Θεωρητική η προσέγγιση, με γεγονός πως φουλ ηλεκτρικό θα αγοράσουμε όταν κυριολεκτικά στη σύνταξη, και αφού το κουκλί, το «208», αποκτήσει αυτονομία ώστε να φτάνεις Λευκό Πύργο…
Μετά, εκεί στη συμπρωτεύουσα αναλαμβάνει ο Σώκρατες (Τσολακίδης). Μέχρι τότε, έχουμε την υποθετική μας λίστα με αυτοκίνητα που λειτουργούν μόνο με ρεύμα. Σε συνδυασμό; Δεν είναι της παρούσης…
Μόνο ρεύμα, λοιπόν, και δεν μπορείς να φτάσεις στην κορυφή, όπου η Taycan. Ούτε να ανέβεις βάθρο, όπου η Jaguar. Έχει ίδια ο boss μας, και το ξέρετε. Όταν με ίδιο αυτοκίνητο ή ρολόι τούς πειράζει… Τους boss σε όλο τον πλανήτη.
Φορτώνουν καχυποψία, και το έχω ζήσει αυτό. Από τον άνετο(;) της παρέας στην προ κρίσης περιπέτεια, με γεγονός πως σήμερα δεν αφορά τον κ. Κώστα και τον Παντελή Σμυρνιωτάκη, που σε θέλουν «ζωντανό».
Μετά την παρένθεση, στην τρίτη θέση του βάθρου; Κακά τα ψέματα, η Mustang Mach-E. Τη χαίρεσαι να την οδηγείς σε SUV-ρεύμα και δεν το έκρυψες, αλλά δε θα την επιλέξεις. Πονάει που στη Ford «κέντρο», όπως και στη Volvo (παντού) έχουν αρνητική διάθεση για την print εκδοχή του ειδικού Τύπου που υπηρετούμε.
Εκ του ασφαλούς στην Ελλάδα το «όχι» τους, αφού ο έντυπος ειδικός Τύπος, τα τέσσερα μηνιαία περιοδικά, κρατούν μακριά τις κακές εμπορικές σχέσεις και διαχωρίζουν το προϊόν. Οι απρέπειες από διάφορους της digital εκδοχής. Ευτυχώς μειονότητα, όντας και προβλέψιμοι.
Made in Korea
Τη θεωρητική ανάλυση με στοιχεία που αφορούν και τον ψυχισμό οφείλεις να συνδυάσεις και με την ουσιαστική. Αφού αποκτήσουμε υποδομές-φάρμακο στην αγωνία της φόρτισης, προσπερνάς τις άλλες γερμανικές δυνάμεις, δεν έχεις υπομονή για ηλεκτρικό Toyota και ψηφίζεις Κia. Δεν το ψήφισε πρώτο η Ε.Ξ. στο COTY, που είδε Ιoniq, οπότε το κλέβει και φεύγει, όντας και δυσεύρετο, ενώ (το Hyundai) είναι και η προτίμηση του Μ.Σ., και ευτυχώς δε συμφωνούμε σε όλα. Στα Αριστεία μας και τα δύο, λοιπόν, made in Korea, σε συνδυασμό και με το υποδειγματικό τους after sales στην Ελλάδα. Είναι η τυπική εγγύηση, αλλά κυρίως οι άνθρωποι στην Κάτω Κηφισιά που δε θα σε προδώσουν.
Τη θέλεις αυτήν τη στήριξη, και οι εγγυήσεις-χρυσάφι σήμερα σε σχέση με την ελληνική αγορά έχουν υπογραφή Hyundai, Κia, Τoyota και ό,τι συνδέεται με τον Όμιλο Συγγελίδη. Στη Nissan δε χρειάζεσαι ούτε χαρτιά ούτε γνωριμίες, όπως άλλωστε και στη Suzuki, όπου μιλούν τα μέταλλα. Ατσάλι! Στη Renault καλύπτουν έγκαιρα τα στραβά, στην FCA δίνουν έντιμα τη μάχη της αξιοπιστίας, που συχνά εκθέτει τους γείτονές τους, του γερμανικού γκρουπ.
«Βραχυκυκλώνουν» Golf VIII, όπως το GTi-συγγενή, ή το συμβατικό φίλου στην Κορινθία, και τα αντανακλαστικά τους στην Αργυρούπολη δε λειτουργούν όπως τους ταιριάζει. Αντίστοιχα θα αστοχούν Seat και Cupra, αλλά η διαχείριση της κρίσης δεν τους εκθέτει.
Πιθανόν θα χαλάνε και τα Merc κ.ά. γερμανικά κύρους, αλλά σημασία έχει το πώς αντιδράς. Άλλωστε δε χαλάνε -ή δεν το μαθαίνουμε- τα Skoda. Τυχαίο; Θα φανεί…
Γιατί Κia ΕV6, αν ποτέ…
Είναι εντυπωσιακό και το δηλώνει, δεν το κρύβει το διαφορετικό. Ο όγκος εξωτερικά ισορροπεί με τους χώρους εσωτερικά, και αυτό το θηρίο, παιχνίδι στο χέρι σου, ταξιδεύει υποδειγματικά με τέσσερις επιβάτες στον νέο δρόμο της αυτοκίνησης.
Μαθημένος στη ροπή-τέρας, ξεπερνάς γρήγορα τις επιδόσεις και το σέξι παιχνίδι της επιβράδυνσης αφήνοντας το γκάζι, και απολαμβάνεις ανάρτηση και αυτονομία. Επιλέγεις τη μεσαία ρύθμιση -ούτε Eco που περιορίζει ούτε Sport που παρασύρει- και έχεις ρεύμα για 350 χλμ., που με λίγη προσοχή στα τελευταία 100 γίνονται συνολικά 400, με την Ε.Ξ. να φλερτάρει με άλλα 50 και περισσότερα. Που σημαίνει ότι δεν αυξάνεται η πίεση της καρδιάς σου από την αγωνία του προσδιορισμού ελεύθερου χώρου φόρτισης. Συχνά κατειλημμένοι οι χώροι από τους ευνοημένους με τα plug-in, ή από όσους με φουλ ρεύμα επιλέγουν δωρεάν. Μάλιστα, αποφεύγουν την κατ’ οίκον φόρτιση, παρά τη δυνατότητα από σύστημα-προσφορά.
Η ανάρτηση; Το θηρίο των 2,5 τόνων απορροφά τις κακοτοπιές των δρόμων της Αττικής και σου προσφέρει την ηρεμία που θα έπρεπε να χαρακτηρίζει όλα τα ηλεκτρικά. Το δίδαξε όλο αυτό ο Musk μέσω Tesla, που λατρεύει ο Χ.Α., αλλά ο Κορεάτης τον ξεπέρασε, όταν και η Ford καταθέτει χαρακτήρα με τη Mustang, αλλά μη σου τύχει ο παλιόδρομος…
Το ΕV6, που κερδίζει σε αυτή την άτυπη μέτρηση του στυλ το Ionic, το περιβόητο σε 4Τ, κορυφαίο ηλεκτρικό της Hyundai.
Προτάσεις από την Κορέα, σε απόλυτη ισορροπία σε σχέση με τη συμπεριφορά τους, όταν αποφασίσεις να οδηγήσεις επιλέγοντας Sport πέρα από τις επιταχύνσεις. Με το πηδάλιό τους να επικοινωνεί σοφά και να σε οδηγεί υποδειγματικά στη νέα εποχή, παρά το απροσδιόριστο χρονοδιάγραμμά της.
Περισσότερα για τα 4Τ-Αριστεία 2022 στις επόμενες ημέρες._ Σ. Χ.