top icon
Blog

Ράλλυ Γερμανίας: Έσπασε την παράδοση!

Με τον πλέον εμφατικό τρόπο, η VW έσπασε την παράδοση που την ήθελε να μην έχει κερδίσει ποτέ το Ράλλυ Γερμανίας, με τον Sebastien Ogier να αναδεικνύεται ταχύτερος όλων και πλέον να βρίσκεται αγκαλιά με τον τρίτο συνεχόμενο τίτλο του.

Ο μοναδικός αγώνας μέχρι σήμερα που η VW δεν είχε καταφέρει να κερδίσει ήταν αυτός της Γερμανίας. Ειρωνία θα σκεφτείτε, αφού πρόκειται για τον αγώνα της πατρίδας της τεράστιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Αυτή η παράδοση, όμως, αποτελεί πλέον παρελθόν, αφού οι οδηγοί της γερμανικής ομάδας διέλυσαν τον συναγωνισμό και σημείωσαν ένα εμφατικό 1-2-3 με πρώτο και καλύτερο τον Sebastien Ogier. Ο Γάλλος δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, κινήθηκε πιο γρήγορα από κάθε άλλον τις τρεις ημέρες του αγώνα, ενώ η στρατηγική του ήταν αυτή που του χάρισε τη διαφορά για να πανηγυρίσει τη νίκη. Συγκεκριμένα, “τελείωσε” τον αγώνα στα δύο περάσματα από την ε.δ. Panzerplatte των 46 χλμ όπου ουσιαστικά διέσυρε το συναγωνισμό. Με αυτόν τον τρόπο, ο Ogier δεν σημείωσε μόνο την έκτη του φετινή νίκη, αλλά ουσιαστικά βρίσκεται αγκαλιά με τον τρίτο συνεχόμενο τίτλο του, που μόνο με θαύμα θα χάσει φέτος.

O Latvala ήταν ο μοναδικός που προσπάθησε να ακολουθήσει το ρυθμό του Γάλλου, αλλά στην ε.δ. Panzerplatte απλά αυτό ήταν αδύνατο. Ο Φινλανδός απλά περιορίστηκε στη δεύτερη θέση και σήμερα κατάφερε να προσθέσει τρεις ακόμα βαθμούς στη συγκομιδή του κερδίζοντας την Power Stage. Σε αντίστοιχο πνεύμα και ο Andreas Mikkelsen, που την τελευταία ημέρα απλά “ταξίδεψε” προς τον τερματισμό συμπληρώνοντας το απόλυτο 1-2-3 για την VW. Πάντως, ο Νορβηγός ήταν για ακόμα μία φορά ιδιαίτερα σταθερός και κατάφερε με ευκολία να διατηρήσει την 3η θέση στην κατοχή του, δοκιμάζοντας μάλιστα και λύσεις στο Polo εν όψει του επόμενου ασφάλτινου αγώνα της χρονιάς στην Κορσική.

Πίσω από τα VW, βρέθηκαν τα i20 WRC της Hyundai, με τους Dani Sordo και Thierry Neuville να έχουν τη δική τους εσωτερική μάχη. Ο Ισπανός ήταν αυτός που στο τέλος πανηγύρισε την 4η θέση, περιορίζοντας τον ομόσταυλο του στην 5η, χωρίς να αλλάζει κάτι στο σημερινό τελευταίο σκέλος. Ο Sordo πραγματοποίησε την καλύτερη του φετινή εμφάνιση πιστοποιώντας την ταχύτητα του στην άσφαλτο, την ώρα που ο Neuville είχε σαφή στόχο να τερματίσει και να δώσει τέλος στο σερί των ανεπιτυχών αποτελεσμάτων των τελευταίων μηνών. Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσε ο Elfyn Evans που αναδείχθηκε σε μεγάλο πρωταγωνιστή της τελευταίας ημέρας. Ο Βρετανός κέρδισε τη μάχη από τον Mads Ostberg που μείωσε δραματικά τη μεταξύ τους διαφορά εχθές, καταφέρνοντας μάλιστα να σπάσει το απόλυτο σε ταχύτερους χρόνους της VW, κερδίζοντας την πρώτη σημερινή ειδική. Ο Νορβηγός από την πλευρά του βελτίωσε κατά πολύ τις επιδόσεις του τη δεύτερη ημέρα διασκεδάζοντας τις εντυπώσεις μετά από το πολύ κακό πρώτο σκέλος. Αντίθετα, ο ομόσταυλος του Kris Meeke μπορεί να σημειώσε κορυφαίες επιδόσεις σήμερα και εχθές, αλλά αυτό δεν είναι αρκετό για να καλύψει το λάθος της πρώτης ημέρας που στοίχισε ακόμα ένα καλό αποτέλεσμα στον ίδιο, αλλά και πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα του.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Ott Tanak, Hayden Paddon και Stephane Lefebvre. Ο Εσθονός διατήρησε με άνεση τη θέση του, την ώρα που οι δύο νεαροί οδηγοί των Hyundai και Citroen είχαν σήμερα τη δική τους μάχη με τελικό νικητή τον Νεοζηλανδό. O Padon ετοιμάζεται πλέον για την πρώτη του συμμετοχή ως εργοστασιακός οδηγός της Hyundai στην Αυστραλία, την ώρα που ο νεαρός Γάλλος κέρδισε τις εντυπώσεις στο ντεμπούτο του με αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC, αναγκάζοντας τον επικεφαλής της Citroen Racing να τονίσει το όνομα του 23χρονου στη λίστα με τους οδηγούς που διεκδικούν μία θέση στην εργοστασιακή ομάδα τη νέα χρονιά.

Η επόμενη συνάντηση της χρονιάς είναι προγραμματισμένη για τις 10-13 Σεπτεμβρίου στις χωμάτινες ειδικές διαδρομές της Αυστραλίας, και μάλιστα χωρίς τον Robert Kubica που όπως δήλωσε θα απουσιάσει και θα κάνει την επανεμφάνιση του στη Γαλλία._Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ