… από την Kosmocar, ως στήριξη του Έλληνα πολίτη που ζει μέσα στα αποκαΐδια της τραγωδίας που μας πληγώνει ως έθνος.
Καμία σχέση, με αφορμή και ευκαιρία. Αρκεί να έχεις γνωρίσει τον Βασίλη Μανδύλα έστω ευκαιριακά και να έχεις ζήσει ώστε να ξέρεις την ποιότητα και το βάθος των συνεργατών του. Τον νέο τους Γενικό, και την… Αγ. Τριάδα των εμπορικών δ/ντων στην Αργυρούπολη, όπως και τους ανθρώπους του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας, ώστε να έχεις τη σιγουριά ότι δεν πρόκειται για τρικ, αλλά για κίνηση ουσίας που δεν προδίδει απλά αλλά επιβεβαιώνει ακόμα μια φορά την ευαισθησία μιας εξαιρετικής ομάδας που συντονίζει ένας σεμνός, ιδιαίτερα ποιοτικός άνθρωπος που γνωρίζει από πρώτο χέρι τον αθώο, τον άδικο πόνο. Οπότε και εκτιμάει κάθε τι που συνδέεται με προσφορά στον ανήμπορο για τον έναν ή τον άλλο λόγο, οπότε και εκφράζεται ανάλογα.
Απόφαση με άποψη, λοιπόν, από ανθρώπους με χαρακτήρα και άλλωστε είναι αυτοί που θα δώσουν και τη μάχη ώστε αυτή η δύσκολη άσκηση να εξελιχθεί υποδειγματικά. Η ιδέα έγινε πρόταση που εγκρίθηκε χωρίς αναλύσεις και προλόγους, και πλέον αυτός ο σημαντικός οργανισμός με έδρα την Αργυρούπολη που δημιουργεί, έχει περάσει στη λεπτή διαδικασία της διεκπεραίωσης, που αποτελεί και την πλέον δύσκολη φάση από τη στιγμή που αποφασίστηκε το εγχείρημα.
Πιο συγκεκριμένα, 300 οικογένειες που έχουν αποδεδειγμένα καταστραφεί θα έχουν στη διάθεσή τους ένα από 150 VW, 100 Skoda και 50 Audi. Ήδη τη στιγμή που σχολιάζουμε, ερμηνεύοντας ένα άψογο δελτίο Τύπου που ξεπερνάει την ενημέρωση, έχουν δρομολογηθεί 150 αιτήματα μέσα από διαδικασία που εξασφαλίζει εγκυρότητα και ταχύτητα, και επομένως έχει αποτέλεσμα. Ευαίσθητο όλο αυτό και ιδιαίτερα σημαντικό από έναν χώρο με σκληροτράχηλους, εκπαιδευμένους στη μάχη ενός τρελού ράλλυ πωλήσεων, οπότε και η αντίδρασή τους επί του προκειμένου παίρνει διάσταση που μας κάνει να νιώθουμε όμορφα – ως μέλη του χώρου με την ευρύτερη έννοιά του, όπως τον ζούμε και πιστεύοντας στις άτυπες διαστάσεις του, που ξεπερνούν τα διάφορα excel που τον καθοδηγούν.
Για επίλογο του σημειώματος, ο διάλογός μας με τον κ. Μαρτίνο, αρχηγό επικοινωνίας της Kosmocar.
-Το κόστος του εγχειρήματος;
«Δεν κοστολογούμε, ούτε προβάλλουμε, αφού δεν το βλέπουμε έτσι. Δεν πρόκειται για εμπορική πράξη. Ήταν μια απόφαση-ανακούφιση και για όλους εμάς στην Kosmocar και πλέον η ευθύνη έχει να κάνει με τη συνεπή διαχείριση και τη γρήγορη εκτέλεση».
Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία. Θα το κάνουν με το δικό τους, κατά ISO, τρόπο. Οπότε, με κοινό παρονομαστή τον επαγγελματισμό, συνδυάζονται τα αυστηρά κριτήρια μιας πολυεθνικής με ό,τι προδίδει συναίσθημα και χαρακτηρίζει αυτόν τον Έλληνα επιχειρηματία που εμπλέκεται στο αυτοκίνητο με το δικό του τρόπο, με βασικό γνώρισμα το τακτ.
Σπάνιος ο κ. Βασίλης Μανδύλας, εξαιρετικοί οι συνεργάτες του που συντονίζονται υποδειγματικά. Μέχρι χθες από τον κ. Στήβεν Σίρτη και πλέον από τον κ. Αντώνη Μαυριδόγλου.
Σε πρώτο πρόσωπο, καμία έκπληξη και τίποτα τυχαίο, με σεβασμό σε αποφάσεις και κυρίως στη διαχείρισή τους._ Σ. Χατζηπαναγιώτου