X
Blog

Vive Le Sport!

O Στρατισίνο, παραδοσιακός του ελληνικού Μotorsport, ζηλεύει και δεν αποφεύγει το ρίσκο της σκέψης και για δικούς μας, μηχανοκίνητους διεθνείς.

Το γέμισε το ΟΑΚΑ ο Στεφ (σικ) αλλά με εκτίμηση και σεβασμό στο νούμερο 3 στο WTC, προηγηθήκαμε στο ΕΚΟ Acropolis Rally στέλνοντας σοβαρό μήνυμα σε όλο τον κόσμο και προς κάθε κατεύθυνση…

Σκέψεις για το πως θα προκύψουν οι βάσεις για τη διεθνή διάκριση του Έλληνα, σε Ράλλυ και πίστες.

Ο χώρος που με την αναβάθμιση και των «πεδίων βολής» προσφέρεται για την αγωγή των πιτσιρικάδων μας, με συντονισμένους γονείς και εκπαιδευμένους, Παγκόσμιους τεχνικούς και ομαδάρχες. Το έχουμε και καμαρώνουμε και είμαστε περήφανοι για αυτούς τους άλλους Έλληνες που απαιτούν με τρόπο και τακτ το ενδιαφέρον των Μέσων, της Ομοσπονδίας, αλλά και της Πολιτείας. Σήμερα, δίπλα στο ελληνικό Motorsport όπως ποτέ ξανά.

Σε πρώτο πρόσωπο…

Δεν έχω (ακόμα) Έλληνα Παγκόσμιο στο WRC, έχω όμως έναν αποδεδειγμένα διεθνή υψηλού επιπέδου, τον Λάμπρο Αθανασούλα που με τη σωστή υποστήριξη, με ένα μελετημένο πρόγραμμα προπόνησης σε αγώνες, ό,τι σε μεταμορφώνει, και έτσι μπορεί να διακριθεί και σίγουρα, δεν θα εκτεθούν όσοι πιστοί δίπλα του.

Τον πλαισιώνουν εξαιρετικοί σωματοφύλακες, συνολικά ποιοτικοί αθλητές, δυνατοί και στην κοινωνία μας, με ό,τι αυτό σημαίνει όταν από το μπάκετ καλείσαι να διαχειριστείς καταστάσεις. Σημαντικοί, όπως ο Γιώργος Κεχαγιάς, ο Χρυσόστομος Καρέλλης και ο Βασίλης Βελάνης. Ντ΄Αρτανιάν, ο Πασχάλης Χατζημάρκος με τη δική του ατζέντα, συνδεδεμένη με το ταλέντο του και τον τρόπο διαχείρισης των χορηγών του.

Ταλαντούχος έτοιμος για την αναβάθμιση, ο έμπειρος πλέον Σάββας Λευκαδίτης. Ταλαντούχος που απαιτεί την προσοχή μας και το ενδιαφέρον μας παραμένει ο Παναγιώτης Ρουστέμης και αν συνεχίσουμε να ασχολούμαστε με τις υπερβολές και αστοχίες από το παθιασμένο περιβάλλον του, θα χαθεί το παλικάρι και θα έχουμε να λέμε για την Ελλάδα που μαστιγώνει και τα παιδιά της. Όταν αποδεδειγμένα δεν ισχύει και το γράφει κάποιος που αξιοποίησε και διαχειρίστηκε καταστάσεις και ουδείς του χαρίστηκε και δεν είναι τυχαία η τρέλα μου με τον Λάμπρο Αθανασούλα. Με συνολική συμπεριφορά που συναντάς μόνο από τον κ. Γιώργο Ζυμαρίδη.

Τυχεροί όπως και εμείς της επικοινωνίας ότι ο Γιάννης Παπαδημητρίου, ο σύγχρονος Sir John, παραμένει ενεργός και υγιής στη σκέψη με αποδεδειγμένη ευαισθησία για τα κοινά συνολικά, ενώ φωτίζεται το προσώπου του, σε σχέση με την εξέλιξη νεαρού Έλληνα μηχανοκίνητου αθλητή. Με την ιδιαιτερότητα, ότι ο ίδιος είναι και ο χορηγός της προσπάθειας του. Προσθέσετε τον Γιώργη Πολυζώη, τον Δημήτρη Αμαξόπουλο και τον πολύπειρο ΕΛΕΜ που πραγματικά και ουσιαστικά μπορούν να στηρίξουν τα «πίτσι» μας, μέσα από μια εθνική προσπάθεια και αισιοδοξούμε.

Με γεγονός ότι αργά η γρήγορα θα πάρει μπρος το θηρίο, το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, σε συνδυασμό με το όνειρο που ζούμε με το ΡΑ, έργο Λευτέρη Αυγενάκη με ομάδα διαχείρισης και οργάνωσης που ψάξε και δεν θα βρεις ούτε στην περιβόητη F1, όπου σήμερα λάμπει ο ex-Ferrari Έλληνας κ. Νικόλας Τομπάζης.

Να σχολιάσουμε ότι ο Υπουργός από την Κρήτη σκέπτεται και τον ενδιαφέρουν και οι υποδομές και το μέλλον, ότι αποδεικνύεται.

Από τη δουλειά που έγινε στη Λαμία στο σύγχρονο πλέον εκθεσιακό κέντρο που κοσμεί την κεντρική Ελλάδα, έργο λόγω ΡΑ και το κυριότερο, η δουλειά που έγινε σε υποδομές στο Άργος Ορεστικό. Για τις ανάγκες του 9ο Rally Greece Offroad, έργο του Κώστα Θεολόγη που λάμπει σε διεθνές επίπεδο με προδιαγραφές για ακόμα πιο ψηλά. Εκεί ο Έλληνας Υπουργός των Sport έγνεψε, η Περιφέρεια αντιλήφθηκε το μέγεθος της προσπάθειας και τις ανάγκες της και οι σύγχρονοι χώροι κάνουν περήφανη την τοπική κοινωνία και τη διεθνή κοινότητα του 4×4, ενώ μια σχεδόν άγνωστη περιοχή φωτίστηκε, με επικοινωνία που ξεπερνάει τα σύνορα, όταν έπεται συνέχεια. Επαγγελματικό σφάλμα ότι δεν στηρίξαμε και προσωπικό μας ατόπημα η σχετική γκρίνια που ενώ αντιμετωπίστηκε με τακτ και υπομονή από τον παιδικό φίλο δημιουργό, δικαιολογημένα αποδοκιμάστηκε από την τοπική κοινωνία και αυτό μας πόνεσε.

Έξω από εμάς…

Σε σχέση με πίστες και ειδικά για καρτ, στην Ευρώπη θα βρεις καλά οργανωμένους χώρους, ώστε σε σωστό χρόνο να προκύψουν πιτσιρικάδες από το ασφάλτινο και το χωμάτινο κάρτιγκ, με διεθνή προοπτική.

Δεν υστερούμε ιδιαίτερα και υπάρχουν οι εξαιρετικές βάσεις, που απαιτούν αναβάθμιση, είτε σε βάθος, είτε σε λεπτομέρειες και κυρίως η θεσμική στήριξη ώστε να λειτουργούν και ως εργαστήρια αξιοποίησης ταλέντων. Το αντιλαμβάνεσαι αυτό, όταν επισκεφτείς το περίφημο Καρτοντρόμο, το σπίτι του ελληνικού κάρτιγκ στις Αφίδνες, ή την πίστα καρτ στα Μέγαρα, το εξοχικό-βίλα της κοινότητας, με οικοδεσπότη τον κ. Σταύρο Γρυλλάκη. Εξαιρετικές οι πίστες και στη Βάρη, όπου η Speed Force με προσεγμένες βραδιές όπου συμμετέχουν εξαιρετικοί και για την επικοινωνία του χώρου. Αλλά και στον Ασπρόπυργο, στο σχολείο, στη Speed Park. Σε συνδυασμό με πίστες καρτ, στην Θεσσαλονίκη και ευρύτερα στην επαρχία. Όπως σε Καλαμάτα, Σπάρτη, Πάτρα, Χανιά κ.α. Για το Διαδρόμιο τι να πούμε; Έχει στρωθεί χαλί για οποιονδήποτε λάτρη του χωμάτινου καρτ και όχι μόνο, με γεγονός πως ο Ηρακλής Καλομοίρης της ψυχής και ο Κωνσταντίνος Σταύρου του κοσμηματοπωλείου «Dirt Games», δεν γνωρίζουν το face control και τις διακρίσεις στη φιλοξενία, προσφέροντας συνθήκες ιδανικές…

Σε απλά Ελληνικά: Θέλω πίστα!

Γνωστό ότι οι Σέρρες κοσμούν τα Βαλκάνια και να πάτε και θα σας απολαύσουμε. Γνωρίζουμε και το δρόμο για την Ιταλία.

Σε κάθε περίπτωση: Ελάτε να στηρίξουμε τον Αναστασιάδη, τον πλέον δημιουργικό και ιδιαίτερο άνθρωπο στον πλανήτη και να ζήσουμε τη στιγμή.

Στα τέλεια track days από τους Galaxy, οι ιδιωτικές, ευαίσθητες εκδηλώσεις από τους «Σύντροχους», τα time attack της ΗΤΤC του κ. Λεκάκη, οι βόλτες-εκπαίδευση με τον Γιώργη Καραμέρη, οι εκδηλώσεις τύπου regularity, ενώ τυχεροί οι δίτροχοι, είναι της ευθύνης του Σωτήρη Ζαφειρόπουλου. Moto metr. Ενώ έχουμε τον χρόνο μας και εμείς των Μέσων.

Φωτ.: Γεωργία Αντωνιάδη

Για το Πρωτάθλημα Ταχύτητας

Χωρίς τρίτους, αρκούν δέκα λεπτά για να συνεννοηθεί η κ. Φωτεινή Ψαράκου, αρχηγός των ελληνικών αγώνων, με τον περιβόητο πιστάρχη Χρήστο Αναστασιάδη. Το καλύτερο δώρο τέτοιες ημέρες και για τον φίλο του Δημήτρη Μιχελακάκη. Με τον άσο στις πόρτες στον ποιο δύσκολο αγώνα της λαμπερής του καριέρας, που δεν θα εξελιχθεί σε χρονοβόρο Πρωτάθλημα χάρη στο τσαγανό του, στο πείσμα του που γκρεμίζει ουρανοξύστη, όπως άλλωστε γκρέμισε και τον γνωστό Πύργο, στην αρχή της Μεσογείων.

Το «δώρο» στους ελληνικούς αγώνες…

Η προσφορά, ακόμα μία, της πολιτείας στο ελληνικό Motorsport και μακριά από εμάς οι υποδείξεις προς αρμόδιους (ΣΧ, είμαι ο τελευταίος που θα τρελάνω τον Λ.Α), όπως και η απλούστευση της υπέρβασης.

Απλά (;) αρκούν(!) 50 στρέμματα, προσφορά του Υπουργείου Άμυνας, από το χώρο του στρατιωτικού αεροδρομίου των Μεγάρων, ώστε η πίστα από ειδική διαδρομή, σε συνδυασμό με την πίστα καρτ, να εξελιχθεί σε κόσμημα με ατού.

Σε σημαία του σύγχρονου ελληνικού Motorsport με το άστρο της στο λάβαρο όπου δεσπόζει το Ράλλυ Ακρόπολις.

Διαφορετικοί θεσμοί, δεν προκύπτει σύγκριση ούτε τα Μέγαρα, σε evolution εκδοχή με μεγαλύτερη ευθεία, οπότε ο Τάκης Καϊτατζης, ο αγαπημένος μας μαέστρο, θα μαζεύει από τα 250 χιλ, διεκδικούν από τον Τομπάζη θέση στο ημερολόγιο της F1.

Φωτ.: Γεωργία Αντωνιάδη

Σε ένα ρεαλιστικό ιδιωτικό εγχείρημα του ονείρου, η πολιτεία θα προσθέσει πινελιά ουσίας με μονογραφή Χαρδαλιάς. Νικόλας Χαρδαλιάς!

Ο ΝΧ, προστάτης μας (σε συνδυασμό με την αγαπητή κ. Μίνα Γκάγκα), στη δυσκολότερη στιγμή της σύγχρονης ιστορίας του Έλληνα και δεν αντέχει σε αναβολή λόγω εκλογών αυτή η κίνηση, σημαντική και για τη μετεκπαίδευση του Έλληνα οδηγού. Η οδική ασφάλεια, που μας ευαισθητοποιεί αλλά και μας οδηγεί σε αμηχανία διαρκείας.

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς και ψυχραιμία, ώστε να διαχειριστούμε και την πρόσκληση του Λευτέρη Αυγενάκη, αύριο Δευτέρα βράδυ σε δείπνο με συναθλητές. Βετεράνους και σύγχρονους, με την πετυχημένη διαδρομή τους, συνδεδεμένη με τα 70 χρόνια του ΕΚΟ Acropolis Rally. _ Στρατισίνο

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!