X
Blog

Ράλλυ Κορίνθου – Vive le sport

Στην κυριολεξία, η οργάνωση του Ράλλυ Κορίνθου ήταν για σεμινάριο και για απονομή Όσκαρ ρόλων σε εξαιρετικούς πρωταγωνιστές!

Καρέ του άσου με τους Γιάννη Παπαδημητρίου-Χρήστο Κουζιώνη και Γιώργο Αμούτζα-Γιώργο Β. Ηλιόπουλο, με τις Fabia RS και EVO της ιταλικής ομάδας Delta Rally στις δύο πρώτες θέσεις. Σούπερ βάθρο με τους Γιώργο Κεχαγιά-Νικόλα Πετρόπουλο με την EMC-Fabia R5, ενώ είναι σαφές ότι τα Rally3 ήρθαν, καθιερώθηκαν και αναστατώνουν, ως και σημείο αναφοράς.

Η είδηση στην Κόρινθο αφορά καταρχήν το συναγωνισμό και -απίστευτο κι όμως αληθινό για την ελληνική πραγματικότητα- η νίκη με στυλ WRC κρίθηκε στην τελευταία ε.δ., και μάλιστα με διαφορά 0,63 του δευτερολέπτου έπειτα από πέντε ειδικές διαδρομές συνολικά των 70 χλμ., οι Άγιοι Θεόδωροι των 18 χλμ. τρεις φορές, οπότε και σε κακή κατάσταση η τελευταία ως PS, και η άλλη, τα ύπουλα Πίσια των 12 χλμ., με το γνωστό μοτίβο της επανάληψης. Οι εξής δύο λοιπόν, και καμία σχέση με το επικοινωνιακό τρικ της οργάνωσης με τις πέντε ε.δ. του ΡΑ.

Γεγονός πως, αν θέλουμε αλλαγή ταχύτητας στο θεσμό με ανταγωνιστικά στοιχεία σε διεθνές επίπεδο, οι αρμόδιοι, με τη σύμφωνη γνώμη των αγωνιζομένων, στην προκήρυξη πρέπει να παρέμβουν. Με τέσσερις αγώνες και με δύο, ίσως και τρεις ε.δ. σε κάθε αγώνα, πρόκειται για «μισό» πρωτάθλημα, σημαντικό σε επίπεδα R3, όταν σε επίπεδο Γενικής θα προβληθεί, θα λάμψει και θα απογειωθεί, αν το κερδίσει ο Αμούτζας.

Από τον παππού στον εγγονό…
Στην κυριολεξία, όπως υποδειγματικά εκφράζεται από τον 59χρονο, πολλάκις πρωταθλητή Γιάννη Παπαδημητρίου, τον αειθαλή σοφό και ρεαλιστή, τον τελευταίο μιας σημαντικής παρέας πρωταθλητών που έχουν αποχωρήσει, και τον 27χρονο Γιώργο Αμούτζα. Ο «Νικηφόρος», στον πρώτο του αγώνα με Rally2, αντιμετώπισε με ευφυΐα τη διαφορά και προσαρμόστηκε άμεσα έχοντας τις σωστές εικόνες από το Rally3, οπότε και έγραψε ιστορία, διδάσκοντας και αξιοπιστία, ενώ βγήκαν αλώβητοι οι άνθρωποι και οι μηχανές τους έπειτα από τρεις αγώνες και 200 χλμ. ειδικών διαδρομών. Η τέλεια διαχείριση, αποτέλεσμα και της αγωγής τους. Κοινός παρονομαστής η Delta Rally, που με συντονισμό από τον Μάριο Χρυσάφη, έρχεται στην Ελλάδα με προτεραιότητα το αγωνιστικό αποτέλεσμα και στη συνέχεια το οικονομικό, ό,τι προδίδει επαγγελματισμό και δημιουργεί εμπιστοσύνη.

EMC Sport
Ακριβώς όπως και η «δική μας», η ελληνική ομάδα του κ. Κώστα Σπύρου, που προσέφερε στον Γιώργο Κεχαγιά και στον πολύπειρο Νικόλα-WRC δίπλα του ένα αξιόμαχο και αξιόπιστο Skoda. Η EMC, που φροντίζει και την «Κλειώ» R3 του ιπτάμενου Πασχάλη Χατζημάρκου. Με την αξιοπιστία της συμμετοχής ως traction control του Πασχάλη που οδηγεί τη Γαλλίδα στο κακό, όπως το 700άρι ΕVO του σε Ανάβαση, να αφορά τον συγκυβερνήτη Μάριο Τσαούσογλου, αριστούχο της φιλοσοφίας ΑΣΜΑ. Σωματείο-Πανεπιστήμιο με αγωνιστικές ρίζες που ψάξε και δε θα βρεις, ο Μ.Τ. δίδαξε και στη διαχείριση κρίσης, όταν προπορευόμενο τσαλακωμένο R5 έκλεινε ως περίπου chicane την ε.δ. και οι κριτές ζήτησαν επιβράδυνση, ή μήπως διακοπή; «Παρεξηγήσεις» μη εν δήμω, ασκήσεις που δε στοίχισαν, με τους αγωνοδίκες να διδάσκουν δράση με αντιδράσεις που θα πρέπει να λειτουργούν και ως παράδειγμα, αφού επιβάλλεται η διαχείριση αγώνα να πορεύεται αντίστοιχα με το μέγεθος των αγωνιζομένων, με επένδυση που ξεπερνάει τα 3 εκατομμύρια ευρώ…

Περί Rally3…
Με διακριτικές φτερούγες, και ο θεσμός είχε καθαρούς νικητές τους Χατζημάρκο-Τσαούσογλου με την «Κλειώ» σε πτήση, με διαφορές που υπολογίζονται στο ένα δευτερόλεπτο για κάθε χιλιόμετρο από τα Rally2. Σε απόσταση αναπνοής οι διεκδικητές του τίτλου, με τον Νώντα Καρανικόλα (CC-Fiesta) να προηγείται των Clio που οδηγούν αποτελεσματικά οι Πέτρος Παντελή και Θέμης Χαλκιάς. Εξαιρετικοί συνδυασμοί, σε πατήματα και σε ακούσματα χωρίς «πάτα-άσε», με τον καθένα να εκφράζει το στυλ του σημειώνοντας ανταγωνιστικούς χρόνους.

Σημαντικό
Όλοι οι διεκδικητές της R3 αποδείχθηκαν αλάνθαστοι, ενώ γενικότερα στα θετικά σημειώνεις το ξύπνημα του Δελαπόρτα που, αφού δεν κάνει δοκιμές, αξιοποιεί το feeling του στα κλειστά, τον βελτιωμένο ρυθμό του JJ που αξιοποιεί τον Στεφανή, ενώ ο Κωστής ελέγχει με μαεστρία τον ενθουσιασμό του οδηγού του, σε αγώνα-αστοχία του «Flandy» χωρίς Ντενί Ζιροντέ, αλλά με τον Άλαν Τ. Χάριμαν.

Αντίστοιχα, θετικό το πρόσημο από την επιστροφή του Σάββα Λευκαδίτη, που έχασε την F2 από τον εξαιρετικό Χρυσόστομο Παντελή (208 R2), «αξιοποιώντας» και την εγκατάλειψη του Πανίκου Πολυκάρπου, που πάλι πετούσε με το 208 Rally 4. Κατηγορία όπου συνελήφθησαν σε εντυπωσιακή τροχιά βελτίωσης, πριν το «γκουπ και ωχ», οι Παλαιοκώστας-Βίγκος, επίσης με 208 R4.

Mαχητές στην F2 οι σύγχρονοι τρομοκράτες, αποδεικνύονται πονοκέφαλος για τους «μάγκες με τα EVΟ» που κοσμούν το πρωτάθλημα. Στη βάση του θεσμού, τύποι με τσαγανό και προσεγμένα Yaris μιας άλλης εποχής, όπως ο Γιάννης Κασίμης και ο Μανώλης Παναγιωτόπουλος.

Στο SP, η χειραψία αφορά τον πρόεδρο της ΟΜΑΕ, τους έξι Ιστορικούς, αλλά κ.ά., όπως είναι οι Μπάσδελης-Ζωτιάδης, ο Τέο Καλαμαράς, ο master chef Μάνος Ρινάκης, που χαμογελάει με τα τερτίπια του χειροποίητου Corsa, ο Anube-Σπύρος Μουστάκας, ο AC3 Aποστόλης Λακασάς, ο διεθνής κ. Νίκος Σωτηρόπουλος, ενώ δεν το κρύβουμε: μας άρεσε που τα σήματά μας παραμένουν στην Power Boost Clio, δείγμα τακτ του Θανάση Κρασούλη και των Παντελάκη-κ. Ψαράκη.

Tι θέλουμε;
Να ακούμε το Starlet του Δημόπουλου, να απολαμβάνουμε τα πατήματα του Μυλωνά, που σε άλλη χώρα θα οδηγούσε R3, και να επικοινωνούμε αγώνες όπως το Ράλλυ Κορίνθου, όπου εκφράζεται περίφημα ο κόπος του οργανωτή και στην επικοινωνία. Με χώρο SP ως δείγμα για όλους και την εφαρμογή Sportity που φέρνει τον αγώνα στα κινητά όλων…

Μια πρακτική που, όπως τα αποτελέσματα και τα τράκερ των Aναγνωρίσεων, με το σύστημα Katsimalis να ξεχωρίζει, μπορεί να εξελιχθεί σε υποχρεωτική, στo πλαίσιo μιας αναβάθμισης που θα πρέπει να συνάδει με αυτήν των συμμετεχόντων.

Η επόμενη ημέρα με το «TER», το Ράλλυ Φθιώτιδας, σε φουλ άσφαλτο από την ΑΛΑΛ-WRC, αγώνας από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Τα λέμε στην Παύλιανη, για τους Ιστορικούς κ.ά., αφού έρχεται βροχή, έρχεται μπόρα με Νίκο Ζάχο και καταιγίδα με Γιάννη Πλάγο. Αυτό δε χάνεται._ Σ. Χ.

20o Ράλλυ Κορίνθου – Νικητές στο νήμα οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!