top icon
Blog

Στην Ε.Δ. Στείρι με τον «ΕΛ-ΕΜ» και το νέο Subaru Forester 2.0i e-Boxer – Τριπλέτα με άποψη…

Επιστρέψαμε έπειτα από 25 χρόνια στο Στείρι, αξιοποιώντας την ποιότητα-εμπειρία του «ΕΛ-ΕΜ» και τις δυνατότητες του Subaru Forester στο off-road παιχνίδι. Διαχρονικές αξίες, και ο «Στρατισίνο» που οδηγεί, σχολιάζει ως Σ.Χ.

Φωτογραφίες: Γιάννης Κουσκούτης

«Έχουμε νέο Forester», σχολιάζει με νόημα ο Μ. Σαλ. «Επέστρεψε η Ε.Δ. Στείρι στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις», συμπληρώνει η Ε.Ξ., ενώ ξέρεις. Παρά τις αντιξοότητες, ο Γιάννης Κουσκούτης είναι δίπλα μας χωρίς προϋποθέσεις, ενώ ο «ΕΛ-ΕΜ» παραμένει αξιόμαχος, όντας και αξιόπιστος. Professors αξιοπρέπειας και οι δυο τους, προσθέτεις την αξιοπιστία χωρίς εκπτώσεις του «Σούμπι», με την άσκηση του after sales ως ιεροτελεστία από την εισαγωγική εταιρεία Πλειάδες του Γιάννη Χεκιμιάν, και «πάμε Στείρι».

Forester_SS_Stiri_4troxoi

ΕΔ 6 ΣΤΕΙΡΙ – 24,35 χλμ.
Σχολιάζει ο «ΕΛ-ΕΜ»: «
H αφετηρία, στα 2,60 χλμ. έξω από το χωριό Δίστομο, στην έξοδο του παράδρομου προς Λιβαδειά. Τα πρώτα περίπου 8,50 χιλιόμετρα τα χαρακτηρίζεις ως “το νέο ελληνικό Pikes Peak”, με ιδιαίτερα θεαματικές φαρδιές ανηφορικές φουρκέτες, αρκετά γρήγορα κομμάτια και προσβάσεις για τον θεατή από την αριστερή πλευρά του άξονα της Ε.Δ. Στη συνέχεια, ένα δασικό τεχνικό κομμάτι, που καταλήγει σε ένα ύπουλο, στενό, κατηφορικό, σχετικά σκληρό κομμάτι, ανάμεσα σε νταμάρια, μήκους περίπου 5,50 χλμ. Το STOP στο οροπέδιο του Ελικώνα, ανάμεσα στο Κυριάκι και στην Ανάληψη, πολύ κοντά στη διασταύρωση προς τον Ελικώνα, όπου -θυμίζουμε- το 1995 οι Άρης Βωβός-Κωστής Στεφανής με τη λευκή Deltona παρ’ ολίγον να χάσουν το ΡΑ, τότε στο Πρωτάθλημα F2. Πρόκειται για Ε.Δ. που σε προκαλεί να διασκεδάσεις, ενώ για τον θεατή είναι εξασφαλισμένο το θέαμα, τουλάχιστον στο πρώτο ανηφορικό κομμάτι».

Forester_SS_Stiri_4troxoi

Συμπληρώνει ο «Στρατισίνο»: Η Ειδική Διαδρομή Στείρι απαιτεί ρυθμό, και ποτέ δε θα μάθεις αν φύλαξες πολύ ή αν το παράκανες στις φυτευτές στο τέλος, αν δεν προκύψει αποτέλεσμα που σε πληγώνει ή σε δικαιώνει. Ε.Δ. Στείρι την Παρασκευή, τυπικά δεύτερη ημέρα του αγώνα, Ε.Δ. που επιστρέφει στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις χαρακτηρίζοντας τη νέα σχεδίαση του αγώνα συνδεδεμένη με τις αρχές του. Θεματοφύλακας η κ. Ανίτα Πασαλή, που με «carte blanche» από τους Τάκη Πουρναράκη και Παύλο Αθανασούλα, έχει σχεδιάσει τον αγώνα με χαρακτηριστικά ΡΑ, ό,τι ταιριάζει στους εμπνευστές, στους δημιουργούς, σε όσους της εκτέλεσης και, κυρίως, στον θεατή που σέβεται και στους αγωνιζόμενους που εκτιμούν.

Forester_SS_Stiri_4troxoi

Στείρι, σε συνδυασμό με τις Καρούτες, αλλά και με τον Ταρζάν ως PS, οπότε ο θρύλος is back, το ΡΑ του ονείρου, συνδεδεμένο με τις ρίζες του. Σε συνδυασμό μάλιστα με το Subaru, και ειδικά με το νέο Forester, αναρωτιέσαι για το πόσο αντέχει ο χαρακτήρας της μηχανής, του περιβάλλοντος και των ανθρώπων, σήμερα που όλα φαίνονται ίδια και τα αντισώματα λιγοστεύουν;…

Subaru Forester 2.0i e-BOXER…
Σημείο αναφοράς το αυτοκίνητο, με 27 χρόνια διαδρομή στο σαφάρι των πωλήσεων. Επιλογή μας, στην ενότητα των «Ειδικών Διαδρομών» σε 4ΤΡΟΧΟΙ Aπριλίου, στις 6 του μήνα, με την «Καθημερινή» της Κυριακής.

Το Subaru Forester, που διαχρονικά λατρεύει το off-road, και εδώ πρόκειται για την εντιμότητα του ασυμβίβαστου Ιάπωνα κατασκευαστή. Με επιμονή στον κινητήρα τύπου boxer, με συνέπεια στην τετρακίνηση και εξειδίκευση στο δύσκολο και απαιτητικό χωμάτινο τερέν.

Forester_SS_Stiri_4troxoi

Τα πρώτα χιλιόμετρα της δοκιμής σε άσφαλτο, και ειδικά στο εθνικό δίκτυο με κατεύθυνση τη Λιβαδειά, δεν επιφυλάσσουν την ευχάριστη έκπληξη, ούτε όμως σε αιφνιδιάζουν δυσάρεστα. Το γνωρίζεις, άλλωστε. Τα χρόνια περνούν, τα πάντα όλα αλλάζουν, αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε με Ιάπωνες, οπότε η σταθερή τους αξία είναι το DNA τους, που δεν αντέχει σε παρεμβάσεις. Οπότε και δεν προκύπτει δυσαρέσκεια όταν αναζητάς την παραπάνω δύναμη για να προσπεράσεις, ούτε από το τιμόνι με την έντονη υποβοήθηση, ούτε όταν οι αεροδυναμικοί θόρυβοι, κυρίως από τους εξωτερικούς καθρέφτες, συντονίζονται με τον ήχο του κινητήρα, που εξελίσσεται σε υψηλές τιμές.

Forester_SS_Stiri_4troxoi

Αποτέλεσμα και της χρήσης του κιβώτιου 7 σχέσεων τύπου CVT. Συνδυασμός που εξηγεί γιατί ο 2λιτρος e-Boxer με το ήπια υβριδικό σύστημα, που αποδίδει 136 ίππους (από 150 PS), με τη ροπή στα 182 Nm, καταναλώνει πάνω από τον μ.ό. της σημερινής πραγματικότητας. «Αγωνίζεσαι», ακολουθείς, ή τουλάχιστον προσπαθείς -«μέθοδος Ε.Ξ.»-, για να μείνεις σε αξιοπρεπείς τιμές. Υπολογίστε σε μικτή χρήση οριακά κάτω από 10 λίτρα/100 χλμ., ενώ στην πόλη η κατανάλωση αυξάνεται. Πλεονέκτημα του νέου Forester, με διαφορετική μάλιστα σχεδιαστική προσέγγιση, η ποιότητα κύλισης σε κάθε περίπτωση, ενώ υπερθετικά κρίνεται η αντίδραση, όταν επιτέλους βρεθείς «εκτός δρόμου».

Forester_SS_Stiri_4troxoi

Σε κάθε περίπτωση, όταν απομονώσεις το κόστος καθημερινής χρήσης, που άλλωστε εξαρτάται από τον τρόπο, και διαχειριστείς τις απαιτήσεις σου σε μικτή χρήση, το Forester ανταποκρίνεται αξιοπρεπώς και ασφαλώς… Με πλεονέκτημα τους εσωτερικούς του χώρους και ατού την ποιότητα κύλισης που το χαρακτηρίζει στην πόλη και στο επαρχιακό δίκτυο, ξεπερνώντας μάλιστα τα νόμιμα όρια κίνησης, όπως όμως και στο εθνικό δίκτυο, που εξασφαλίζει ένα άνετο ταξίδι με υψηλή μ.ω.τ.

Με την ευκαιρία, επιστρέφοντας ξεκούραστος, αξιοποιώντας και τα καθίσματα που ξανασχεδιάστηκαν, αναρωτιέσαι για το ποιος να συγκριθεί μαζί του και καθαρή απάντηση δεν υπάρχει, όπως όμως και καταγραφή για το τι θα θέλαμε.

Forester_SS_Stiri_4troxoi

Το Subaru Forester, έρωτας ως πολυεργαλείο, εξελίσσεται σε σύντροφο, και τέτοιες ημέρες -με την παγκοσμιοποίηση να οδηγεί και την αυτοκινητοβιομηχανία- δικαιώνει όσους πίστεψαν αλλά και όσους θα το επιλέξουν γοητευμένοι από το χαρακτήρα του. Έναν χαρακτήρα που διαθέτει απαράμιλλο στυλ, το οποίο ξεπερνάει την εκτός δρόμου διαδικασία, όπου αριστεύει.

Ανάγκη πλέον η χρήση του, ώστε να ξεφεύγεις με ποιότητα από τη δύσκολη καθημερινή πραγματικότητα που σε τσακίζει. Οπότε απαιτείται και δυνατή βιταμίνη τύπου Forester, ως αντικαταθλιπτικό ακόμα και για τον ισορροπημένο. Το ξέρετε και το μοιραζόμαστε, η Τέλεια είναι η off-road διαδρομή, που άλλωστε μας ταιριάζει._ Σ. Χ.

Forester_SS_Stiri_4troxoi

SUBARU FORESTER 2.0i e-BOXER
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: π/κ ατμοσφαιρικός και 48V mhev >ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 1.995 κ.εκ. >ΙΣΧΥΣ: 136 (+16,7) ίπποι/5.600 σ.α.λ. >ΡΟΠΗ: 182 (+66) Nm/4.000 σ.α.λ. >ΚΙΝΗΣΗ: Στους τέσσερις τροχούς >KΙΒΩΤΙΟ: Αυτόματο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης >ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ: Γόνατα ΜακΦέρσον >ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ: Διπλά ψαλίδια >ΜΗΚ.xΠΛ.xΥΨ.: 4.670×1.830×1.730 χλστ. >ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.670 χλστ. >ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ: 220 χλστ. >ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 508-1.720 λίτρα >ΒΑΡΟΣ: 1.722 κιλά >0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 12,2 δλ. >ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 188 χλμ./ώρα >ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 9,1 λτ./100 χλμ. >ΕΚΠΟΜΠΗ CO2: 183 γρ./χλμ. >ΤΙΜΗ-έκδοση Style: 48.970 ευρώ

Forester_SS_Stiri_4troxoi

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Forester_SS_Stiri_4troxoi
  • Forester_SS_Stiri_4troxoi
  • Forester_SS_Stiri_4troxoi
  • Forester_SS_Stiri_4troxoi
  • Forester_SS_Stiri_4troxoi
  • Forester_SS_Stiri_4troxoi
  • Forester_SS_Stiri_4troxoi
  • Forester_SS_Stiri_4troxoi
  • Forester_SS_Stiri_4troxoi
  • Forester_SS_Stiri_4troxoi
  • Forester_SS_Stiri_4troxoi
  • Forester_SS_Stiri_4troxoi
  • Forester_SS_Stiri_4troxoi
  • Forester_SS_Stiri_4troxoi
  • Forester_SS_Stiri_4troxoi
  • Forester_SS_Stiri_4troxoi
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ