H Bridgestone σχεδίασε και κατασκεύασε εκ νέου όλες τις πτυχές του Potenza S001, για να ταιριάζει με τον σχεδιασμό του νέου Renault Megane RS.
Μία ειδικά προσαρμοσμένη προσέγγιση ήταν απαραίτητη για το νέο Renault Mégane RS. Αυτό είναι ένα πολύ διαφορετικό όχημα, εξηγεί ο Laurent Hurgon, ο οδηγός εξέλιξης της Renault. Έχει έναν ισχυρότερο κινητήρα και η ανάρτηση καθώς και το σύστημα τετραδιεύθυνσης έχουν ανακατασκευαστεί. Η Bridgestone σχεδίασε και κατασκεύασε τα ελαστικά Potenza S001 για να ανταποκριθεί σε αυτές τις προδιαγραφές και να μεγιστοποιήσει τα οφέλη των παραπάνω καινοτομιών.
Διαβάστε επίσης: Οδηγούμε το νέο Renault Megane R.S.
Τοποθετήσαμε φαρδύτερα μπλοκ στο εξωτερικό του σχεδιασμού του πέλματος για να βελτιώσουμε τον χειρισμό στο στεγνό και το φρενάρισμα και μικρότερα μπλοκ στο εσωτερικό για τη βελτίωση των επιδόσεων στο βρεγμένο, εξηγεί ο Christophe de Valroger, αντιπρόεδρος αρχικού εξοπλισμού στην Bridgestone Europe. Αυτό βελτίωσε τη γραμμή επαφής για καλύτερη σύνδεση με την επιφάνεια του δρόμου και καλύτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Επίσης, αύξησε τις πλευρικές δυνάμεις καθιστώντας πιθανό το γρήγορο στρίψιμο, όπως πρέπει για ένα δυναμικό hatch. Ωστόσο, οι καινοτομίες επεκτάθηκαν και πέρα από τα γεωμετρικά σχέδια του πέλματος και των αυλακώσεων. Τα ελαστικά κατασκευάζονται από ένα προηγμένο υλικό και διαθέτουν ενισχυμένο πλευρικό τοίχωμα, αυξάνοντας την ακαμψία του σκελετού του ελαστικού και βελτιώνοντας την ικανότητα απόκρισης καθώς και τη δύναμη στις στροφές. Μειώσαμε την αντίσταση κύλισης, διατηρώντας το Potenza S001 σύμφωνο με τους κανονισμούς του σήμερα και του αύριο και αποκτήσαμε ευρωπαϊκή ετικέτα A στην κατηγορία πρόσφυση στο βρεγμένο, εξηγεί ο de Valroger. Ο σχεδιασμός και η παραγωγή ελαστικών στην Ευρώπη για ένα όχημα που κατασκευάζεται στην Ευρώπη μας επέτρεψε να συνεργαστούμε στενά μαζί σε κάθε βήμα.