top icon
Διάφορα

Στο δρόμο προς τη νίκη!

Ο Λάμπρος Αθανασούλας και ο Νίκος Ζακχαίος, οδεύουν πλέον μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου σκέλους, προς τη νίκη στο Fiesta Sporting Trophy στο Ράλλυ Καταλονίας.

Ο Λάμπρος Αθανασούλας και ο Νίκος Ζακχαίος, οδεύουν πλέον μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου σκέλους, προς τη νίκη στο Fiesta Sporting Trophy στο Ράλλυ Καταλονίας. Το ελληνικό πλήρωμα, βρίσκεται στην κορυφή της κατάταξης με σημαντική διαφορά από τον δεύτερο, με αποτέλεσμα να χρειάζεται απλά τον τερματισμό για να κατακτήσει και τυπικά την πρώτη θέση. Ο Λάμπρος και ο Νίκος ξεκίνησαν εντυπωσιακά το σκέλος, αφού στην εναρκτήρια ειδική της ημέρας, και μάλιστα τη μεγαλύτερη του αγώνα, κατάφεραν να σημειώσουν τον ταχύτερο χρόνο στην κατηγορία, και μάλιστα σχεδόν ένα λεπτό ταχύτερο από τον δεύτερο, εκμεταλλευόμενοι και ένα πρόβλημα του μεγάλους τους αντιπάλου, του Craig Breen, με τον κινητήρα του δικού του Fiesta. Στις επόμενες δύο ειδικές μέχρι το τέλος πίεσαν και αύξησαν κι άλλο τη διαφορά, κερδίζοντας τη μία από τις δύο, φτάνοντας στο σέρβις με στόχο να λύσουν το πρόβλημα με τα φρένα του Fiesta, το οποίο και είχαν εντοπίσει.

 
Έτσι, στο σέρβις της βελγικής Floral σήμανε συναγερμός, με αποτέλεσμα να αλλαχθούν οι πλύμνες, αλλά το ελληνικό πλήρωμα να φύγει με καθυστέρηση τεσσάρων λεπτών και ουσιαστικά να εξανεμιστεί η διαφορά που με κόπο είχαν χτίσει. Όμως, στη συνέχεια η τύχη τους έκλεισε το μάτι, αφού ο μεγάλος τους αντίπαλος, Craig Breen, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, αφήνοντας τους έτσι μόνος στην κορυφή της κατάταξης να ταξιδέψουν προς τη νίκη. Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός ότι οι νικητές του PWRC στο Ακρόπολις, είχαν καταφέρει στην 10η ε.δ. (εκεί που έμεινε ο Breen) να κάνουν 20 δευτερόλεπτα ταχύτερο λίγο πριν τα μισά της ειδικής, κάτι που σημαίνει ότι και πάλι θα κατάφερναν να χτίσουν τη διαφορά που είχαν δημιουργήσει. Πάντως, οι επιδόσεις του ελληνικού πληρώματος είναι άκρως εντυπωσιακές, με δεδομένο το γεγονός ότι βρίσκονται πολύ ψηλά στη γενική και μπροστά από συνδυασμούς με ισχυρότερες κατασκευές. Φυσικά, στο τέλος της ημέρας, το ελληνικό πλήρωμα εμφανίστηκε άκρως ικανοποιημένο, αν και όπως μας είπαν τα προβλήματα με τα φρένα δεν λύθηκαν. Πάντως, ο Λάμπρος επέλεξε να επιτεθεί τελικά στην πρώτη ειδική της ημέρας, αφού μέχρι και χθες το βράδυ δεν γνώριζε ποια τακτική θα ακολουθήσει: «Χωρίς να έχουμε συνεννοηθεί με το Νίκο, πιέσαμε στην πρώτη και μεγάλη ειδική του αγώνα, την οποία και εγώ γνώριζα από τη συμμετοχή μου εδώ το 2006. Συγχρόνως, είχε ένα πρόβλημα με τον κινητήρα του ο Breen, και καταφέραμε να δημιουργήσουμε μία διαφορά ασφαλείας που θα μπορούσε να μας εξασφαλίσει και τον αγώνα».
 
Σε εκείνο το σημείο, όμως, άρχισαν να εμφανίζονται και τα πρώτα προβλήματα. «Τα προβλήματα όμως με τα φρένα, αλλά και η καθυστερημένη μας έξοδος από τα σέρβις, είχαν σαν αποτέλεσμα να μειωθεί και πάλι η διαφορά, και αποφασίσαμε να επιτεθούμε και πάλι στο δεύτερο πέρασμα από την ειδική των 37 χιλιομέτρων. Αυτό ήταν κάτι που προφανώς αποφάσισε και ο Breen, ο οποίος όμως βγήκε από το δρόμο.
Από εκεί και πέρα, με δεδομένο το γεγονός ότι είχαμε πρόβλημα με τα φρένα, κόψαμε το ρυθμό μας, ενώ είχαμε και ένα λάστιχο στην τελευταία ειδική. Παρόλα αυτά επιστρέψαμε στο σέρβις και είναι όλα καλά. Τώρα περιμένουμε να ξεκινήσουμε αύριο με ένα σωστό αμάξι και να το φέρουμε πίσω στον τερματισμό σε έναν μέτριο ή γρήγορο ρυθμό, χωρίς ρίσκο».
 
Πόσο το ευχαριστήθηκαν, όμως, έχοντας να αντιμετωπίσουν όλα αυτά τα προβλήματα; «Με εξαίρεση τις δύο τελευταίες ειδικές, το ευχαριστηθήκαμε πάρα πολύ, γλιστρώντας αρκετά βέβαια. Δεν ξέρω αν αυτό οφείλεται στο ότι το παρακάναμε ή στο αν η θερμοκρασία δεν ήταν κατάλληλη για αυτές τις θερμοκρασίες, αλλά η ουσία είναι ότι απολαύσαμε».
 
Το ερωτηματικό όλων, αλλά και του ίδιου, είναι κατά πόσο θα μπορούν να λυθούν εν τέλει τα προβλήματα με τα φρένα, έτσι ώστε να μπορέσει το ελληνικό πλήρωμα να απολαύσει το τελευταίο σκέλος χωρίς προβλήματα. «Ζήτησα κάποιες αλλαγές και ελπίζω να φτιαχτεί το πρόβλημα. Αν δεν επισκευαστεί θα ακολουθήσουμε έναν συντηρητικό ρυθμό, για να επιστρέψουμε στον τερματισμό, εκμεταλλευόμενοι και τη μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο. Εμάς δεν μας ενδιαφέρουν οι βαθμοί και η σχετική βαθμολογία για όσους που κερδίζουν τις ειδικές διαδρομές. Εμείς θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε τον αγώνα, αυτός είναι ο στόχος μας».

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ