X
Διάφορα

32ο Ράλλυ Φθιώτιδος: Και πάλι Κύρκος!

Οι Κύρκος-Πολυζώης σημείωσαν τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη τους στο “διπλό” Ράλλυ Φθιώτιδος, επικρατώντας σήμερα στις χωμάτινες ε.δ. και κάνοντας το τρία στα τρία από την αρχή της χρονιάς!

Ο Λάμπρος Κύρκος με τον Γιώργο Πολυζώη αναδείχθηκαν σε μεγάλοι πρωταγωνιστές του 32ου Ράλλυ Φθιώτιδος. Μετά την δραματική τους επικράτησε εχθές στον ασφάλτινο αγώνα γύρο από τη Λαμία, που ουσιαστικά σηματοδότησε τον δεύτερο γύρο του θεσμού, σήμερα πρόσθεσαν ακόμα μία νίκη στη συγκομιδή τους επικρατώντας στον χωμάτινο αγώνα που είχε προετοιμάσει η ΑΛΑΛ. Με αυτόν τον τρόπο και προσθέτοντας τη νίκη τους στο Ολυμπιακό Ράλλυ, οι περσινοί Πρωταθλητές Ελλάδος με το Lancer EVO IX έχουν πραγματοποιήσει το “τρία στα τρία” και ουσιαστικά έχουν βάλει πλώρη για ακόμα έναν τίτλο. Το έργο τους σήμερα στις χωμάτινες ειδικές διαδρομές αποδείχθηκε πιο εύκολο από ότι στην άσφαλτο. Σημείωσαν έναν κορυφαίο χρόνο στην πρώτη ε.δ. και από εκεί και έπειτα δεν είχαν πρόβλημα να ελέγξουν το συναγωνισμό, κερδίζοντας ακόμα μία ειδική διαδρομή.


Χαλκιάς – Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer EVO IX)

Πιο πίσω, όμως, είχαμε μάχη για τη δεύτερη θέση της γενικής ανάμεσα στους Χαλκιά-Μαχαίρα και Αναγνωστάκου-Μουζάκη, αμφότεροι με Mitsubishi Lancer ένατης γενιάς. Αρχικά, ο ΘέμηςΧαλκιάς ήταν δεύτερος, την ώρα που ο πρώην “Γίνε Πρωταθλητής” είχε μία έξοδο από το δρόμο χάνοντας πολύτιμα δευτερόλεπτα, ενώ δεν είχε επιλέξει και τις σωστές ρυθμίσεις στα διαφορικά. Αμέσως μετά κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο, τον πρώτο της καριέρας του σε επίπεδο γενικής, καταφέρνοντας να ψαλιδίσει τη διαφορά του από τον Χαλκιά. Ο τελευταίος, που ταλαιπωρήθηκε στις ασφάλτινες ειδικές του πρώτου αγώνα, βελτίωσε τις ρυθμίσεις του EVO στο ενδιάμεσο σέρβις και ουσιαστικά εξασφάλισε με εντυπωσιακό τρόπο τη δεύτερη θέση σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στην τελευταία ε.δ. του αγώνα. Σε συνδυασμό με την δεύτερη θέση του στο Ολυμπιακό, ο Θέμης Χαλκιάς παραμένει στο κυνήγι του Λάμπρου Κύρκου.


Αναγνωστάκος – Μουζάκης (Mitsubishi Lancer EVO IX)

Ο Γιάννης Αναγνωστάκος από την πλευρά του, παρόλο που είχε να αγωνιστεί περισσότερο από οκτώ μήνες έδειξε ότι διαθέτει το ταλέντο να διακριθεί και μακάρι η παρουσία του στους αγώνες να είναι συχνότερη. Πιο πίσω, οι Μαγιάφης-Μαλακτάρη με ακόμα ένα Lancer EVO IX σημείωσαν πολύ καλές επιδόσεις, δεδομένης της μικρής εμπειρίας του οδηγού με το αυτοκίνητο, συνδυάζοντας το θέαμα με το αποτέλεσμα. Άτυχοι στάθηκαν οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με ακόμα ένα Lancer EVO IX ήταν στη μάχη του βάθρου, αλλά ένα πρόβλημα στο δεύτερο loop ειδικών δεν τους επέτρεψε να διεκδικήσουν το κάτι παραπάνω, με αποτέλεσμα να περιοριστούν στην 5η θέση της γενικής.


Mαγιαφής – Μαλακτάρη (Mitsubishi Lancer EVO IX)

Πίσω τους, ακολούθησαν οι Τσάκαλος-Τσέλιος με το Toyota Yaris, που για κάποιους ίσως να ήταν και ο “συνδυασμός του χωμάτινου αγώνα”. Με το ιαπωνικό χάτσμπακ κατάφεραν να τερματίσουν 6οι γενικής, πρώτοι στην F2 και φυσικά στην Α/5. Το τοπικό πλήρωμα οδήγησε εντυπωσιακά γρήγορα, επικρατώντας απέναντι σε συνδυασμούς με ισχυρότερες κατασκευές, ενώ από την πρώτη ε.δ. ήταν μπροστά και από τους πολύπειρους και ταχείς “Πάζονεν”-Σαριτσόγλου με ίδιο αυτοκίνητο, που στην 3η ε.δ. Εγκατέλειψαν από έξοδο. Ταχύτεροι στην κατηγορία Ε, και από τους πλέον εντυπωσιακούς στις ειδικές διαδρομές, ήταν οι επίσης τοπικοί Κώστας και Αλέξανδρος Αντωνίου με το Ford Escort RS 2000, με τους Ζούνη-Πατρικούση με το Subaru Impreza να τους ακολουθούν.


Bασίλης Βελάνης – Γιάννης Βελάνης (Mitsubishi Lancer EVO IX)

Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο αγώνας αποδείχθηκε ιδιαίτερα δύσκολος για τα πληρώματα, αφού από τα 27 πληρώματα που εκκίνησαν, μόλις τα 17 κατάφεραν να φτάσουν στη ράμπα του τερματισμού. Ανάμεσα στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις, συγκαταλέγεται αυτή των Φιλιππίδη-Κορρέ με το Lancer EVO IX, οι οποίοι έχασαν αρχικά επτά περίπου λεπτά στην πρώτη ειδική μετά από έξοδο, ενώ σταμάτησαν οριστικά την προσπάθεια τους στην 3η για τον ίδιο λόγο. Λόγω υπερθέρμανσης κινητήρα τέθηκαν εκτός οι Σπανός-Γκοτοβός με το Subaru Impreza, ενώ οι νικητές της Α/5 στο Ολυμπιακό Ράλλυ, Αγγελόπουλος-Δίπλας με Toyota Yaris, εγκατέλειψαν για τον ίδιο λόγο. Νωρίτερα, οι Ζήσης-Τσιάπας που είχαν εντυπωσιάσει στο σπριντ Λουτρακίου πριν από μερικές εβδομάδες, τέθηκαν εκτός μόλις στην πρώτη ε.δ. από πρόβλημα στον δίσκο του δικού τους Lancer._Π.Τ.


Tσάκαλος – Δίπλας (Toyota Yaris)

Κώστας Αντώνιου – Αλέξανδρος Αντωνίου (Ford Escort RS 2000)

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!