top icon
Blog

Ράλλυ Ακρόπολις 2021-2024: Game over

Έκλεισε ο κύκλος, ως πλοηγός στο Ράλλυ Ακρόπολις. Η επόμενη ήμερα, συνδεδεμένη με την συνταξιοδότηση μου, έχοντας επιλέξει να πορευτώ δημιουργώντας προϋποθέσεις για τη συμμετοχή νεότερων με σύγχρονη άποψη. Ο Στρατισίνο, με έντονα συναισθήματα …

«Πας πλοηγός; Δεν μπορεί ο συνεργάτης μας, ο TAZ, οπότε να οδηγήσεις το μηδέν». Στη γραμμή, ο Τάκης Πουρναράκης, πρόεδρος του αγώνα. Αύγουστος 2021, παραμονή της επιστροφής του ΡΑ στο WRC.

SX - EKO Acropolis Rally

Στην αρχή σκέπτεσαι να κλείσεις το τηλέφωνο για να αποφύγεις πίκρα λόγια συνδεδεμένα με την προσβολή, αλλά και με την απόρριψη του Αυγενάκη στον αρχικό σχεδιασμό της Motorsport Greece. Πλοηγός, επιλογή Πουρναράκη, με τη σύμφωνη γνώμη του Παύλου Αθανασούλα, αλλά και της δικαιολογημένα πικραμένης Αννίτας Πασαλή, που αμφισβήτησα στην ΕΠΑ και ανταπέδωσε με τακτ, διδάσκοντας συμπεριφορά. Όλοι τους, με εμπιστοσύνη στον πλοηγό, αλλά μέχρις εκεί, ούτε καν ενημερωτικά σε σχέση με τη σχεδίαση του αγώνα, ειδικά φέτος με τα κάτω-πάνω. Οπότε ήταν άδειος ο Ταρζάν και το SP -νεκροταφείο το Σάββατο στη Λαμία. Η ομάδα ευθύνης γνωρίζει το γιατί, αλλά δεν προκύπτει εμπιστοσύνη σε επίπεδο στρατηγικής, παρά την κατάθεση ψυχής, ως απόδοση σεβασμού σε ικανούς, ξανά παγκόσμιοι, έργο της Πολιτείας.

SX - EKO Acropolis Rally

«Πάμε 0»…

Υπερίσχυσε η διάθεση της συμμετοχής, οπότε χαμόγελο και «πάμε Δημήτρη» (Bαζάκα);

Καμία σχέση με την υποστήριξη του επιστρατευμένου και άλλα δήθεν, συνδεδεμένα με ηρωισμούς. Μάλιστα, ώστε να εφαρμοστεί το «από μακριά και αγαπημένοι», αλλά και η δυνατότητα κριτικής στα στραβά όπως επιβάλλει ο ρόλος από τα πλήκτρα, επιλέξαμε με τον Δημήτρη να μην αποδεχτούμε το περιβόητο παράβολο συμβολικής αμοιβής -ούτε την κάλυψη των εξόδων μας… Αναζητώντας ένα ποτήρι νερό το 2021, -χωρίς ευθύνη της οργάνωσης, αντέξαμε και το 2022, οπότε και με παρέμβαση Σωτήρη Σκαλτσά η φιλοξενία στο SP άγγιξε την αξιοπρέπεια. Γεγονός πως δεχτήκαμε τη συμβολική αμοιβή του ενός το 2023 και την κάλυψη των εξόδων μας, επιλογή Κερερέ, όπως και φέτος για τον εξαιρετικό Θοδωρή Χατζηθεοδωρίδη, επιλογή Πουρναράκη.

Τα έξοδα του πληρώματος του «0» και του αμοιβού «0», με συγκλονιστική διαφορά στο μπάτζετ από την ενοικίαση EVO,σε ακροβατικά, με pick-up και εξελίξιμο Yaris. Πλάνο που θα βρει έτοιμο ο αντικαταστάτης μου, με υγιή σύνθεση και όχι συνδυασμός με συνοδηγό-χορηγό, πρακτική μη αποδεκτή στο έντιμο περιβάλλον της Motorsport Greece.

SX - EKO Acropolis Rally

Από το ΕVO στο GR

Από το «Μίτσου» του Θοδωρή Πέππα, με υποστήριξη της ομάδας του Λευτέρη Σωτήρχου, στο Toyota GR Yaris της Toyota Ελλάς. Κοινός παρανομαστής, ο μαύρος χρυσός, τα αγωνιστικά λάστιχα της Pirelli, που πλέον αντιπροσωπεύει ο Θοδωρής και μάλιστα, το 2021 τα προσέφερε το περιοδικό μας, ως χορηγία από τη μαμά Pirelli.

Το project GR Yaris με το 0 πιστώνεται στον Τάκη Πουρναράκη για την εξασφάλιση του και η εξέλιξη του στον Ηλία Καραίσκο, ένας ικανός, ένας ωραίος τύπος, στέλεχος της ΤΕ. Η συντήρηση και οι ρυθμίσεις στη διάρκεια του αγώνα από την Kyrkos Racing, αποκλειστικά επιλογή του προέδρου Τάκη με τους Κύρκους, όλοι οι πολλάκις Πρωταθλητές service και στο δρόμο, να τον δικαιώνουν, όντας σεμνοί και αξιόπιστοι. Δημιουργώντας και την απαραίτητη εμπιστοσύνη στον περσινό συνδυασμό και στο φετινό πλήρωμα, με σημαντική την προσθήκη και του υπέροχου Λάζαρου Καλύβα στην ομάδα μας. Μοναδική εμπειρία, που τυχερός το έχω ξαναζήσει, να συντονίζει ο Λεωνίδας, να παρεμβαίνει ο Λάμπρος και να επιβεβαιώνει ο Παναγιώτης. Dream Team, με τους συνοδηγούς μας οι Θοδωρής Χατζηθεοδωρίδης και Λάμπρος Ζωγράφος, έμπειροι, έντιμοι και νέοι, έτοιμοι να προσφέρουν στον αγώνα. Ατού το μέταλλο του Yaris που σε αυτές τις προδιαγραφές δεν είναι EVO,αλλά μπορεί να το ξεπεράσει με τα απαραίτητα, όπως η ανάρτηση by Kyrkos Racing και παρέμβαση Καραταρούκ, ο Έλληνας Matter.

SX - EKO Acropolis Rally

Γεγονός, πως για αυτή την εμπειρία, οι άνθρωποι έκαναν τη διαφορά, συνδεδεμένοι με το «τέσσερα χρόνια όλα καλά», ούτε λάστιχο, με τα στραβά, ανέκδοτα-παραλειπόμενα.

Με τον Σωτήρη Σκαλτσά στο ρόλο του συντονιστή από το 2022, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία το 2023 αξιοποιώντας περίφημα το συνδυασμό Toyota Hilux και GR Υaris, με το άρωμα-υπεραξία της δυναμικής κ. Μαρίνας Γεμενή. Κόρη του θρύλου Τάσου, αγωνιστικός ήρωας στη Λαμία. Η Μαρίνα, γοητευτική κυρία, συνοδηγός υψηλού επιπέδου, αγωνιστικό παιδί του Δημήτρη Βαζάκα.

Στον Σκαλτσά, τα κλειδιά και της φετινής προσπάθειας με τον συνδυασμό Stratissino-Χατζηθεοδωρίδης (Ζωγράφος)-GR Υaris,να ολοκληρώνει από τη ράμπα της αφετηρίας στη Λαμία μέχρι τον τερματισμό και αναζητείται o θαρραλέος που θα τολμήσει να μετακινήσει το επίκεντρο του αγώνα.

Τουλάχιστον, με μέλος της Κυβέρνησης το θηρίο, τον δικό μας, τον ΡΑ-ΧΣ. Ο Χρήστος Σταϊκούρας, με δήμαρχο Λαμίας τον κ. Πανουργιά Παπαϊωάννου, ενώ την εμβληματική πόλη-πρωτεύουσα του Ράλλυ, με εξάστερο προάστιο τα Καμένα Βούρλα, κοσμούν οι Νικόλας Μανώλης και Χρυσόστομος Καρέλης. Χωρίς να υποτιμούμε τον Τάκη Πουρναράκη που δεν θα μασήσει, αν προκύψει αντίδραση στο αυτονόητο.

SX - EKO Acropolis Rally

Από καρδιάς…

Ευχαριστούμε, την Ανίτα και τους συνεργάτες της στα πιτς και στο βουνό για την εμπιστοσύνη, τον Δημήτρη για τις αντοχές του, τον φύλακα μας Άγγελο, ο κ. Πάρχας, ένας αξιόπιστος που απογειώνει την εμπιστοσύνη.

Το παιδί «μου» Βασίλη Ν. Τσαδαρη που «οδήγησε» φέτος από το πρώτο μέχρι το τελευταίο μέτρο και ας μην το ξέρει, με γεγονός πως δεν ρισκάρεις να αντιμετωπίσεις το απορημένο βλέμμα του νεαρού σε περίπτωση υποχώρησης. Τις κυρίες στη γραμματεία του αγώνα και τον καλλιτέχνη Γιάννη Αργυρόπουλο, ο Kiddo graph,για τη σχεδίαση του Yaris κ.α. Ο Άγγελος, ο Γιάννης, η Μαρινέλλα. η Ισαβέλλα και το παιδί «μας», η Αγγελική. Σε ένα ορθόδοξο καθεστώς σε οποιαδήποτε δουλειά, τους θέλεις δίπλα σου και αυτή την ομάδα την πιστώνεται ο Νικόλας Κερερές._Stratissino

ΥΓ: Δεν θα μάθουν τι σημαίνει ΡΑ, οι παλαιοκομματικοί του Κυβερνητικού «λογιστηρίου», γιατί όλο αυτό θέλει ψυχή και “balls”, όπως του Αυγενάκη…

SX - EKO Acropolis Rally

Λαμία InOut: Δεν ξεχνώ

Ενός λεπτού σιγή, για τις απουσίες. Από την Ελένη Φερτάκη και τον Νίκο Παππά, μέχρι τον Κώστα Βάλιτς και τον Τάσο Κορμαζόπουλο.
-Για τον Χρίστο Μπαντούνα, Σεβασμός, όπως τον αποδίδει ο photo rally press Γιώργος Καλφόπουλος.
-Τη συνεργασία, με την ομάδα της Σωτήρχος και Κύρκος και βέβαια με τον Άγγελο Πάρχα, όταν η κ. Μαρινέλλα, που αντικατέστησε θηρία, διδάσκει αποστάσεις, με αποτέλεσμα.
Καμαρώνεις με την αισθητική της Αγγελικής Μαλεβίτη και το ευγενικό τσαγανό του Βασίλη μου, γνήσιος Τσάδαρης, δίπλα σε Σταύρου και μετά σε Πάρχα… Σεμινάρια οn top.
-Τον Δημήτρη Βαζάκα, στο Stop της πρώτης ε.δ. του ΡΑ-2021. «Δεν είμαι συνοδηγός Στραπα». Είσαι Κος Μητς.
Τη φούσκα ημιαξωνίου στο EVO πριν τη Γραβιά, όταν ο Σταμάτης Παντιέρας επισκευάζει-ζωγραφίζει, ενώ ο Νίκος Μανώλης μας ηρεμεί, καθησυχάζει-εμπιστεύεται.
-Τον Ταρζάν όπου ο Αθανασέκος, θυμίζει τι σημαίνει ηγέτης στην αφετηρία, με τον Σερδερίδη στο κατόπι μας.

SX - EKO Acropolis Rally
-Όπως φέτος ο Καγιετάνοβιτς στην PS … , όπου ο Ζήβας έγραψε, οδηγώντας το RΑV4, σε ρυθμό GR
-Τις ομάδες Αθανασέκου και Κυρίτση… Dream Team!
-Την εξαιρετική δουλειά του Ανδρέα Γρηγορόπουλου και τη συμπεριφορά του Λευτέρη Αλυγιζάκη. Άσσοι στο μανίκι της Ανίτας Πασαλή.
-Την αγκαλιά, του Γιώργου Παπαζαφειρόπουλου όταν «χάθηκα» στου Νιάρχου, ότι δεν προέκυψε από τους Τσετσο και Ματζίνο όταν μας πρόσβαλλε χρονομέτρης, ένα λεπτό πριν το Go στο Ρεγγίνι.
Την πίεση με τον φίλο μου, Service Park Master Κωνσταντίνο Σταύρου το 2023.
Στα ρηχά η φιλοξενία με τέντες στο «σκοτάδι» σε Νιάρχο, Λουτράκι και Σείριο. Αδιανόητο, να μη διορθώνεις, αστοχίες.
-Τον αγώνα του 2023, κόλαση, όταν το 2024 δεν ήταν παράδεισος.

SX - EKO Acropolis Rally
Το GR Yaris, επέστρεψε φέτος με χειρότερο στήσιμο οπότε ανέλαβαν οι «Τζέκοι» μου, οι Κυρκαίοι και δούλεψε αξιόπιστα όπως μόνο ένα Toyota, σε δύσκολο αγώνα από ράμπα σε ράμπα. Ευγνωμοσύνη!
-Θα μας λείψει, η φιλοξενία στο ΣΕΧ του Ντίμη Αθαν, οι άνθρωποι μας στην τέντα της Kirkos και η επικοινωνία με το καραβάνι των πλοηγών στο Watsup…
-Το 2025, να είμαστε υγιείς, να απολαύσουμε από τη χωμάτινη κερκίδα, μακριά από τον καναπέ, με ευχή να πέσουν οι τόνοι να διαγραφούν οι εγωισμοί και να επιστρέψουν στο φυσικό τους χώρο, σημαντικοί, όπως ο θρύλος Μανώλης “Sepo” Μακρινός, ίσως και άλλοι πολύτιμοι.

Το ΡΑ, που μας ξεπερνάει, με γεγονός πως οι Πρωταθλητές δεν ζητούν συγνώμη, αλλά την αποδεικνύουν…

SX - EKO Acropolis Rally

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • SX - EKO Acropolis Rally
  • SX - EKO Acropolis Rally
  • SX - EKO Acropolis Rally
  • SX - EKO Acropolis Rally
  • SX - EKO Acropolis Rally
  • SX - EKO Acropolis Rally
  • SX - EKO Acropolis Rally
  • SX - EKO Acropolis Rally
  • SX - EKO Acropolis Rally
  • SX - EKO Acropolis Rally
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ