X
Διάφορα

24 Ηeueres du Mans: Μετά την 20η ώρα

Μεγάλη και δύσκολη αποδείχθηκε η νύχτα στην πίστα του Le Mans με την πρώτη θέση να αλλάζει χέρια και μετά από συγκλονιστική εξέλιξη να βρίσκεται αυτή τη στιγμή στα χέρια της Porsche, αλλα με την Audi να ακολουθεί κατά πόδας!

Δικαίως το έχουν αναφέρει αρκετές φορές στο παρελθόν, ότι η νύχτα στον 24ώρο μαραθώνιο του Le Mans είναι από τις δυσκολότερες περιόδους του αγώνα. Τόσο η κούραση οδηγών και μηχανικών, αλλά και η ταλαιπωρία των αυτοκινήτων, αποδεικνύονται στοιχεία που πολλές φορές παίζουν τεράστια σημασία στην εξέλιξη του αγώνα. Το σημαντικότερο γεγονός της βραδιάς ήταν η εγκατάλειψη της TS 040 των Wurz/Sarrazin/Nakajima την 14η ώρα. Το ιαπωνικό πρωτότυπο σταμάτησε με πρόβλημα στα ηλεκτρονικά και λίγη ώρα αργότερα οι υπεύθυνοι της ομάδας γνωστοποίησαν την οριστική του εγκατάλειωη, σκορπώντας την απογοήτευση στις τάξεις της Toyota.

Σε εκείνο το σημείο, οι δύο πρώτες θέσεις πέρασαν στα χέρια της Audi, με αυτό των Fassler/Lotterer/Treluyer να είναι πρώτο. Και ενώ είχαν δημιουργήσει μία σημαντική διαφορά, το R18 e-tron αντιμετώπισε πρόβλημα με το τούρμπο, με αποτέλεσμα το γερμανικό σπορ πρωτότυπο να μπει στα πιτ και να παραμείνει εκεί μέχρι να αντικατασταθεί το τούρμπο χάνοντας πολύτιμο χρόνο και ουσιαστικά τη διαφορά που είχε χτίσει. Έτσι, το R18 των DiGrassi/Gene/Krinstensen βρήκε την ευκαιρία και πέρασε στην πρώτη θέση, την ώρα που η Porsche 919 των Bernhard/Webber/Hartley ανέβηκε δεύτερη μπροστά από το δεύτερο Audi. Στη συνέχεια, οι Gene και Krinstensen οδήγησαν στο R18 διεύρυναν τη διαφορά και είχαν δημιουργήσει ένα μαξιλαράκι ασφαλείας, όντας ένα γύρο μπροστά από τους διώκτες τους.

Όμως, επειδή στο Le Mans πρέπει να είσαι σίγουρος μόνο με το πέσιμο της καρό σημαίας του τερματισμού, λίγε μετά την συμπλήρωση της 20ης ώρας, το Audi Δανού πολυνίκης του Le Mans αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα, και αναγκάστηκε να παραμείνει στα πιτ για περίπου 18 λεπτά, χάνοντας έτσι την πρώτη θέση και πέφτωντας τρεις γύρους πίσω από την κορυφή. Εκεί σκαρφάλωσαν πλέον οι Bernhard/Webber/Hartley με την Porsche 919, οι οποίοι έχουν σε απόσταση ενός λεπτού το R18 των Fassler/Lotterer/Treluyer. Διαφορά ουσιαστικά μηδαμινή στο Le Mans! To R18 των Di Grassi/Gene/Krinstensen βρίσκεται τρίτο, μπροστά από την Toyota των Davidson/Lapierre/Buemi που μετά την επισκευή των 45 λεπτών που πραγματοποίησε εχθές έχει σκαρφαλώσει και πάλι ψηλά στη γενική κατάταξη. Η Porsche των Dumas/Jani/Lieb ακολουθεί 5η, με τον τελευταίο να είχε μία έξοδο εχθές του βράδυ, με αποτέλεσμα να κολλήσει στην άμμο και να χάσει μία θέση από την Toyota ΤS 040._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!