top icon
Διάφορα

Ράλλυ Αυστραλίας: Τα πάνω κάτω!

Κι ενώ ο Loeb πανηγύριζε την επικράτηση του στο Ράλλυ Αυστραλίας, μία ποινή ενός λεπτού μετά τον τελικό τεχνικό έλεγχο, είχε αποτέλεσμα η νίκη να περάσει στα χέρια του Hirvonen!

Αναμφίβολα, η εξέλιξη του Ράλλυ Αυστραλίας μόνο δραματική θα μπορούσε να χαρακτηριστεί. Ο Sebastien Loeb κατάφερε μετά από προσπάθεια τριών ημερών στις ειδικές διαδρομές να σημειώσει την πρώτη του νίκη μετά από τέσσερις μήνες και αντίστοιχους αγώνες, χωρίς όμως να λογαριάσει το λάθος των ανθρώπων της Citroen. Βλέπετε, μετά τον τερματισμό και κατά τη διάρκεια του τελικού τεχνικού ελέγχου, διαπιστώθηκε ότι ένας σύνδεσμος στην αντιστρεπτική ράβδο της C4, ήταν διαφορετική από αυτή που φαίνεται στη φωτογραφία της ομολογκασιόν, με αποτέλεσμα και οι τρεις Citroen C4 που συμμετείχαν στον αγώνα να δεχθούν ένα λεπτό ποινή. Με αυτόν τον τρόπο, ο Mikko Hirvonen κατάφερε να σημειώσει την 4η συνεχόμενη νίκη του, αριθμός ρεκόρ για τον ίδιο, και δύο αγώνες πριν το τέλος να αποκτήσει σημαντικό προβάδισμα, και συγκεκριμένα πέντε βαθμών, στην υπόθεση τίτλος! Την ίδια ώρα, οι C4 των Loeb και Sordo περιορίζονταν στην 3η θέση, και ο Sebastien Ogier από την 4η θέση της γενικής, έπεφτε στην 5η, πίσω από τον Jari Matti Latvala. Η ομάδα της Citroen ακολούθησε σοφή στρατηγική σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, μη αφήνοντας τα πληρώματα της να βρεθούν στη μειονεκτική θέση να ανοίγουν το δρόμο για τους υπολοίπους. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα ο Loeb να είναι ταχύτερος από τον μεγάλο του αντίπαλο στις ειδικές διαδρομές, την ώρα που ο Sordo διεκδίκησε μέχρι την τελευταία ε.δ. τη δεύτερη θέση από τον Hirvonen, αποδεικνύοντας έμπρακτα για ακόμα μία φορά, πόσο βελτιωμένες είναι οι επιδόσεις του στις χωμάτινες επιφάνειες.
 
Ο Jari Matti Latvala από την πλευρά του, σε αυτόν τον αγώνα στάθηκε άτυχος, αφού έχασε πολύτιμο χρόνο και κάθε ελπίδα διάκρισης, όχι από δικό του λάθος, αλλά από δύο κλαταρίσματα. Αρχικά, βρέθηκε σε τροχιά νίκης, κερδίζοντας ε.δ. και παραμένοντας επικεφαλής της κατάταξης μέχρι τα μέσα της δεύτερης ημέρας, χωρίς όμως να υπολογίσει στο κλατάρισμα, το οποίο τον έριξε τέταρτο γενικής. Και σαν να μην έφτανε αυτό, ακόμα ένα τον έθεσε εκτός διεκδίκησης και αυτής της θέσης, τουλάχιστον μέχρι το τέλος του αγώνα και την απόφαση των αγωνοδικών, με την οποία και κατέκτησε τελικά τους βαθμούς της 4ης θέσης. Πέμπτος, εν τέλει, τερμάτισε ο Sebastien Ogier, ο οποίος και έκανε τη δεύτερη καλύτερη του εμφάνιση στο χώμα, μετά από το ονειρικό ντεμπούτο που είχε πραγματοποιήσει πέρσι στα δάση της Μ. Βρετανίας. Μάλιστα, αν δεν είχε μία μικρή έξοδο τη δεύτερη ημέρα, θα μπορούσε να διεκδικήσει ακόμα και μία θέση στο βάθρο! Πάντως, οι άνθρωποι της Citroen έχουν διακρίνει το ταλέντο του, με αποτέλεσμα να του δώσουν την ευκαιρία να λάβει μέρος με τη C4 και στους δύο τελευταίους αγώνες του θεσμού, σε Ισπανία και Μ. Βρετανία. Την βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσαν οι Matthew Wilson, Henning Solberg και Federico Villagra, την ώρα που ο Martin Prokop κατέκτησε τη νίκη στο PWRC. Μάλιστα, στην συγκεκριμένη κατηγορία είχαμε και Πρωταθλητή, αφού η 4η θέση που κατέκτησε ο Armindo Araujo είναι αρκετή για να τον χρίσει Πρωταθλητή. Τουλάχιστον μέχρι τη στιγμή της εκδίκασης της έφεσης που έχει καταθέσει ο Nasser Al Attiyah για τον αποκλεισμό του στο Ακρόπολις.
 
Η επόμενη συνάντηση του WRC έχει οριστεί για τις 2-4 Οκτωβρίου στις ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Ισπανίας, με τον αγώνα να έχει και ελληνικό ενδιαφέρον, αφού το παρών θα δώσει και ο Λάμπρος Αθανασούλας με τον Νίκο Ζακχαίο, οι οποίοι και θα λάβουν μέρος με ένα Ford Fiesta R2._Π.Τ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ