Αθανασούλα και Νίκο Ζακχαίο στο εσωτερικό του, κατάφερε για ακόμα μία φορά να μας κάνει υπερήφανους με τη νίκη του στο Ford Fiesta International Trophy.

Το «πειρατικό» με την ελληνική σημαία στο πίσω μέρος και τους Λάμπρο Αθανασούλα και Νίκο Ζακχαίο στο εσωτερικό του, κατάφερε για ακόμα μία φορά να μας κάνει να αισθανθούμε υπερήφανους με την συμμετοχή, την παρουσία, τις επιδόσεις και εν τέλει τη νίκη τους, στο Ford Fiesta International Trophy. Το ελληνικό πλήρωμα, που πριν από μερικούς μήνες μας έκαναν να μεθύσουμε από την γλυκιά γεύση της επιτυχίας με τη νίκη τους στο PWRC στο Ράλλυ Ακρόπολις, επέστρεψε στον «τόπο του εγκλήματος», το WRC, και συνέχισε ακριβώς από το ίδιο σημείο που σταμάτησε. Επικρατώντας σε έναν θεσμό με έντονο συναγωνισμό και μεγάλη δημοσιότητα! Στοιχείο σημαντικό, που κάνει τη διαφορά αναφορικά με το μέλλον. Ο Λάμπρος και ο Νίκος, βρέθηκαν στο τιμόνι του Ford Fiesta R2 στην επίσημη πρώτη του αυτοκινήτου στο WRC και κατάφεραν να τραβήξουν την προσοχή με τις επιδόσεις τους, αλλά και εν τέλει να τερματίσουν πρώτοι στην κατηγορία τους.

 
Μπορεί ο αντίπαλος να ήταν ισχυρός, και συγκεκριμένα ο λόγος γίνεται για το νικητή του Trophy σε Βρετανία και Ιρλανδία, Craig Breen, αλλά ο Λάμπρος είχε τον τρόπο να τον ξεπεράσει και στη συνέχεια να εκμεταλλευθεί την έξοδο του και να καταφέρει να κατακτήσει τη νίκη στο θεσμό. Το ελληνικό πλήρωμα ταλαιπωρήθηκε σε όλη τη διάρκεια του αγώνα από τα προβλήματα με τα φρένα του Fiesta, τα οποία δεν άντεξαν την πίεση και τις υψηλές θερμοκρασίες στην περιοχή, αλλά χωρίς σε κανένα σημείο του αγώνα να χάσει την επαφή με την κορυφή. Ακόμα και σήμερα, στο τρίτο και τελευταίο σκέλος, το Fiesta παρουσίασε προβλήματα υπερθέρμανσης με τα φρένα, με αποτέλεσμα το ελληνικό πλήρωμα να αποφύγει τα ρίσκα και να επιστρέψει στο Salou έχοντας κερδίσει τα Fiesta, αλλά και την κατηγορία με τα αυτοκίνητα της κατηγορίας R2. Ένα αποτέλεσμα ιδιαίτερα σημαντικό! «Πριν έρθουμε είχαμε πει ότι ο αγώνας της Ισπανίας μου αρέσει πάρα πολύ και πραγματικά τον ευχαριστηθήκαμε. Καταφέραμε να σημειώσουμε μία επαγγελματική νίκη, ξεπερνώντας τα όποια προβλήματα αντιμετωπίσαμε κατά τη διάρκεια του αγώνα. Ο αγώνας ήταν πολύ ωραίος, οι ειδικές υπέροχες και το αυτοκίνητο ευχάριστο οδηγικά. Από εδώ και πέρα δεν υπάρχει κάποιο σχέδιο για το μέλλον και την επόμενη μέρα. Σίγουρα θέλουμε να ευχαριστήσουμε όσους μας υποστήριξαν και μας βοήθησαν να έρθουμε εδώ. Από εκεί και πέρα, μακάρι να βρεθούν κάποιοι άνθρωποι ή εταιρίες, οι οποίες να αποφασίσουν να μας βοηθήσουν, έτσι ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε ένα πλήρες πρόγραμμα, κάτι το οποίο θα ήταν ιδανικό και ονειρικό».
 
Πλέον, το ερώτημα είναι ποια θα μπορούσε να είναι η συνέχεια για τον Έλληνα οδηγό. Η παρουσία του φέτος σε Ακρόπολις, αλλά και τώρα στην Ισπανία, ήταν έντονη και κέντρισε το ενδιαφέρον θεατών, αλλά και του Τύπου. Θα μπορέσει αυτή η προσπάθεια να έχει συνέχεια; Θα μπορούσαμε να δούμε έναν Έλληνα οδηγό σε περισσότερους αγώνες του WRC; Κανείς δεν μπορεί να απαντήσει με σιγουριά, ιδιαίτερα σε μία περίοδο όπου η παγκόσμια οικονομία περνάει μία από τις μεγαλύτερες κρίσης της σύγχρονης ιστορίας της. Πάντως, ο Λάμπρος μας έχει εκπλήξει στο παρελθόν και μην ξεχνάμε ότι το 2006 είχε ακολουθήσει έναν θεσμό, το Fiesta Trophy, στο WRC. Μήπως ήρθε η ώρα της επιστροφής, αλλά σαφώς αναβαθμισμένης; Μακάρι, αν και δύσκολο. Όμως κανείς δεν μπορεί να μας απαγορεύσει να ονειρευόμαστε τη μέρα που θα δούμε έναν Έλληνα στο WRC._Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ