top icon
Blog

Τέρμα γκάζι με την ηλεκτρική «Μ» με τους 500+ ίππους

Έχουμε new entries, και το ερώτημα έχει να κάνει με το γκαράζ της καρδιάς μας: πόσο επηρεάζεται;

Peugeot 2 σε 1. Είναι το ηλεκτρικό «208» με ατού πλέον το σταθμό στα γραφεία μας, σε συνεργασία με τη Fortisis, και το GTI-φάρμακο. Ιδανικά και τα δύο, «αγία τριάδα» με μια πρόταση από τα παλιά, σε εκδοχή και για εκδηλώσεις Regularity, όπως το 205 Rallye ή GTi-1.6, για να ζεις και την απόσταση των εποχών, χωρίς να απαιτείται γέφυρα. Ακόμη το ένα βλέπει το άλλο, με το βλέμμα να προδίδει έντονα συναισθήματα. Αυτά που δίνουν ζωή στα μέταλλα.

Cupra Born

H Cupra έχει αναζωγονήσει τη Seat, ενώ έχει στριμώξει την DS. Ορθά δεν απορρίπτει τις ρίζες της, ακολουθώντας ένα δρόμο που μας αρέσει. Πρόκειται για το βλέμμα των Γερμανών με ισπανικά γυαλιά. Η αισιόδοξη απάντηση των Γερμανών και στην Alfa. Θα πάει μακριά το έργο του Ντε Μέο. Γιατί είναι απλό, δείχνει διαφορετικό, ενώ έχει και ψυχή. Θέλεις το Born χθες, με φουλ έξτρα και το boost στον κινητήρα, ενώ, αφού ονειρεύεσαι το καλό Formentor, οδηγείς το 1.5, με DSG βέβαια. Με το Born διαθέτεις ένα ID.3 με άποψη και με το Formentor ένα καλύτερο Α3 ή Q2 με αντίστοιχους κινητήρες. Τόσο καλά τα Cupra.

DS 4 ή «308»;

Θυμίζει την άτυπη κόντρα της Giulia με το «3008» αυτή η άσκηση, οπότε πρέπει να στριμώξεις δύο εξαιρετικά στο γκαράζ της καρδιάς. Σε πρώτο πρόσωπο, θα διαλέξω το Peugeot. Έχει ψυχή το «308». Σου δείχνει το τσαγανό του – ακόμα και ένα φτωχό με το χειροκίνητο κιβώτιο. Άλλωστε, από τη βάση ξεκινάς. Κουκλί η DS, αλλά tres soft για τον παλιό, και δε θα προσθέσουμε στην εξίσωση τα περί μεταπώλησης. Ασκήσεις όπου η Peugeot διδάσκει με δείγμα το «3008» και αποτέλεσμα με το «208» της προηγούμενης γενιάς…

Peugeot, λοιπόν, γιατί λαχταράς να οδηγήσεις, να γράψεις και ίσως και να προωθήσεις-πουλήσεις, ως απάντηση στην SUV μανία αλλά και στην ευρύτερη μετριότητα της εποχής, με τα αντίστοιχα μηχανικά μέρη. Η κατά το ISO της καρδιάς πιστοποίηση πως στην Peugeot βιδώνουν αλλιώς. Η DS σταθμευμένη να την απολαμβάνεις. Το «308» να οδηγείς, που ακόμη είναι το ζητούμενο.

Πού το βρίσκεις το «308»; Επαναλαμβανόμαστε. Γκάλλο στην Αττική, Καρέλλης, ο Χρυσόστομος, στα Βαλκάνια. Σκλαβενίτης σε premium εκδοχή και με τμήμα delicatessen.

Hyundai Tucson

Ετοιμάζουμε το i20 N με roll cage και αναρτήσεις, για να πάει ο Λάμπρος δοκιμές. Έρχεται Ακρόπολις. Για το οδοιπορικό μας στα βουνά του αγώνα, σε συνδυασμό και με την Ιστορική του έκφραση; Το Tucson. Είτε με κινητήρα με 180 ίππους είτε το Hybrid που αθροίζει 230. Εξαιρετικά ζυγισμένο, με κορυφαία ποιότητα κύλισης και κατασκευής, και είναι λεπτομέρεια η τετρακίνηση ακόμα και στην εκτός δρόμου διαδρομή. Έχεις την ανάρτηση και το πηδάλιο, προσαρμόζεις τα Pirelli σου και φύγαμε.

Αεροστεγές και δε θα μυρίσεις τη σκόνη, τον εχθρό ανθρώπων και μηχανής, ενώ τα Hyundai έχουν μαλώσει με τους τριγμούς. Το κυριότερο· άρχοντας θα πας και θα γυρίσεις από το εθνικό δίκτυο, με κορυφαία ποιότητα κύλισης σε κάθε ασφάλτινο ελληνικό οδόστρωμα.

COTY – Κia ΕV6

Το λιγότερο για ένα θεσμό που στηρίζουμε σχεδόν μισό αιώνα είναι να ζούμε για ένα διάστημα με τον νικητή που πάντα ξεχωρίζει. Στην ουσία και σε συναίσθημα, και ίσως και για αυτό χανόμαστε με τη νέα γενιά των PR που προσπαθούν να πληγώσουν συνήθειες είκοσι ετών του Κ.Κ. και δεκαπέντε του Σ.Χ., με την Ε.Ξ. να έχει πλέον την ευθύνη και να μας κάνει περήφανους με τον τρόπο της.

Το EV6 θέλεις να το απολαμβάνεις, αφού προκαλεί με την αισθητική του και σε προσκαλεί με την κατανάλωσή του για Όσκαρ. Κάποια στιγμή θα προκύψει και το δυνατό, που θα δέσει περίφημα και με την εξωστρέφεια που χαρακτηρίζει τη ΔΕΗ, τουλάχιστον σε σχέση με την ηλεκτροκίνηση.

Με τους Σύντροχους

Η παρέα του γκαράζ στη Μεταμόρφωση, και το συνοδευτικό όχημα της εξόρμησης στη Λακωνία ήταν σύγχρονο και με άποψη. Όπως το επετειακό λευκό ΜΧ-5, και βρεθήκαμε ξανά στην περιοχή έπειτα από τριάντα χρόνια, όπως με το πρώτης γενιάς. Σύγκριση προκύπτει μόνο σε συναισθήματα, που όμως δεν είναι μετρήσιμα, ενώ μόνο το χρώμα ήταν ίδιο. Το «δικό μας» σήμερα, ως κοντράστ με τις μαύρες ντίβες από το Μαρανέλο και το κόκκινο Ζ1 από το Μόναχο.

Συνηθίσαμε το «μπαίνω-βγαίνω» και απολαύσαμε ποιότητα χωρίς υψηλό κόστος σε κατανάλωση. Ακούγεται η κουκούλα στα 140 χλμ./ώρα, που λειτουργεί και ως κόφτης ταχύτητας για τα ραντάρ, καθώς και ο κινητήρας, που ευτυχώς λειτουργεί από χαμηλά. Επιλέγεις ακόμα και δύο ταχύτητες παραπάνω, περιορίζεις τον ήχο του, οπότε απολαμβάνεις ελληνικό ήσυχο δρόμο με αλλεπάλληλες στροφές, σπορ διθέσιο αμάξωμα ιδανικό για το φως της εποχής και την εξαιρετική συντροφιά εντός και εκτός του ΜΧ.

Παραμένει ελιξίριο ζωής, όπως έγραφε τότε ο Κ.Κ.

Του ονείρου

Μόνο Porsche, και δίπλα σε μια αερόψυκτη «911» σταθμεύεις μια «944», αφήνοντας χώρο για τη σύγχρονη εποχή· για τη Macan, το απόλυτο SUV στη σωστή διάσταση, και το ζητούμενο σήμερα λόγω ηλεκτροκίνησης. Η Taycan η επιλογή μας, και αρκεί η 4S για να εκτεθεί η πολυδιαφημισμένη i4, η ηλεκτρική «Μ», όπως θεωρείται. Η Taycan είναι το καλύτερο ηλεκτρικό 4θυρο επιδόσεων με το έμβλημα της Porsche, αλλά και αυτό το κάτι από Στουτγάρδη που, όσο και αν έχουν παλέψει στον πλανήτη, δεν επαναλαμβάνεται. Καμία αμφιβολία για το πώς θα είναι η ηλεκτρική «911» όταν προκύψει, σε συνδυασμό και με τη διαφορά στα χρόνια εξέλιξης από τους μάγους στο Τσουφενχάουζεν.

Διαβάστε επίσης: Οδηγούμε την BMW i4

Ένα αγωνιστικό, λόγω και του Historic Acropolis Rally

Ένα Nissan, ένα όποιο Nissan με roll cage και εγκεκριμένα καθίσματα, για ένα ποτήρι σκόνη με τα κομάντο. Κερδίσαμε και με Micra και με κάθε τύπου Sunny, χάρη στην ομάδα μας. Ακόμη στα αυτιά μου: «Ακούει ο Στράτης;». Ή το αμίμητο του Πάκη: «Αφού χάσαμε τη Φτέρη, δεν τον κερδίζουμε». Sorry, guys…

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ