Στην ειδική-μαγεία και σε διαφορετικές κατευθύνσεις, με το 10τάχυτο Ford Ranger Raptor. Πλοηγοί σε έναν εξαιρετικό αγώνα, όπου το περιβάλλον κάνει τη διαφορά.
Πλοηγοί στο Φθινοπωρινό Ράλλυ με τον «ΕΛ-ΕΜ», και η πρόταση εμπιστοσύνης, όταν αφορά το Σωματείο σου, που είναι το ΑΣΜΑ, δεν μπαίνει σε διαβούλευση. Αποδέχεσαι, και αρχίζει ο αγώνας δρόμου ώστε να βρεθεί το κατάλληλο μέταλλο.
Σκληροτράχηλα SUV, όπως το νέο Qashqai και το Tucson σε 4x4, είναι ικανά, αρκεί να διαθέτουν κατάλληλα λάστιχα και ρεζέρβα. Κάτι τέτοιο δεν προκύπτει, και αρχίζει ο αγώνας δρόμου ώστε να βρεθεί όχημα τύπου pick–up ικανό για όλα. Ατυχώς, το «δικό μας», το Navara, το σημείο αναφοράς, αποσύρθηκε, οπότε όλοι οι δρόμοι οδηγούν στον Ασπρόπυργο.
Στο «στάβλο» των Dirt Games, και να ’μαστε με το Raptor της Rally2 του Γιώργου Ζυμαρίδη. Γνωστό μας από την… ταινία «Τoys for Βoys» σε 4Τροχούς Αυγούστου 2021.
Άμφισσα – Αγ. Ευθυμία – Λιδορίκι – Προσήλιο
Αγώνας του Πρωταθλήματος, με αφετηρία και κατάληξη στην Ιτέα, όπου το αρχηγείο-γραμματεία και το service park. Στη μαρίνα που προσφέρεται για τα paddocks–pits ενός αγώνα που έκανε τον κύκλο του και απαιτεί Restart κλάσης ΑΣΜΑ. Η προβλήτα WRC, ιδανικός χώρος και για την ανάπτυξη της περιοχής.
Το SP, χώρος όπου δεν προέκυψε υγειονομικό πρωτόκολλο. Ό,τι τηρήθηκε υποδειγματικά στην Άμφισσα, στον Τεχνικό Έλεγχο. Αγαπημένη πόλη η Ιτέα στη Φωκίδα, με αναμνήσεις, αλλά και στην ουσία, όπως εκφράζεται σήμερα.
Οικοδεσπότης ο Καλαφάτης, τροφοδότης καυσίμου ο Θύμιος στην ΕΚΟ, και συντήρηση τροχών και εξέλιξη στο «πού πατάω» κ.ά. στου Χρίστου της Michelin. Σε αυτή την πόλη που οι παραπάνω -μεταξύ και άλλων- διδάσκουν φιλοξενία, λατρεύουν το motorsport.
Άλλοτε τα ΡΑ και Ολύμπιο, σήμερα και το Φθινοπωρινό, με τους οργανωτές και τους αγωνιζόμενους να αφήνουν το αποτύπωμά τους χωρίς εκπτώσεις. Μία ήμερα να μείνεις, μία φορά να πας για φαγητό, θα ταξιδέψεις στο Γαλαξίδι και θα επισκεφθείς τη Μαρίτσα στη νέα της, πραγματικά φρέσκια εγκατάσταση.
Ακούς και τα καλά της λόγια για την ομάδα μας και τον Νίκο Κελεσάκο, όπως και για την αρχοντιά του Αρμόδιου, που άλλωστε γνωρίζεις το πώς συμπεριφέρεται ο κορυφαίος. Τα χρειάζεσαι όλα αυτά, και είναι όμορφο ότι τα μοιράζεσαι με σημαντικούς, όπως τον «ΕΛ-ΕΜ» και τον Μανώλη Μακρινό. Ιστορία χωρίς αμαρτίες.
Δυστυχώς, τότε που συμπληρώναμε 30/360 ημέρες στην Ιτέα, δεν είχαμε το «Αρχοντικό», που λάμπει σήμερα αναβαθμίζοντας τα ποσοστά ζαχάρου με ποιότητα, ενώ σταθερές αξίες παραμένουν το «Μαϊστράλι» και το «Τροκαντερό».
Στην καρδιά μας, για πάντα ο «Έγινε μαζί μας Πρωταθλητής» Γιάννης Αναγνωστάκος, που ζει και επιχειρεί εκεί με τη συνέπεια των γονιών του και την προοπτική του σύγχρονου Έλληνα, χωρίς συμπλέγματα. Ό,τι χαρακτηρίζει και τον περίπου τοπικό Mr WRC, κ. Αλέξη Σανιδά. Με διδακτορικό στο θεσμό.
Το Ford Ranger Raptor
Έχεις ακούσει για το 10άρι κιβώτιο, αλλά, σε συνδυασμό με το βάρος των 2,4 τόνων και τον ντίζελ κινητήρα, γνωρίζεις πως δεν είναι οι επιδόσεις το πλεονέκτημα. Άλλωστε, στο βουνό θέλεις κυβικά εκατοστά. Σκαρφαλώνεις στη θέση οδήγησης, ξεκινάς και μουρμουράς. Με 2,0 λίτρα και 213 ίππους, αναρωτιέσαι στο δρόμο για την Άμφισσα, για το πού πας και πώς. Η ρύθμιση Sport δε συνδυάζεται με την επιλογή της τετρακίνησης· έχεις δέκα και στο χέρι, αλλά αρκούν;
Περισσεύουν, είναι η απάντηση, και εδώ τη διαφορά, που διατηρεί ψηλά τη μ.ω.τ. σε κάθε διαδικασία, την κάνουν η ανάρτηση, οι τροχοί των 17 για την περίσταση ινστών με τα ελαστικά λάσπης της Cooper, καθώς και τα φρένα. Με το κιβώτιο δεν ασχολείσαι, ο κινητήρας από μόνος του σε απογοητεύει, αλλά είναι το σύνολο που συναρπάζει. Κάθεσαι πολύ ψηλά, οπότε βλέπεις μακριά και οφείλεις να διαχειρίζεσαι απρόοπτα, μένοντας σε επιφυλακή. Βαρύ το φορτίο, αλλά αποφεύγοντας το βρόμικο, σε δικαιώνει και στην κατηφόρα.
Εξαιρετική εργονομία και δένεσαι μαζί του από το πρώτο μέτρο. Το εμπιστεύεσαι αμέσως και το αξιοποιείς, ενώ αν παρασυρθείς και υπερβάλεις, θα σε τρομάξει. Μένεις συχνά με δυο ταχύτητες επάνω, αλλά στη χειρότερη τις μαζεύεις στην έξοδο και πορεύεσαι. Εμπειρία η οδήγηση με τον ΕλΕμ δίπλα σου να φροντίζει για τα πάντα με το δημιουργικό του άγχος σε σχέση με τον αγώνα, στα κόκκινα.
Εμπειρία και η δοκιμή του πλέον σπορτίφ pick–up της αγοράς σε 100 χλμ. ειδικών διαδρομών. Εμπειρία, χάρη στον κ. Γιώργο Ζυμαρίδη, που ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη. Τα καύσιμα; Όταν είσαι πλοηγός σε αγώνα του ΑΣΜΑ, λεπτομέρεια το αυτονόητα υψηλό τους κόστος.
MyKτεο Φθινοπωρινό Ράλλυ IN-Out
Απειλούσε ο καιρός, αλλά τελικά δε χάλασε βάναυσα την Τέλεια Διαδρομή. Λίγη λάσπη και ακόμα καλύτερο οδόστρωμα σε κάποιες περιπτώσεις. Εξαιρετικό ακόμα και το άλλοτε κακό κομμάτι προς την Αγ. Ευθυμία. Λόγος παρεξήγησης με έναν παλιό καλό φίλο, έντιμο συνεργάτη. Προδίδει το σεβασμό του φόβου, ότι δεν τόλμησαν να περάσουν τη Λειβαδιά οι ειδήμονες της περιβόητης Ψαρράκου για τον έλεγχο της διαδρομής.
Δεν κρύβεται. Ενθουσιαστήκαμε, νιώσαμε όμορφα με τους ανταγωνιστικούς χρόνους των Παπαδημητρίου και Κεχαγιά, «κουβάρι» με τον Πρωταθλητή πλέον Αλέξανδρο Τσουλόφτα στην 1η ειδική. Η συνέχεια δεν ήταν αντίστοιχη, με τον Παπαδημητρίου να χάνει χρόνο κάνοντας τετ-α-κε στις Καρούτες που λατρεύει, ενώ έχασε χρόνο και από επιλογές ελαστικών.
Για τον Κεχαγιά, που «πετάει» όπως αναμενόταν, αξιοποιώντας και οργάνωση κλάσης WRC, κάπου χάθηκε χρόνος προσαρμογής στα Michelin, ενώ ένα λάστιχο στις Καρούτες 2 τον έθεσε εκτός βάθρου. Σημαντικό ότι πίεζε με αποτέλεσμα, τοποθετώντας το on sales Fabia σε άλλη διάσταση. Ομάδα που διδάσκει και επικοινωνία, ξεπερνώντας σε χρόνους την οργάνωση…
Ήρεμη δύναμη ο Σερδερίδης, σταθερή αξία οι Χαλκιάς-Βίγκος, που διασκεδάζουν και με τα προβλήματα του Eldon’s Fiesta (ημιαξόνιο). Συμμετοχές που δίνουν λάμψη. Ταλαιπωρήθηκε ο Νικόλας Παυλίδης από τα «Ν» στην πρώτη του με το Rally2 στο χώμα. Δίπλα του ο Δημήτρης Αμαξόπουλος.
Ικανοποίηση για τον εξαιρετικό αγώνα του Γιώργου Αθανασόπουλου. Με τον Σπύρο Μπαρδάκη και το Kyrkos ΕVΟ, ένας ταχύς και αξιόπιστος συνδυασμός που βλέπει τίτλο. Όλα άψογα στην SM του Λευτέρη Σωτήρχου. Ομάδα μας στο ΡΑ, και πάντα χαίρεσαι να συναντάς Σωτήρχους και Παντιέρα.
Απολαυστικός σε κάθε δραστηριότητα ο «Backo». Μια ωραία παρέα με «Άρη Ιαβέρη», Νώντα Καρανικόλα, Γιώργο Βασιλάκη και Πάνο Ισμαήλο, που ατύχησε στην πρώτη διαδρομή.
Το «1-2» για τα Fiesta όπως μας έχουν συνηθίσει. Ανάμικτα τα συναισθήματα για Λευκαδίτη, που «πετούσε» μέχρι να προδοθεί από κιβώτιο στην τελευταία διαδρομή. Στα VIP με catering στο βουνό οι Λάμπρος Αθανασούλας, Άκρατος και Ζυμαρίδης. Στα pits Παναγιώτης Ρουστέμης, Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης κ.ά.
Λείπουν τα Ιστορικά αυτοκίνητα, αλλά και τα μικρού κυβισμού. Σοβαρός λόγος να κατέβεις Ιτέα το Sierra του Πίτσου by Kyrkos και το Talbot Lotus του Γιαμαλάκη-ex Παναγιωτόπουλος. Αναζητούνται μιμητές.
Κομφούζιο με τη συμμετοχή των Ιστορικών και με όσους μόνο για το Κύπελλο, για το πού συμμετέχουν και πώς βαθμολογούνται. Το κυριότερο, πώς απεικονίζονται οι επιδόσεις τους στα αποτελέσματα, που συνδέονται με τη βαθμολογία και εξελίσσουν την παρακολούθηση σε σπαζοκεφαλιά. Αστοχίες διορισμένων που θα λυθούν από εκλεγμένους.
Συνωστισμός από τα κίτρινα καπέλα της ομάδας Τσουλόφτα, στο STOP αρκετών διαδρομών. Παρακολουθούν αλλιώς οι κουμπάροι.
Στην άμυνα…
Εγγύηση για τους αγωνιζόμενους και το κύρος του θεσμού οι παρουσίες των Νίκου Καραλή, Δημήτρη Αθανασέκου, Αλέξη Μαραντζίδη, της εξαιρετικής ομάδας των αγωνοδικών, του Σωτήρη Μαλακτάρη κ.ά., όπως του Νίκου Κωτσονόπουλου και του κ. Ματραλή. Η υπεραξία στο μηχανισμό της οργάνωσης από την κ. Εύα Δημητριάδη και τον Δημήτρη Κατή. Λαμπάδα δίπλα του η κ. Τζένη Βυτινάρου.
Να ακούς στα υπηρεσιακά VHF Καραλή να συντονίζεται με Αθανασέκο-Μακρινό ώστε να δοθούν οι σωστές οδηγίες στον Σωτήρη Σκαλτσά, που βρέθηκε ως θεατής στο Προσήλιο, προσφέροντας αποτελεσματικά τις υπηρεσίες του, και να νιώθεις αισιόδοξα. Η δουλειά στα πλοηγά από τους «ΕΛ-ΕΜ», Δράκου και Γιώργο Σεβνταλή με Γεωργίου.
Γ.Σ.: «Να ανακεφαλαιώσουμε, να συνεννοηθούμε»…
Εγγύηση και ο ουραγός Φώτης Κυροδήμος της ΑΛΑΛ με το Isuzu της Promevent. Δίπλα του ο Κώστας Ντεμίρης. Πλήρωμα με πολλή σκόνη στη βαριά φανέλα. Εγκατέλειψε και φορτώθηκε για τη μεταφορά του το Mitsu-00, οπότε και η προβολή του εξελίχθηκε αρνητικά. Ψάχνει στους κανονισμούς ο Αντώνης Στιβαχτάρης, που αρνείται να αντιληφθεί ότι το παλμαρέ κάποιων ξεπερνάει το roll cage.
Διακριτικά παρακολούθησε τον αγώνα ο Νίκος Μανώλης, με τον δοτικό τρόπο που λείπει από το χώρο. Ένας σημαντικός που διδάσκει συμπεριφορά. Με το δημιουργικό του πάθος επικοινώνησε το Ολυμπιακό Ράλλυ ο Μιχάλης Αποστολόπουλος. Πρέσβης επί τιμή ο Γιάννης Μπαντούνας. Ο λόγος να πας Πύργο, σε ισορροπία με την αφετηρία για Όσκαρ. Ο Γιάννης που με τον κ. Σούκουλη ατύχησαν προδομένοι από τον επιλογέα ταχυτήτων στο κόκκινο EVO, θρύλος.
Συνάντηση έπειτα από καιρό με τον πρώην Πρόεδρο της ΟΜΑΕ, κ. Γιώργο Κοπανάκη. Όπως τον ξέραμε. Απλός και ευγενής με σεβασμό σε όσους τον δικαιούνται. Στο SP ακούστηκε ότι ο Αντώνης Σταφυλοπάτης της ΛΑΒ παραιτήθηκε από μέλος του ΔΣ της ΟΜΑΕ. Ανακοίνωση από αυτή την ΟΜΑΕ δεν προβλέπεται. Θα συμφωνήσουμε για το αδιάφορο της υπόθεσης, προσθέτοντας who cares.
Αστοχία από τον Γιάννη Παπαδημητρίου στη ράμπα, γεγονός που καλύπτεται από το τεράστιο μέγεθός του ως πατέρα-Πρωταθλητή. Ο ψυχικός μας κόσμος, ό,τι άλλωστε μας κρατάει ενεργούς, ξεπερνάει την τυπική διαδικασία που υποστηρίζει με συνέπεια ο «ΕΛ-ΕΜ».
Πλήρης κάλυψη του MyKTEO Φθινοπωρινό Ράλλυ στο δελτίο Τύπου του οργανωτή, με εξαιρετικές φωτογραφίες στον σχετικό σύνδεσμο. _ «Στρατισίνο»