Μετ’ εμποδίων οι διακοπές και συμπεριφορά-αστοχία, σε προσπάθεια σαράντα πέντε ετών. Πρωταγωνιστούν, στην καθημερινότητα μας. Σε «shakedown» o Στρατισίνο, πληκτρολογεί, με το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στο βάθος του τούνελ…
Κακά τα ψέματα, ευτυχώς που γίνεται για τελευταία φορά το ΡΑ τέτοια εποχή. Τον Ιούνιο, το 2025 και το 2026, ό,τι το πιο ευχάριστο για τον αγώνα εθνική υπόθεση με το ενδιαφέρον της πολιτείας να επιβεβαιώνεται και από την SS στο Σείριο.
Η εμπιστοσύνη στην Αλυτάρχη και στους συνεργάτες της είναι αποδεδειγμένη και «περπατώντας στο δάσος» προχθές με ΕΛΕΜ. Χωρίς αμφιβολία, η κ. Πασαλή, εξαιρετική μαγείρισσα ούτως η άλλως, θα πάρει σε σχεδίαση αγώνα, με lay out κλάσης 2030 και το έβδομο αστέρι, όσα και ο PAO BC. Η Ανίτα, αριστούχος master chief στο WRC.
Σε πρώτο πρόσωπο
Ξανά με το «0», στο GR-Yaris, ένα τέρας αξιοπιστίας με έμβλημα Toyota, η αποθέωση του σύγχρονου ΕVO, χωρίς φτερούγα, αλλά με πολλή ουσία. Το δικό «μας» με «Stratissino» στα πίσω παράθυρα και με νέα, εθνικά μάλιστα χρώματα, ξανά έτοιμο για όλα.
Έργο του Ηλία Καραίσκου της ΤΕ που δίνει έντιμη υπεραξία στην εξέλιξη του «0», με γνώση και μεράκι που κάνει τη διαφορά. Στο δεξί κάθισμα παραγωγής, καλύτερο από πολλά after market bucket, o official Θοδωρής Χατζηθεοδωρίδης. H υποστήριξη από την Kirkos Racing σε πλήρη σύνθεση οι αγαπημένοι foul του champion σε όλα και εφεδρικό «0» το θηρίο μας. Το μαύρο Toyota HiLux με τα μπιμπίκια στα General Grabber AT3, έργο του φύλακα άγγελου, του κ. Πάρχα, να βγάζουν τα μάτια του Σωτήρη Σκαλτσά και του Λάμπρου Ζωγράφου. Συνδυασμός έτοιμος για όλα, με τον Άγγελο Ζήβα, το καλύτερο διπλό 0 στο WRC, έτοιμος από καιρό, για κάθε πρόκληση.
Σώτερ και Άγγελος η επόμενη γενιά, ο Θοδωρής η μεθεπόμενη και καλωσορίζουμε την προοπτική στο πρόσωπο του λαμπερού μας, του Λάμπρου Ζωγράφου, που καταθέτει και υπομονή. Το τακτ του χορτάτου, ο κοινός παρανομαστής αυτής της παρέας του HRC, με έδρα το 24 και είναι εξαιρετικό το κοκτέιλ του παλιού, του παροπλισμένου βετεράνου όπως η αφεντιά μου, με τους νεότερους. Ώριμους, όπως ο Ν.Τ., που επιμένει στα ερτζιανά, με το Γιάννη Σταυρόπουλο, όπως ο Σώτερ που εκεί που σε πληγώνει, σε πωρώνει και σε δικαιώνει και ο Άγγελος Ζήβας, ο δάσκαλος, μετρ σε επικίνδυνες αποστολές. O Άγγελος, ωραίο χέρι, ανταγωνιστικός και σήμερα.
Με την ευκαιρία, τρεις φορές ευχαριστώ το Δημήτρη Βαζάκα και την κ. Μαρίνα Γεμενή για την αντοχή τους, σε διαδικασία υψηλής ευθύνης, το 2021-22 και ’23.
Λουτράκι In–Πίσια Out
Για τη διαδικασία εξέλιξης της On Sales Skoda Fabia EVO που θα οδηγήσει στο ΡΑ ο Λάμπρος Αθανασούλας, θα διαβάσετε τις επόμενες ώρες την εξαιρετική ενημέρωση από το δελτίο Τύπου, ευθύνη του specialist Γιάννη Τσινάβου, ένας ex-4Τ.
Από την πλευρά μας, θυμηθήκαμε GR Yaris στο χώμα, απολαύσαμε την ομάδα για τα pre game τεστ του Αθανασούλα, με ευθύνη τους την οργάνωση της δοκιμής και πήραμε γεύση από ότι μας έλειψε τα σύγχρονα χρόνια. Η αρχοντιά, η απάντηση στη μιζέρια, με τρόπο που εξασφαλίζει διάρκεια.
Everything is possible
Chapeau, monsieur Nikos και μακάρι να κάνουν το 1-2-3 στο ΡΑ, αλλά ακόμα και με την όποια αστοχία στο σκληρό rock on the rocks όπως είναι το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, είναι γεγονός, είναι πετυχημένο το τρίποντο από τη σέντρα και με φάουλ μάλιστα.
Eπιτέλους ομάδα αγαπητοί και με σεβασμό στη δουλειά του Γιάννη δεν ονομάζουμε όλους τους παρόντες, μεταφέροντας μόνο το κλίμα.
Σε ελληνικούς αγώνες, Ομάδα είχα μια ντουζίνα χρόνια να δω, με δύο αυτοκίνητα και έναν Boss, πέρα από την από κοινού τέντα για πρακτικούς λόγους.
Σήμερα, έχουμε ομάδα με τρία πληρώματα στη μάχη και το κλίμα θύμισε άλλες εποχές, σε προηγούμενες δεκαετίες και είναι η προσωπικότητα του δημιουργού και η ποιότητα των άνθρωποι στα έξι μπάκετ και στην τέντα που κάνουν τη διαφορά. Σοβαροί, αλλά με χαμόγελο, σε σχέση με ξεκάθαρους ρόλους.
Απίστευτη προσήλωση από το πλήρωμα σε συνεργασία με τους καλύτερους που ήρθαν για να προσφέρουν, να υποστηρίξουν και πραγματικά να μοιραστούν την εμπειρία τους, μακριά από τη λογική της αρπαχτής και χωρίς ίχνος από ανταγωνιστικά συμπλέγματα.
Ότι διέκρνες και στο περιθώριο και ήταν απολαυστικός ο Γιώργος Κεχαγιάς, είτε οδήγησε με σεβασμό το «0» ως γνωριμία με προοπτική, είτε με ενθουσιασμό μικρού παιδιού, με τον Σ.Χ. συνοδηγό σε αντίστοιχη διάθεση, το γκρουπ Β μουλάρι του «οδηγού».
Ο Γιώργης με αγωγή Σαράφος Κεχαγιάς. Ότι επιβεβαιώνει και ο Junior τους, o Χρήστος.
«Οδηγός», ο Λάμπρος Αθανασούλας και έναν οδηγό καρδιάς έχουν οι «4Tροχοί», όσο ο Λάμπρος με τον Νικόλα πυροβολούν και μέχρι ο Αλ να πάει ΡΑ. Οπότε ο Σ.Χ. σπίτι και ο Λ.Α. μας, υπερόπλο στην οργάνωση.
Τον Λάμπρο τον είδα χθες ευτυχισμένο μετά από πολύ καιρό και φορτίστηκα συναισθηματικά. Προσηλωμένος στην ουσία, αλλά με αυτό το κάτι παραπάνω, με τη διαχωρίσιμη λαχτάρα του Πρωταθλητή, επιπέδου 2009. Σήμερα, ήθελα εκεί στο test για δικούς μας λόγους, τον Σταύρου και τον Τσάδαρη και για άλλους τον Ζυμάριο. Να τον απολαύσουμε αυτόν τον χαρισματικό τύπο σε ότι του ταιριάζει και όπως του αξίζει. Όλο αυτό χάρη στον Mr On Sales Νίκο Κωνσταντόπουλο, που βούλωσε αφτιά, διάβασε σωστά και με Αθανασούλα, Κεχαγιά και Αμούτζα γράφει ιστορία, υπεράνω αποτελεσμάτων, όπως και με εκτίμηση, σε Ζακχαίο, Πετρόπουλο και Ηλιόπουλο, ότι προδίδει γνώση, αλλά και κουλτούρα. Δεν του το είχα και αυτόν τον τύπο που παρακολουθούσε ακούραστος και διακριτικά τη διαδικασία, πρέπει να τον γνωρίσεις μήπως και αντιληφθείς που αφήνει, που πατάει και πότε και γιατί επιμένει στον κόφτη.
Χαμογελάει τώρα ο κ. Πάνος Κέκης, ένας ιδιαίτερα θετικός άνθρωπος, υπεραξία σε αυτή την παρέα, που δεν θα δώσει εξετάσεις μεθαύριο στο ΡΑ, αλλά θα δείξει το δρόμο, αναζητώντας μιμητές, για την ολική επαναφορά.
Επιτέλους…
Κάτι σύγχρονο και διαφορετικό χτίζεται με καθρέπτη το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ο αγώνας μας με αφετηρία σε ένα μήνα και ήταν σημαντική και συμβολική σήμερα η παρουσία του Τάκη Πουρναράκη, στη δοκιμή και του «0».
Η ευθύνη του γενικώς στα κόκκινα, όπως και η δική μας και όλων όσων με διαπίστευση, με ή χωρίς υπηρεσιακή σαλιάρα.
Στην περίπτωση μας και όσων στο τιμόνι των αυτοκινήτων υποστήριξης: «My Toyota is Fantastic». _ Στρατισίνο