X
Blog

SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2015: Συνέντευξη Τύπου πριν τον αγώνα

Συμμετέχουν Kajetan Kajetanowicz (LOTOS Rally Team Ford Fiesta R5), Craig Breen (Peugeot Rally Academy 208 T16), Alexey Lukyanuk (Ford Fiesta R5) και Λάμπρος Αθανασούλας (ŠKODA Fabia R5)

Ερώτηση στον Kajetan Kajetanowicz

Μπορείς να φανταστείς τον εαυτό σου να στέφεται Πρωταθλητής του ERC εδώ, στο Ράλλυ Ακρόπολις, στην 100ή σου εκκίνηση σε αγώνα;

«Κατά τη γνώμη μου, δεν μπορείς να ονειρεύεσαι πολύ. Τα όνειρα είναι κάτι σπουδαίο και σε ωθούν να συνεχίσεις να προσπαθείς. Σίγουρα, για μένα είναι μια σπουδαία ευκαιρία να εκπληρώσω τα όνειρά μου μέσα από το ERC».

 

Ερώτηση στον Kajetan Kajetanowicz

Έχεις την ευκαιρία αύριο να γίνεις Πρωταθλητής του ERC. Πόσο δύσκολο θα είναι να πάρεις στην Ελλάδα τους 16 βαθμούς που χρειάζεσαι για να κατακτήσεις τον τίτλο;

«Όχι, θα είναι μια μεγάλη πρόκληση, τόσο για εμάς όσο και για τους άλλους οδηγούς και, πριν από τον αγώνα, αυτό που προσπαθώ είναι να μη σκέφτομαι τους 16 βαθμούς που χρειάζομαι, να συγκεντρωθώ στη δουλειά μου και να είμαι πνευματικά έτοιμος για τον αγώνα. Θέλω να οδηγήσω χωρίς να κάνω λάθη και να τερματίζω σε κάθε ειδική. Όμως, εδώ είμαστε στο Ράλλυ Ακρόπολις, και ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος».

 

Ερώτηση στον Kajetan Kajetanowicz

Σε λίγες ώρες είναι η εκκίνηση μιας πολύ μεγάλης ειδικής, η οποία μπορεί να παίξει πολύ σημαντικό ρόλο για την κατάκτηση του φετινού τίτλου. Αισθάνεσαι πιεσμένος ή είσαι σίγουρος για το αποτέλεσμα;

«Δεν έχω αγωνιστεί ποτέ σε μια τόσο μεγάλη ειδική όσο αυτή. Ο Craig πήρε μία γεύση σε ειδικές όπως αυτή στην Κορσική την προηγούμενη εβδομάδα, αλλά προσωπικά δεν ξέρω τι να περιμένω. Σίγουρα, αυτό που θέλω είναι να κάνω τη δουλειά μου, και δε σας κρύβω ότι ανυπομονώ για αυτήν την ειδική. Βέβαια, για να είμαι ειλικρινής, αυτή η ειδική και αυτός ο αγώνας είναι σαν λοταρία σε κάποια σημεία. Κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων είχαμε ένα κλατάρισμα στην 1η ειδική, αυτή που θα ξεκινήσουμε σήμερα, επειδή έχει πολλές πέτρες. Όμως, οι συνθήκες είναι ίδιες για όλους, και θα δούμε τι θα γίνει».

 

Ερώτηση στον Craig Breen

Συναγωνίζεσαι με τον Kajetan Kajetanowicz για τον τίτλο του ERC, και θα πρέπει να επαναλάβεις την περσινή επίδοση και τη νίκη στο Ράλλυ Ακρόπολις. Αισθάνεσαι σίγουρος ή έχεις αγωνία για αυτό το τόσο σημαντικό σαββατοκύριακο;

«Είναι ένας πολύ σημαντικός αγώνας για μένα. Έχω φανταστικές αναμνήσεις από πέρυσι, όταν και είχαμε επιστρέψει στο service park πανηγυρίζοντας την πρώτη μας νίκη. Για αυτό και είμαστε εδώ με πολύ καλή διάθεση. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να προσπαθήσουμε να κερδίσουμε. Δεν μπορούμε να ελέγξουμε τον Kajto, αλλά το δικό μας αγώνα. Και εν συνεχεία να δούμε πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα. Είναι ένας ιδιαίτερος αγώνας. Μπορεί το μήκος της 1ης ειδικής να είναι μεγάλο, αλλά, με όσα είδαμε στην Κορσική πριν από μερικές ημέρες, δεν είναι κάτι ιδιαίτερο! Σίγουρα θα είναι ένας δύσκολος αγώνας.

 

Ερώτηση στον Craig Breen

Οι ανταγωνιστές σου στο ERC έρχονται απευθείας από το χωμάτινο αγώνα της Κύπρου, ενώ εσύ από τον ασφάλτινο Γύρο Κορσικής. Πιστεύεις πως αυτό θα αποδειχθεί μειονέκτημα για τις πρώτες χωμάτινες ειδικές διαδρομές εδώ στην Ελλάδα;

«Πρέπει να ομολογήσω ότι στα πρώτα χιλιόμετρα στη δοκιμή του αυτοκινήτου αισθάνθηκα περίεργα, επειδή στην Κορσική έχει τόσο πολλές στροφές, και πρέπει για μεγάλη διάρκεια να διατηρείς πολύ υψηλή ταχύτητα, ακόμα και στα κλειστά κομμάτια, σε αντίθεση με εδώ, που σε κάποια σημεία αισθάνεσαι σχεδόν σταματημένος. Έτσι, το να προσαρμοστείς και το μυαλό σου να συνηθίσει την ιδέα ότι πρέπει να είσαι πιο αργός μου πήρε λίγο καιρό να το συνηθίσω. Όμως, δεν αποτελεί αυτό δικαιολογία για μένα!»

 

Ερώτηση στον Craig Breen

Ήσουν 3ος στην Κατατακτήρια ειδική διαδρομή, θα ξεκινήσεις 11ος το απόγευμα. Είσαι ικανοποιημένος με την επίδοσή σου;

«Δεν ήταν και τόσο άσχημα! Νομίζω ότι κάναμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε. Όλα πήγαν καλά για εμάς στην ειδική, και δεν είχαμε προβλήματα. Ήμουν ικανοποιημένος με το χρόνο. Η κατατακτήρια ειδική είχε μήκος 3 χιλιομέτρων και η πρώτη του αγώνα είναι κοντά στα 45 χιλιόμετρα. Αν προσπαθούμε να τις συγκρίνουμε μεταξύ τους, θα είναι χαζό. Όταν φτάσουμε στο τέλος της 1ης ειδικής, αλλά και της νυχτερινής, τότε θα έχουμε πιο καθαρή εικόνα για τη συνέχεια».

 

Ερώτηση στον Alexey Lukyanuk

Πώς σου φαίνονται οι ειδικές εδώ στην Ελλάδα και πόσο θα σε δυσκολέψουν εάν βρέξει κατά τη διάρκεια του αγώνα;

«Κανείς δεν ξέρει τι μπορεί να συμβεί, αφού σε κάποια σημεία ο δρόμος γλιστράει τόσο πολύ, που νομίζεις ότι οδηγείς σε πάγο. Σε φυσιολογικές συνθήκες θα είναι εντάξει. Σίγουρα, προτιμώ να είναι στεγνές οι επιφάνειες».

 

Ερώτηση στον Alexey Lukyanuk

Ήσουν πολύ άτυχος στην Κύπρο, λόγω τεχνικών προβλημάτων που αντιμετώπισες, ειδικά με την υποβοήθηση του τιμονιού. Πώς πήγαν οι δοκιμές στην Ελλάδα, και έχεις εφόδια για να διεκδικήσεις τη νίκη;

«Δε σκέφτομαι τη νίκη. Προσπαθώ να είμαι συγκεντρωμένος και να σημειώσω ένα καλό αποτέλεσμα, διατηρώντας την ταχύτητά μου, επειδή δεν έχω εμπειρία από το συγκεκριμένο αγώνα. Αυτού του είδους οι ειδικές είναι και πάλι νέες για μένα. Ακόμη βελτιώνουμε τις σημειώσεις μας, αλλά και το στήσιμο του αυτοκινήτου, ενώ κάναμε καλή δουλειά στις δοκιμές πριν από τον αγώνα. Στην Κύπρο είχαμε πολλά προβλήματα, αλλά αυτό μας έκανε πιο δυνατούς. Τώρα γνωρίζουμε πώς να επιδιορθώσουμε πολλά πράγματα, αλλά και τι πρέπει να κάνουμε και τι όχι. Μπορούμε να επιτεθούμε και να πιέσουμε, αλλά είναι πιθανό να κάνουμε λάθος και να χάσουμε πολλά. Ακόμα και ένα κλαταρισμένο ελαστικό είναι εύκολο να συμβεί εδώ. Θέλω να φανώ έξυπνος και να αποφύγω τα λάθη».

 

Ερώτηση στον Alexey Lukyanuk

Είσαι ευχαριστημένος που κατάφερες να είσαι ο πιο γρήγορος στο 2ο σκέλος των ελεύθερων δοκιμών και ο 2ος ταχύτερος στην Κατατακτήρια ειδική διαδρομή;

«Ήταν πολύ ωραία ειδική! Ήταν μικρή σε μήκος, αλλά πολύ τεχνική και ευχάριστη στην οδήγηση ανάμεσα από τα δέντρα. Παράλληλα, πλαγιολισθαίναμε συνέχεια ανάμεσα στα λούκια και στο μαλακό χώμα. Δεν ήμασταν οι ταχύτεροι, αλλά ακόμη μαθαίνουμε, και ελπίζουμε να είμαστε γρήγοροι στον αγώνα, έτσι ώστε να αυξήσουμε το ρυθμό μας αλλά και την αυτοπεποίθησή μας».

 

Ερώτηση στον Λάμπρο Αθανασούλα

Πώς σου φαίνεται το φετινό Ράλλυ Ακρόπολις, με πάνω από 200 χλμ. ειδικών διαδρομών, ελεύθερες δοκιμές και Κατατακτήρια ειδική σε μόνο δύο ημέρες;

«Είναι μικρός αγώνας σε διάρκεια, αλλά απαιτητικός για οδηγούς και ομάδες. Ακόμα και για τους θεατές! Είναι μία ημέρα λιγότερη για όλους, και θεωρώ ότι είναι καλό στοιχείο, το οποίο θα μας βοηθήσει και την επόμενη χρονιά να ακολουθήσουμε την ίδια φιλοσοφία».

 

Ερώτηση στον Λάμπρο Αθανασούλα

Πόσο δύσκολο είναι να εκκινείς τον αγώνα με την ειδική SEAJETS Κινέτα-Λουτράκι των 43,41 χλμ. και τι στρατηγική θα ακολουθήσεις;

«Μια τόσο μεγάλη εκκίνηση είναι δύσκολη, ακόμα και αν ήταν η τελευταία του αγώνα. Αποτελεί πρόκληση για τα αυτοκίνητα και για τους οδηγούς. Για εμένα και τον Νίκο ακόμα περισσότερο από τους υπόλοιπους, αφού είναι η πρώτη ειδική που θα αγωνιστούμε έπειτα από τέσσερα χρόνια στο χώμα, και συγκεκριμένα από το Ακρόπολις του 2011. Είναι τεράστια πρόκληση για εμάς, και ελπίζω να καταφέρουμε να φτάσουμε στον τερματισμό με ασφάλεια και με το αυτοκίνητο σε τέλεια κατάσταση».

 

Ερώτηση στον Λάμπρο Αθανασούλα

Τα τελευταία χρόνια δεν είχες αρκετές συμμετοχές σε ράλλυ. Πιστεύεις ότι αυτό θα αποδειχθεί μειονέκτημα ή θα προσπαθήσεις να κερδίσεις τους τακτικούς συμμετέχοντες στο ERC;

«Κοιτάξτε, δεν είμαι τρελός! Ξέρω ότι αυτοί οι οδηγοί είναι πάρα πολύ γρήγοροι, οδηγούν σχεδόν κάθε σαββατοκύριακο και μπορείς να πεις ότι είναι επαγγελματίες οδηγοί με δύο και τρία χρόνια εμπειρίας στα αυτοκίνητά τους. Περίμενα να είμαι στην καλύτερη περίπτωση 4ος στην κατατακτήρια ειδική, και τα καταφέραμε. Δεν πιέσαμε πολύ, αλλά δεν πήγαμε αργά. Όμως, δεν πήραμε το παραμικρό ρίσκο, αφού ακόμη μαθαίνουμε το αυτοκίνητο. Είναι δύσκολο να μπαίνεις σε ένα μπάκετ σε ένα καινούργιο R5, ύστερα από τέσσερα χρόνια που δεν έχεις οδηγήσει, και να είσαι γρήγορος από την αρχή. Για αυτό θα προσπαθήσουμε να προσαρμόσουμε την ταχύτητά μας, να είμαστε λίγο πιο κοντά στους οδηγούς του ERC και να δούμε τι θα γίνει».

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!