X
Διάφορα

PSA 2010-2015: οι στρατηγικοί στόχοι

Ο Christian Streiff, Πρόεδρος του ομίλου PSA Peugeot Citroën, παρουσίασε τους στρατηγικούς στόχους του Group για την περίοδο 2010-2015. Για το 2010, η PSA Peugeot Citroën έθεσε στόχο την επιστροφή στην ανάπτυξη και την κερδοφορία, μέσω της πώλησης άνω των τεσσάρων εκατομμυρίων οχημάτων και της εδραίωσης της, ως ηγέτη στην κατηγορία των φιλικών προς το περιβάλλον αυτοκινήτων. Για το 2015, η δέσμευση του Group είναι να γίνει ο πλέον ανταγωνιστικός κατασκευαστής αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Ο στόχος είναι να παρουσιάσει λειτουργικό περιθώριο κέρδους της τάξεως του 5.5 με 6% για το 2010 και 6 με 7% έως το 2015.
Ο Christian Streiff προσδιόρισε το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης για το έτος 2010 και μέχρι το 2015 για τον κλάδο των αυτοκινήτων: μεγάλη βελτίωση στην ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών. Η πρόκληση είναι να μειωθεί κατά 50% ο αριθμός των αστοχιών ποιότητας, καθώς επίσης και η μείωση του χρόνου επίλυσης αυτών των περιστατικών, κατά τα δύο τρίτα. Σε ότι αφορά την ποιότητα των υπηρεσιών, ο στόχος για την Peugeot και τη Citroën, είναι η κατάκτηση μίας εκ των 5 πρώτων θέσεων πανευρωπαϊκά. 29 συνολικά παρουσιάσεις νέων μοντέλων στην Ευρώπη προβλέπονται για την περίοδο 2007-2010, με διαφοροποιημένα μοντέλα για κάθε εταιρεία, ώστε να αυξηθεί σημαντικά η κάλυψη της αγοράς.
Επιθετική πολιτική marketing στην Ευρώπη
Έτσι θα μπορέσει το Group να πουλήσει 300.000 μονάδες το 2010, και αυτό χάρη στην ειδική στρατηγική στον τομέα των εταιρικών πωλήσεων, τις ειδικές ενέργειες υποστήριξης στα ολοκληρωμένα συγκροτήματα, την καλύτερη ανταποδοτικότητα της επένδυσης στα μέσα, καθώς και την μετατροπή των ιδιόκτητων ολοκληρωμένων συγκροτημάτων σε πραγματικές μονάδες κερδοφορίας. Πρόγραμμα περικοπής κόστους, με στόχο την μείωση κατά 50% στα κόστη των εγγυήσεων, αύξηση της παραγωγικότητας των αγορών από 4 σε 6% ετησίως, μείωση γενικών λειτουργικών δαπανών και παγίων εξόδων κατά 30%, ελάττωση χρόνου ανάπτυξης προϊόντος κατά 30%, μείωση κόστους εφοδιασμού κατά 10%, πλήρης ανάπτυξη του προγράμματος βιομηχανικής αποδοτικότητας «Convergence» σε συνεργασία με τη BMW μέχρι το τέλος του 2007  και αύξηση της παραγωγικής δυνατότητας κατά 20 μονάδες. Μία διεθνής επιθετική στρατηγική, στοχεύει να φέρει 400.000 προσθετικές πωλήσεις εκτός Ευρώπης το έτος 2010.
Στο Mercosur (Βραζιλία,Αργεντινή, Ουραγουάη και Παραγουάη), το Group στοχεύει να διπλασιάσει βαθμιαία τις πωλήσεις στα 400.000 οχήματα. Στη Βραζιλία ο στόχος είναι να συμπεριληφθεί στους 4 μεγάλους ηγέτες της αυτοκινητοβιομηχανίας. Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, η PSA Peugeot Citroën έχει σκοπό να παρουσιάσει 12 νέα μοντέλα, να έχει παρουσία και στις χαμηλότερες κατηγορίες, να ισχυροποιήσει και να διευρύνει το δίκτυο ολοκληρωμένων συγκροτημάτων και των δύο εταιρειών, να αυξήσει με γρήγορους ρυθμούς την παραγωγική ικανότητα, να εμπλουτίσει το τοπικό στοιχείο, και να ενισχύσει την έρευνα & ανάπτυξη στην περιοχή.
Στην Κίνα, οι στόχοι του Ομίλου για το 2015, είναι να γίνει ένας όμιλος με πωλήσεις που θα φτάσουν στο 1 εκατομμύριο οχήματα. Για να γίνει αυτό, ο σχεδιασμός είναι να ξεκινήσει μέχρι το 2010 μία νέα παραγωγική μονάδα, σε συνεργασία με την Dongfeng Motor, ενώ παράλληλα θα εκμοντερνίσει την γκάμα της Peugeot και της  Citroën παρουσιάζοντας 12 νέα μοντέλα. Μία μελέτη έχει ήδη πραγματοποιηθεί με θέμα την επιχειρηματική συνένωση με τη Hafei, η οποία θα εξασφαλίσει την ύπαρξη και μίας τρίτης παραγωγικής μονάδας στο νότο. Την ίδια στιγμή το Business Unit της Κίνας, προτίθεται να δημιουργήσει σχεδιαστικό κέντρο και τμήμα έρευνας & ανάπτυξης, καθώς και να ενισχύσει τις προμήθειες.
Στη Ρωσία, η PSA Peugeot Citroën έχει θέσει στόχο τις 100.000 μονάδες για το 2010, καθώς και την ταχεία αύξηση των πωλήσεων στις 300.000 μονάδες.
Εν κατακλείδι, η στρατηγική του προϊόντος θα δώσει τη δυνατότητα και στις δύο εταιρεία σε όλες τις αγορές να ισχυροποιήσουν την παρουσία τους σε αναπτυσσόμενες κατηγορίες, να προσφέρουν ανταγωνιστικά μοντέλα σε κάθε κατηγορία.  Συνολικά 53 νέα μοντέλα θα παρουσιαστούν παγκοσμίως στο διάστημα των 4 ετών, από το 2007 έως το 2010.
Τέλος, ο Όμιλος επιθυμεί να ισχυροποιήσει την κυριαρχία του σε ότι αφορά τα φιλικά προς το περιβάλλον αυτοκίνητα. Ο στόχος είναι να μειωθούν οι μέσες εκπομπές ρύπων CO2 στην Ευρώπη, τουλάχιστον κατά 10g/km. Το γεγονός αυτό σημαίνει εντονότερη προσπάθεια σε έρευνα & εξέλιξη στους κινητήρες και εκτεταμένη χρήση υβριδικών τεχνολογιών, όπως η παρουσίαση των υβριδικών HDi το 2010 και η πώληση ενός εκατομμυρίου μονάδων «Stop & Start» από το 2011. Τέλος, κινητήρες που κινούνται με 30% βιο-diesel θα είναι διαθέσιμοι στην γκάμα και θα διατεθούν και κινητήρες που προορίζονται για χρήση με βιοαιθανόλη ανάλογα με τη ζήτηση κάθε χώρας.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!