X
Blog

Ράλλυ Φθιώτιδoς (άσφαλτος): Monte Bralos

Σε XLL εκδοχή, οπότε σε συνδυασμό με την Καλοσκοπή προέκυψε σημαντικός αγώνας που τίμησαν οι αγωνιζόμενοι, με σύγχρονα και Ιστορικά αυτοκίνητα. Νικητές, οι συνήθεις ύποπτοι και ο Σ.Χ. έχει το ρεπορτάζ.

Πας Μπράλο τιμώντας τη διαδρομή, με σεβασμό στον οργανωτή, στην ΑΛΑΛ, που επέλεξε την υπέρβαση αντί τη διεκπεραίωση. Είναι το λιγότερο, για περισσότερα από 40 πληρώματα με σύγχρονα, αλλά και παλαιότερα αξιόμαχα αυτοκίνητα, σε συνδυασμό με τα 20 Ιστορικά που εύκολα ή με εμπόδια προσαρμόστηκαν στο διαφορετικό, στο ασφάλτινο τερέν. Ανηφόρα από τη μία, τέχνη και λόγος στη άλλη, στην Καλοσκοπή.

Με την ευκαιρία, ασφάλτινο απαιτητικό τερέν στο Πρωτάθλημα, όταν οι Ιστορικοί, έχουν μπροστά τους το χωμάτινο ΡΑ και να δεχτούμε ότι δεν είναι της παρούσης το σχόλιο-κριτική, αρκεί να συμφωνήσουμε ότι το μικτό Πρωτάθλημα Ιστορικών, είναι ο ακριβότερος θεσμός των άνευ χορηγών ελληνικών αγώνων …

Με λένε Γιώργο…

Δίπλα μου ο κ. Θανάσης και αυτή πολύχρωμη Fiesta, γεννημένη για ουσιαστικές «φιέστες», όπλο με τοποθετημένα τα σήματα μας διακριτικά και με συνέπεια, το πολυβραβευμένο γάντι των Αναπολιωτάκη-Τσιούκα, έχει επάνω της σε εξέλιξη, την αγάπη και την τέχνη μιας αξιόλογης ομάδας. Συνδυασμός που αναζητάει εδώ και χρόνια αντίπαλο στα ελληνικά ασφάλτινα Ράλλυ, και είναι γεγονός πως στη Λαμία πολύ πίστευαν πως ήρθε η κατάλληλη στιγμή. Οι φορμαρισμένοι Τσουλόφτας-Ηλία με το Polo και βέβαια οι Παπαδημητρίου-Πετρόπουλος που λατρεύουν αυτό το κριτήριο τερέν, ενώ εκεί, σε Μπράλο-Παύλιανη και Καλοσκοπή, μπορεί ο κ. Γιάννης να κινηθεί έχοντας ξεχάσει τα γυαλιά του και με χαλασμένη ενδοσυνεννόηση. Χωρίς ο Νικόλας, ο World να βλάψει τις φωνητικές χορδές του. Απαραίτητες και για αύριο αν τελικά συμμετάσχουν στον χωμάτινο ισότιμο αγώνα σε περιβάλλον ΡΑ.

Ο Μπράλος λοιπόν, ως πρώτη ε.δ. αποδείχθηκε η κριτήρια δοκιμασία, με τον Αναπολιωτάκη να οδηγεί με τον καθαρό δικό του τρόπο πιστοποιώντας την κλάση του, με γεγονός ότι δεν πτοείται από την αγωνιστική αποχή τους τα τελευταία χρόνια.  Αντίστοιχος ο ρυθμός του Παπαδημητρίου και στο Σκαμνό, όσοι δεν γνώριζαν για το πως αυτός εδώ, έμαθαν, αφού η ιστορία δεν διδάσκεται αλλά απεικονίζεται. Χαμένος όμως χρόνος μέχρι την Παύλιανη και το Skoda είναι πληγωμένο και στην Καλοσκοπή. Αφήνοντας χώρο, στον Αναπολιωτάκη για τη στρατηγική του και στον Λευτέρη Αλυγιζάκη ώστε να αξιοποιήσει τον Μιχάλη Χατζηδάκη και τη δική τους Fabia R5.

Ο Τσουλόφτας; «Παρέδωσαν καρνέ» στο Stop 1 με αδιευκρίνιστα προβλήματα.

Από εκεί και πέρα, οι Αναπολιωτάκης-Τσιούκας ακολούθησαν το πλάνο τους που στοχεύει στη νίκη, δεν παρασύρθηκαν, σφράγισαν τους χρόνους τους σωστούς στο πέρασμα 1, αφήνοντας τα τέλεια πατήματα και την πρωτοκαθεδρία σε χρόνους στους Παπαδημητρίου-Πετρόπουλο. Στο βάθρο και οι Αλυγιζάκης-Χατζιδάκης μετά από εξαιρετικό αγώνα…

FWD

Στην άσφαλτο η F2 έχει αυτοκίνητα με κίνηση στον εμπρός άξονα που διαχρονικά σε χέρια ικανών, προσφέρουν θέαμα, ειδικά όπου κατηφορίζει, ενώ απογειώνουν το συναγωνισμό. Χάρμα στο μάτι και στα αφτιά η Clio των Μόσχου-Σαμαρτζή που δεν ολοκλήρωσαν και το Saxo των Αυγερόπουλου-Γιαβάση που ολοκλήρωσαν εκτός βάθρου στην άτυπη F2, έχοντας όμως σημειώσει τον τρίτο χρόνο στη γενική στην τελευταία ειδική. Υποθήκη για το τι θα ακολουθήσει αύριο, όταν οι Κτιστάκη δείχνουν ανίκητοι με το «306», ενώ οι επιδόσεις και ο τρόπος των «παιδιών από την Καλαμπάκα», σε στέλνει για μελέτη του αγωνιστικού ημερολογίου. Ώριμοι πλέον οι Δημήτρης Μίχος-Κώστας Χειράκης με 208 Rally4, όπως και οι Γιώργος Γεροδήμος-Σωτήρης Γρηγορίου με το Astra. Γάντι στο χέρι του Δημήτρη που επέστρεψε για να μείνει, το Peugeot με οδήγηση ανατριχίλα χωρίς ασάφειες. Σπαζοκεφαλιά για ψυχολόγο το Astra που φοράει όμως τα γυαλιά του, άψογα τοποθετημένα από τον γιατρό-οδηγό του που καταφέρνει να το δαμάσει. Μια σύγχρονη πολεμική μηχανή vs ένα πρωτόγονο, ιδιαίτερο σύνολο και οι τέσσερις έζησαν τη στιγμή που τη μοιράστηκαν με τους θεατές.

Ιστορίες…

Με συμπάθεια αλλά στον αγώνα των Ιστορικών, είναι εκτός συζήτησης το αυτοκίνητο νικητής, το ex-Ντελέκουρ Sierra που απογείωσε ο Γιώργος Χατζηρήγας και εδώ η ερώτηση που θα πρέπει να γίνει στον Μάριο Σταφυλοπάτη, είναι πως αντέχει σε χρόνο 20 λ., την ολέθρια σχέση, μεταξύ απόλαυσης και τρόμου! Nα ρωτήσουμε το θεσμό, γιατί βαθμολογούνται πύραυλοι 4×4 vs πραγματικά παλιά αυτοκίνητα από το χρονοντούλαπο, και το σίγουρο είναι, ότι θα ακουστούν εξηγήσεις όπως τότε πριν 30 χρόνια για την παρουσία των Ν με τα WRC.

Από εκεί και πέρα, όπως και αν διαμορφώθηκε η κατάταξη τα συγχαρητήρια και στους δεύτερους Λυμπέρη Παπάζογλου-κ. Μαρία Νικολοπούλου, με την κόκκινη Delta που κινήθηκαν γρήγορα και έξυπνα, ότι τους ταιριάζει, όπως και σε μια πονηρή μηχανή περισσότερο γκρουπ Ν που δεν τα κάνει όλα μόνη της.

Η υπόκλιση;

Τυπικά και ουσιαστικά στους GEO-Τριπιντή, με τον Γιώργη να ακουμπάει στη μηχανή του και να αξιοποιεί την εξέλιξη και την αξιοπιστία του APR «205». To κάνουν μάλιστα να φαίνεται εύκολο, σε αντίθεση με τους Αμαξόπουλο-Μωραίτη που αυτή τη φορά αξιοποίησαν την αντοχή του Ιάπωνα της Toyota με πίεση εκτός προγράμματος και το πάθος της τέχνης του Τσούργιαννη, ώστε να μη χάσουν πολλά στο ανέβα και να «κλέψουν» το χρόνο στην πονηρή Καλοσκοπή. Μαγικά περάσματα από αυτό το καρέ των άσων με έδρα και ψυχής στους Θρακομακεδόνες όπου το πανεπιστήμιο «Αναγνωστόπουλος» από όπου αποφοίτησαν. Για τους Παπαδημητρίου-Σεβαστόπουλο με το Starlet Turbo που έγινε ασφάλτινο, δεν περιγράφω άλλο.

«Αμαξό» και Παπαδημητρίου, η πιστοποίηση ότι ο καλός είναι παντού καλός και εδώ έχουμε να κάνουμε με εξαιρετικούς.

Η συνέχεια, αύριο με το χωμάτινο Ράλλυ, με επίκεντρο τη Λαμία από την ΑΛΑΛ, που επιμένει να εκπλήσσει δημιουργικά, ενώ είναι αναμενόμενο το αυτονόητο, με την άψογη διαχείριση των κρίσεων που δεν λείπουν από τα Ράλλυ. Καλή συνέχεια._ Σ.Χ.

Photo credits: ID PAPAS

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!