top icon
Διάφορα

Ανανεωμένο Fiat Ducato

Ανανέωση για την πέμπτη γενιά του του Ducato, το οποίο συμπληρώνει φέτος 30 χρόνια συνεχούς παρουσίας στη γκάμα της Fiat, με τέσσερις νέους κινητήρες προδιαγραφών Euro 5.

Ανανέωση για την πέμπτη γενιά του του Ducato, με μια εκτεταμένη γκάμα κινητήρων: υπάρχουν τέσσερις νέοι κινητήρες MultiJet turbodiesel άμεσου ψεκασμού προδιαγραφών Euro 5, με ιπποδυνάμεις από 115 έως 177 ίππους, κιβώτια με πέντε ή έξι σχέσεις και χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2 (από 6,4 l/100 km και 169 g/km). Εκτός από την ευρεία γκάμα επιλογών στους κινητήρες, το Ducato προσφέρει πλέον και τρεις νέες επενδύσεις στο εσωτερικό του. Η κεντρική κονσόλα του ταμπλό έχει επίσης επανασχεδιαστεί πλήρως. 

 
Επίσης, έχει άλλο ένα νέο χαρακτηριστικό: το «Traction+», σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης που βελτιώνει το κράτημα του αυτοκινήτου σε επίπεδα με χαμηλό συντελεστή τριβής. Η επόμενη γενιά των λύσεων τηλεματικής -από το Blue&Me Nav ως το «eco:Drive Fiat Professional»- κάνει επίσης την πρώτη της επίσημη εμφάνιση, προτείνοντας την καλύτερη διαδρομή για τους πελάτες ή βοηθώντας τους να οδηγούν σωστά και οικονομικά.

 
Όπως ακριβώς και η παρούσα γκάμα, έτσι και η νέα προσφέρει πολλές επιλογές για διαφοροποιημένες ανάγκες: οι διαφορετικοί συνδυασμοί από το σασί, τους κινητήρες και τα μηχανικά μέρη σημαίνουν ότι υπάρχουν περίπου 2.000 εκδοχές για βαν ή επαγγελματικές επιβατικές επιλογές. Πιο συγκεκριμένα, η γκάμα του νέου βαν έχει οκτώ διαφορετικές χωρητικότητες, που καλύπτουν από 8 έως 17 m3, οι οποίες είναι πιο παραγωγικές από πριν (το κόστος ανα χιλιόμετρο εξαρτάται από τα αγαθά που μεταφέρονται) χάρη στους νέους κινητήρες προδιαγραφών Euro 5 που μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου κατά περίπου 15% (συγκρινόμενοι με τους κινητήρες Euro 4) και αυξάνουν τα διαστήματα για έλεγχο και σέρβις στα 48.000 χλμ.
 
Νέοι κινητήρες Euro 5
Υπάρχει ο νέος δίλιτρος κινητήρας των 115 ίππων (που είναι ο πιο οικονομικός σε κατανάλωση και επίπεδα εκπομπών CO2) και ο νέος 3λιτρος MultiJet  με 177 ίππους, που είναι και ο πιο δυνατός 4κύλινδρος κινητήρας πετρελαίου. Υπάρχουν ακόμα δυο κινητήρες 2,3 λίτρων: ο ένας έχει ισχύ 130 ίππων και ο άλλος 148 ίππων, χάρη σε έναν υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας. Με εξαίρεση τον κινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων, όλοι οι κινητήρες του νέου Ducato είναι μέλη της δεύτερης γενιάς κινητήρων της οικογένειας MultiJet, που προσφέρει τεχνολογία, επιδόσεις και οικονομία καυσίμου. Η γκάμα συμπληρώνεται από τον τρίλιτρο κινητήρα των 136 ίππων με διπλό καύσιμο (βενζίνη/μεθάνιο) της σειράς Natural Power.
 
Start&Stop και δείκτης Gear Shift
Το σύστημα μπορεί να ενεργοποιηθεί ή να απενεργοποιηθεί από ένα μπουτόν που βρίσκεται στο ταμπλό. Είναι διαθέσιμο κατά παραγγελία στις εκδόσεις των 130 και 148 ίππων του κινητήρα των 2.3 λίτρων. Οι κινητήρες με σύστημα Start&Stop διαθέτουν επίσης και Gear Shift Indicator (GSI), ένα είδος ηλεκτρονικού συνοδηγού που συμβουλεύει τον οδηγό, μέσω του πίνακα οργάνων, πότε να αλλάξει ταχύτητα για να πάρει το μέγιστο δυνατό από τον κινητήρα.
 
Ασφάλεια
Το ESP είναι διαθέσιμο κατά παραγγελία και περιλαμβάνει τα ακόλουθα συστήματα:
- LAC (Load Adaptive Control) που εντοπίζει το μέγεθος του φορτίου και το κέντρο βάρους του οχήματος
- Hill Holder για εύκολο ξεκίνημα στις ανηφόρες
- HBA (Hydraulic Brake Assistance) που αυξάνει αυτόματα την πίεση στα φρένα κάτω από συνθήκες φρεναρίσματος πανικού
- ASR (Anti-Slip Regulation) για τον έλεγχο απώλειας πρόσφυσης των τροχών
- MSR (Motor Schleppmoment Regelung) που μειώνει τη ροπή που μεταδίδεται στους τροχούς για να αποφευχθεί η «υπερφόρτισή» τους σε περίπτωση ξαφνικού κατεβάσματος ταχύτητας.
 
Σύστημα «Traction+»
Το Traction+ (σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης που βελτιώνει το κράτημα σε έδαφος με χαμηλή πρόσφυση) είναι βασική προσθήκη στο νέο Ducato. Χρησιμοποιεί το εξελιγμένο hardware που έχουν τα οχήματα με ESP. Η μονάδα ελέγχου χρησιμοποιεί συγκεκριμένο σύστημα ελέγχου πέδησης και ειδικούς αλγόριθμους διαχείρισης για να εξομοιώσει ηλεκτρονικά τη συμπεριφορά ενός μπλοκέ διαφορικού. Όταν ένας τροχός ολισθήσει ή βρεθεί σε περιβάλλον μειωμένης πρόσφυσης η κεντρική μονάδα διαπιστώνει το πρόβλημα και μέσω του υδραυλικού συστήματος φρενάρει τον τροχό, μεταφέροντας τη ροπή στον τροχό που έχει καλύτερη πρόσφυση. Το σύστημα ενεργοποιείται από ένα μπουτόν στο ταμπλό και μπορεί να λειτουργεί για ταχύτητες που ξεπερνούν τα 30 χλμ./ώρα.

 
eco:Drive Professional
Η εφαρμογή eco:Drive Professional έχει εξελιχτεί από την Fiat Professional. Σχεδιασμένη αποκλειστικά για επαγγελματικά οχήματα, κάνει δυνατή την ανάλυση των παραμέτρων ταξιδιού/διαδρομής του αυτοκινήτου, όπως η συνολική κατανάλωση καυσίμου, τα συνολικά διανυθέντα χιλιόμετρα και την επίδραση του φορτίου, προτείνοντας την κατάλληλη συμπεριφορά για πιο οικονομική και άνετη οδήγηση.
Τα αποτελέσματα συγκεντρώνονται από την εφαρμογή eco:Drive Professional και ομαδοποιούνται από μια πλατφόρμα web γνωστή ως eco:Drive Fleet, που χειρίζεται όλα τα δεδομένα από διαφορετικά οχήματα και μπορεί να υπολογίσει και να υποδείξει βελτιώσεις στην αποδοτικότητά τους. Έτσι, ο υπεύθυνος του στόλου των αυτοκινήτων έχει ένα χρήσιμο εργαλείο για να βελτιώσει την εκπαίδευση και την αποτελεσματικότητα των οδηγών μειώνοντας το ετήσιο κόστος χρήσης των αυτοκινήτων.
 
 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ