Ο επικεφαλής της Toyota, Tommi Makinen, έσπευσε να διαψεύσει τις φήμες που τον θέλουν να ενδιαφέρεται για τον Kris Meeke.
Δημοσιεύματα του Βρετανικού Τύπου, θέλουν την Hyundai και την Toyota να ενδιαφέρονται για τον πρόσφατα αποχωρήσαντα από την Citroen, Kris Meeke. Ο Βρετανός οδηγός που είδε την πόρτα της εξόδου από τη γαλλική ομάδα, είναι απίθανο να βρει μία θέση μέσα στο 2018 και όπως είναι λογικό έχει εστιάσει την προσοχή του για το 2019. Το βρετανικό Autosport, σε δημοσίευμα του ανέφερε ότι η Toyota ενδιαφέρεται να εντάξει στο δυναμικό της τον Meeke, σημειώνοντας παράλληλα ότι το 2015 οι δύο πλευρές είχαν έρθει πολύ κοντά σε συμφωνία, αλλά εν τέλει ο Kris προτίμησε τη Citroen. Ο επικεφαλής της Toyota Gazoo Racing, διέψευσε αυτές τις φήμες, αναφέροντας ότι δεν ενδιαφέρεται να αλλάξει τη σύνθεση της ομάδας του, εκφράζοντας μάλιστα την στήριξη του στον Jari Matti Latvala. Παράλληλα, τέλος έδωσε και στις όποιες φήμες είχαν κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο, σχετικά με το ενδεχόμενο συνεργασίας της Toyota με τον Kimi Raikkonen, σε περίπτωση αποχώρησης του από την Formula 1 στο τέλος της χρονιάς.
Αντίθετα, ο Alain Penasse από την πλευρά της Hyundai, τόνισε ότι δεν υπάρχει καμία επαφή μεταξύ των δύο πλευρών, χωρίς να αποκλείει κάτι τέτοιο στο μέλλον. “Δεν έχουμε καμία επαφή με τον Kris. Αλλά αυτό δεν αναιρεί ότι μπορεί να υπάρξει στο μέλλον. Αυτό θα εξαρτηθεί αποκλειστικά από την αγορά των οδηγών στο τέλος της χρονιάς. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι είναι γρήγορος και πως μπορεί να κερδίσει αγώνες, αλλά δεν διαθέτει αξιοπιστία. Σίγουρα, είναι ταλαντούχος και δεν είναι κάποιος που θα ήθελες να είναι στην άκρη του πάγκου. Ακόμα είναι πολύ νωρίς, αλλά εμείς από την πλευρά μας έχουμε υπόψη μας όλους τους οδηγούς, και ιδιαίτερα όσους είναι ελεύθεροι στην αγορά”, είπε ο Penasse.
Την ίδια ώρα, την πόρτα της M-Sport κράτησε κλειστή και ο Malcolm Wilson, ο οποίος δήλωσε ότι θέλει να διατηρήσει την ίδια σύνθεση στην ομάδα του, όντας ικανοποιημένος. Η πραγματικότητα είναι πως όλα θα εξαρτηθούν από την απόφαση της Citroen. Αν οι Γάλλοι αποφασίσουν να επενδύσουν στην αγορά οδηγών και δεν πειραματιστούν αλλα προτιμήσουν σίγουρες λύσεις, αυτό σημαίνει ότι θα υπάρχουν αρκετές ανακατατάξεις στο τέλος της χρονιάς. Ακόμα και έτσι, αποτελεί ερωτηματικό ποιος θα προτιμήσει έναν 40χρονο (το 2019) οδηγό, ο οποίος αν και γρήγορος, περισσότερο χαρακτηρίζεται για τις εντυπωσιακές του εξόδους._Π.Τ.