Και αυτό απλώς εξαγοράζει το δικαίωμα αγοράς ενός τυπικού αυτοκινήτου Κατηγορίας Α, με κινητήρα μικρού έως μεσαίου κυβισμού 1,6 λτ. ή μικρότερο.
Η ιδιοκτησία αυτοκινήτου στη Σιγκαπούρη, μια από τις πιο ακριβές χώρες του κόσμου, ήταν πάντα κάτι σαν πολυτέλεια. Αλλά το κόστος έχει πλέον εκτιναχθεί σε ιστορικό υψηλό.
Ένα 10ετές Πιστοποιητικό Δικαιώματος – μια άδεια που πρέπει να αγοράσουν οι άνθρωποι στην πλούσια πολιτεία της πόλης πριν καν τους επιτραπεί να αγοράσουν ένα όχημα – κοστίζει τώρα 76.000 δολάρια, ήτοι 104.000 δολάρια Σιγκαπούρης, περισσότερο κατά τέσσερις φορές σε σχέση με το 2020 , σύμφωνα με στοιχεία της Αρχής Χερσαίων Μεταφορών.
Όσοι θέλουν κάτι μεγαλύτερο, όπως ένα SUV, πρέπει να πληρώσουν 146.002 δολάρια Σιγκαπούρης για την άδεια κατηγορίας Β.
Έπειτα, πρέπει να σκεφτούμε το κόστος του ίδιου του οχήματος.
Το σύστημα ποσοστώσεων εισήχθη το 1990 για να ελαχιστοποιήσει την κυκλοφορία και να μειώσει τις εκπομπές σε μία πόλη 5,9 εκατομμύρια κατοίκων, που διαθέτει ένα εντυπωσιακό δίκτυο δημόσιων μεταφορών.
Διαβάστε τη συνέχεια στο intronews.gr