Συναρπαστική ήταν η σημερινή μάχη στο Ford Fiesta Sporting Trophy, με τον Λάμπρο Αθανασούλα να ολοκληρώνει μαζί με τον Νίκο Ζαχκαίο το πρώτο σκέλος στη 2η θέση της κατηγορίας, μόλις 5 δλ πίσω από τον Ιρλανδό Craig Breen.
Συναρπαστική σε εξέλιξη ήταν η σημερινή μάχη στο Ford Fiesta Sporting Trophy, με τον Λάμπρο Αθανασούλα να ολοκληρώνει μαζί με τον Νίκο Ζαχκαίο το πρώτο σκέλος του αγώνα στη δεύτερη θέση της κατηγορίας, μόλις 5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ιρλανδό Craig Breen.
Το ελληνικό πλήρωμα ξεκίνησε εντυπωσιακά την ημέρα, πραγματοποιώντας τον ταχύτερο χρόνο, έχοντας μάλιστα προλάβει και το προπορευόμενο αυτοκίνητο στο δρόμο. Στη συνέχεια, όμως, ένα πρόβλημα με τα φρένα τους κόστισε σε χρόνο, αλλά και τους οδήγησε σε ένα τετ α κε, με αποτέλεσμα να βρεθούν πίσω από τον Ιρλανδό οδηγό, ο οποίος και συμμετέχει επίσης με Ford Fiesta R2. Στο δεύτερο loop ειδικών, ο Έλληνας οδηγός έβαλε το πόδι στο πάτωμα και κάτω από τις οδηγίες του Ζακχαίου από το δεξί μπάκετ κατάφεραν να ψαλιδίσουν τη μεταξύ τους διαφορά, η οποία στο τέλος άγγιξε μόλις τα 3 δευτερόλεπτα. Μάλιστα, τα προβλήματα με τα φρένα εξακολούθησαν να υφίστανται και στο δεύτερο πέρασμα, με αποτέλεσμα να αναζητείται λύση για το σχετικό πρόβλημα. Πρόβλημα, το οποίο και είχε αντιμετωπίσει ο Έλληνας οδηγός με τα Ford Fiesta ST.
Πάντως, ο ίδιος είναι ικανοποιημένος τόσο σε επίπεδο ευχαρίστησης και συναγωνισμού, όσο και επιδόσεων. «Ο ρυθμός του αγώνα είναι πολύ γρήγορος. Ειδικά στο δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές πήγαμε πολύ γρήγορα και εμείς, αλλά και ο Breen. Αν δεν είχαμε το πρόβλημα με τα φρένα, θα μπορούσαμε να είμαστε ακόμα πιο καλοί. Ελπίζω αύριο να μην το αντιμετωπίσουμε και να μπορέσουμε να συνεχίσουμε απερίσπαστοι. Πάντως, είναι πολύ νωρίς ακόμα, αφού ο αγώνας έχει δύο μέρες ακόμα. Και σκεφτείτε ότι μετά από 140 χιλιόμετρα ειδικών, έχουμε πέντε δευτερόλεπτα διαφορά»! Όπως αποδείχθηκε τα φρένα ήταν το σημαντικότερο πρόβλημα του Λάμπρου, το οποίο του κόστισε και πολύτιμο χρόνο. «Χάσαμε περίπου 25 δευτερόλεπτα λόγω των φρένων, αφού μετά από χάσιμο με 4η σχέση στο κιβώτιο βρεθήκαμε σε μία κλειστή στροφή δεύτερης χωρίς φρένα, με αποτέλεσμα να τραβήξουμε χειρόφρενο για να μείνουμε στο δρόμο».
Βέβαια, η αυριανή ημέρα του Ράλλυ Ισπανίας είναι μία τελείως διαφορετική ιστορία, και ο Λάμπρος ετοιμάζεται για τις προκλήσεις που αυτή κρύβει, έχοντας ήδη στο μυαλό του κάποια πράγματα που θα ήθελε να αλλάξει. «Πρέπει να φτιάξουμε τα φρένα, να ρυθμίσουμε κάμπερ, και αν μπορούμε να δούμε μήπως το σκληρήνουμε λίγο ακόμα. Αν και δεν νομίζω ότι έχουμε μεγάλα περιθώρια. Η αυριανή πρώτη ειδική είναι πολύ δύσκολη, με συνολικό μήκος 37 χιλιόμετρα και δεν ξέρω πως πρέπει να την αντιμετωπίσουμε. Δεν ξέρω αν πρέπει να πιέσεις και να κάνεις τη διαφορά, ή αν θα πρέπει να φυλάξεις τα φρένα για να επιτεθείς στις επόμενες δύο. Θα δούμε πως θα συμπεριφερθούν τα φρένα και ανάλογα θα δούμε. Είναι μάχη και τακτικής. Είναι Ράλλυ»._Π.Τ.