Ο Λάμπρος Αθανασούλας και ο Νίκος Ζακχαίος, πραγματοποίησαν την πρώτη τους επαφή με το Ford Fiesta R2 και σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο ανάμεσα στα Fiesta που έλαβαν μέρος στο shakedown!
Ο Λάμπρος Αθανασούλας και ο Νίκος Ζακχαίος, πραγματοποίησαν σήμερα την πρώτη τους επαφή με το Ford Fiesta R2 και κατάφεραν να σημειώσουν τον ταχύτερο χρόνο ανάμεσα στα Ford Fiesta που έλαβαν σήμερα μέρος στο shakedown του αγώνα!
Οι νικητές του PWRC στο Ράλλυ Ακρόπολις, έκαναν τέσσερα περάσματα από την ειδική των περίπου τεσσάρων χιλιομέτρων και μαζί με ακόμα ένα πλήρωμα, και συγκεκριμένα τον Τούρκο Yourdakul με ακόμα ένα R2, ήταν οι μοναδικοί που κατάφεραν να σπάσουν το φράγμα των τριών λεπτών! Ο Έλληνας οδηγός, βρίσκεται σε πολύ καλή διάθεση δείχνει έτοιμος μαζί με τον Νίκο Ζακχαίο να ευχαριστηθεί τον αγώνα, αλλά και να διεκδικήσει ότι παραπάνω μπορεί από αυτόν.
Το Fiesta R2 πραγματοποιεί το ντεμπούτο του στο WRC σε αυτόν τον αγώνα και όπως είναι λογικό η πρώτη εντύπωση του Λάμπρου έχει ιδιαίτερη σημασία. «Βασικά, ήταν όπως το περιμέναμε, αν καθ θέλαμε να κάνουμε αλλαγές στις ρυθμίσεις και το στήσιμο του. Πιστεύουμε ότι έχουμε κάνει αυτή τη στιγμή αρκετά πράγματα, τα οποία και θα μας βοηθήσουν στον αγώνα. Το αυτοκίνητο είναι αρκετά μαλακό και οι ειδικές έχουν πολύ υψηλό δείκτη πρόσφυσης, με αποτέλεσμα να το θέλαμε ακόμα πιο σκληρό, αλλά η δυνατότητα που έχουμε σε επίπεδο αλλαγών είναι περιορισμένες. Παρόλα αυτά, είμαστε ικανοποιημένοι από τις αλλαγές που κάναμε και το ευχαριστηθήκαμε, βελτιώνοντας το Fiesta σαν αίσθηση. Κάναμε συνολικά περίπου 25 χιλιόμετρα και βρήκαμε με το Νίκο και το ρυθμό μας».
Ο Λάμπρος, το 2006 είχε βρεθεί στις ίδιες ειδικές οδηγώντας ένα Ford Fiesta ST, με αποτέλεσμα να έχει ήδη ένα μέτρο σύγκρισης σε σχέση με το Fiesta προδιαγραφών R2. «Το R2 είναι λίγο πιο ευχάριστο στις υψηλές στροφές περιστροφής του κινητήρα. Βέβαια, είναι πιο γρήγορο βασικά λόγω του σειριακού κιβωτίου. Παράλληλα, λίγο καλύτερο είναι και το μπλοκέ διαφορικό, αλλά και αυτό έχει να κάνει με το κιβώτιο ταχυτήτων. Αν είχαμε κι άλλο χρόνο, θα δοκιμάζαμε και κάποια άλλα πράγματα, αλλά επειδή δεν θα προλαβαίναμε να τα δοκιμάζαμε και στην πράξη στο shakedown, αφήσαμε το αυτοκίνητο ως έχει και θα ξεκινήσουμε με αυτό το στήσιμο». Όπως είναι εύκολο να καταλάβει κανείς, ο Λάμπρος έχει ήδη σκεφτεί τι ακριβώς θα ήθελε να αλλάξει στο αυτοκίνητο, σε περίπτωση που αυτό κριθεί απαραίτητο. «Θα ήθελα λίγο καλύτερο το εμπρός μέρος, με λιγότερη υποστροφή, και παράλληλα λίγο πιο υπερστροφικό το πίσω, έτσι ώστε να με βοηθάει στην τοποθέτηση του πριν τη στροφή. Αλλά, όπως προανέφερα, οι επιλογές μας είναι περιορισμένες».
Τη στιγμή που ο Λάμπρος μας μιλούσε σχετικά με την πρώτη του γεύση από το Fiesta, ακόμα δεν είχε μάθει τους χρόνους των αντιπάλων του, και ούτε φυσικά γνώριζε ότι είχε πραγματοποιήσει τον ταχύτερο χρόνο ανάμεσα στα Fiesta. Παρόλα αυτά, οι στόχοι του παραμένουν ίδιοι. «Όταν συμμετέχεις σε έναν αγώνα με αυτοκίνητα ενιαίας μορφής, είναι δεδομένο ότι οι μάχες θα είναι σκληρές. Ελπίζω να έχουμε διάρκεια και να μείνουμε όλοι στη μάχη, για να ευχαριστηθούμε τον συναγωνισμό και τον αγώνα. Από εκεί και πέρα, μακάρι να κερδίσουμε»! Και εμείς το ίδιο λέμε Λάμπρο και Νίκο,μακάρι_Π.Τ.([email protected])