Πρόκειται για τη διαδικασία ακριβείας που χαρακτηρίζει σημαντικές εκδηλώσεις με κλασικά αυτοκίνητα. Εκδηλώσεις όπως το Arcadia Classic Tour, από το σωματείο Τρισκέλιον.
Αλυτάρχης ο μετρ του είδους, Γιάννης Καράμπελας και η άριστα προσαρμοσμένη στη μετά κορονοϊό εποχή εκδήλωση, που είχε αφετηρία την Πάτρα (ατού εκεί η Ε.Λ.Ι.Α και σε επικοινωνία το AutoMoto) εξελίχθηκε σε υπέροχες διαδρομές προς τη Δημητσάνα και την ευρύτερη περιοχή, με μοναδικά τοπία και εξαιρετικό οδόστρωμα.
Οι συμμετοχές έφτασαν τις 80 και ελπίζουμε ότι στην ΟΜΑΕ κατάλαβαν το λάθος της αδιαφορίας τους, προσφέροντας το γεγονός στην ΕΟ ΦΙΛΠΑ. Άλλωστε, αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς και έντιμοι, όταν αναφερόμαστε σε κλασικό αυτοκίνητο και σε αγώνες ακρίβειας, στο μυαλό έρχεται η ΦΙΛΠΑ (στο δικό μας και το AC3, που σεβόμαστε), με ιστορία που ξεπερνάει τους διοικούντες και πονοκεφαλιάζει τους δήθεν αντιπολιτευόμενους. Όπως, όταν το μυαλό πάει σε αληθινούς αγώνες αυτοκινήτου και ειδικά σε διεθνείς, το μυαλό ακόμα την ΕΛΠΑ μνημονεύει και ας έχει καταρρεύσει. Άλλωστε, ήταν τόσο καλό όλο αυτό τότε, ώστε φυσιολογικά και λόγω συνθηκών αδυνατεί να το ξεπεράσει μια ΟΜΑΕ που παραπαίει, παρά την προσπάθεια μιας ΕΠΑ που παλεύει. Με επιτροπές από μέλη με λάμψη που ξεπερνάει τους ελάχιστους με θολή ψυχή, τους έτοιμους για τον καβγά της καρέκλας.
Αγώνας!
Όταν η μάχη εξελίσσεται με διαφορές στον 1 βαθμό, οφείλεις σεβασμό στους πρωταγωνιστές και συμμετέχοντες που έλαμπαν το διήμερο, στον οργανωτή που δεν τους άφησε περιθώρια να σκοτεινιάσουν, στη διαδρομή που χαρακτηρίστηκε ευκολάκι αλλά αποδείχθηκε απαιτητική, αλλά και στα όργανα. Στην ηλεκτρονική υποδομή by Spiros Moustakas, τον γνωστό ως Regularity Master και απίστευτο: μεθαύριο, με αφορμή αγώνα του επίσης στην Αρκαδία, προσφέρει σεμινάρια. Διδάσκει την τέχνη και την αξιοποίηση της μηχανής του, με τον ευγενικό, τον πολιτισμένο τρόπο που τον χαρακτηρίζει. Ενέργεια που λειτουργεί και ως αγχολυτικό για ζευγάρια κάθε ηλικίας, που έχουν την ευκαιρία τους ώστε να αξιοποιήσουν το περισσότερο ή λιγότερο κλασικό αυτοκίνητό τους, απολαμβάνοντας Ελλάδα. Όπως προχθές, το Σάββατο και την Κυριακή και αν οι συνήθεις ύποπτοι έδωσαν μάχη, δεν έλειψαν οι εκπλήξεις, αφού οι νεότεροι έχουν και την άνεση-δυνατότητα προσαρμογής στην τεχνολογία. Νέοι και ώριμοι, ωραίοι άνθρωποι στα πιτς στο περιθώριο του αγώνα, που έδωσαν ζωή στη Δημητσάνα, αλλά και στη μάχη, σε κάθε πέρασμα. Το βλέπουν “αλλιώς” και κοσμούν το χώρο ως ήρεμη δύναμη με την παρουσία τους και τη συμπεριφορά τους.
Γιάννης Κατσαούνης-Μαθιός Μανσόλας…
Νικητές οι “δικοί” μας με το κόκκινο Golf, για μόλις 1 βαθμό ποινής λιγότερο από τους Νικόλα Κολιόπουλο -Βαγγέλη Ράλλη με το Α112 Abarth που απολαύσαμε και “βιάσαμε” νέοι, και στο βάθρο με έναν ακόμα βαθμό ποινής, οι Σπύρος-Νικόλας Μουστάκας με τη μπλε Alfasud.
Αντίστοιχη εικόνα (με διαφορά έναν βαθμό ποινής) για τους 4ους και 5ους, ενώ χαρακτηριστικά, στις θέσεις 7-8-9 οι διαγωνιζόμενοι ισοβάθμησαν στους 17 βαθμούς, μόλις 10 περισσότερους από τους νικητές. Οι specialists ερμήνευσαν τις μικρές διαφορές ως αποτέλεσμα της εύκολης διαδρομής, αφού ο μετρ Καράμπελας απέφυγε τα μαγικά του, επιδεικνύοντας σεβασμό στην εποχή. Εμείς, σε συνδυασμό με την εμπειρία μας, μεταφράζοντας σε δευτερόλεπτα, σχολιάζουμε πως όλο αυτό θέλει γερά νεύρα. Ποινές δόθηκαν, αλλά οι διαφορές ήταν μικρές. Ό,τι ανεβάζει την αδρεναλίνη, απαιτεί διαχείριση κλάσης Κατσαούνη, Μουστάκα, με τους κ.κ. Κολιόπουλο και Ράλλη να αποδεικνύονται εξαιρετικοί σε όλα και να προσθέτουν εικόνες εφιάλτη στο δύσκολο ύπνο του κ. Μανσόλα που… δεν πέρασε απαρατήρητος στο εξαιρετικό Αρχοντικό του Δεληγιάννη. Φιλοξενία από τον κ. Παναγιώτη, λίγα μέτρα από του αγαπημένου μας Παπ, ο οποίος έλειψε προχθές από τη Δημητσάνα του. Είναι σαφές: αν κρίνουμε από τα σχόλια σε εστιατόριο και καφετέριες, λείπει και η Ανάβαση της Start Line, έργο Νικόλα Πασαλή, ενώ ήταν παρόντες δυνατά στελέχη-κριτές… των ορθοδόξων αγώνων, που συγχρονίζονται αρμονικά με την εξαιρετική ομάδα Καράμπελα.
Για την 230C, διαβάστε 4Τροχούς Αυγούστου και μέχρι τότε η συνάντησή μας το Σάββατο… στα πιτς του Κρεμασμένου Λαγού στη Βούλα, by ΣΙΣΑ, με τη δική του διαδικασία ακρίβειας, που μας ταιριάζει.
Ιεροτελεστία όλα αυτά που κρατούν το θρύλο της αυτοκίνησης, το κλασικό αυτοκίνητο υγιές και με προοπτική._ Σ. Χ.