Η Peugeot, συνεχίζοντας το πρόγραμμα εξηλεκτρισμού των μοντέλων της, παρουσίασε την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του e-Rifter.
Tο νέο e-Rifter προσφέρει εύκολα διαμορφώσιμο εσωτερικό, χωρίς να υστερεί καθόλου απέναντι στην έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσεως. Θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, 5 και 7 θέσεων και σε δύο μήκη αμαξώματος: Standard (4.40 μ) και Long (4.75 μ). Το δεύτερο διαθέτει μεγαλύτερο μεταξόνιο αλλά και μεγαλύτερους πρόβολους, επιτυγχάνοντας άριστη εκμετάλλευση εσωτερικών χώρων και μεγάλη ευρυχωρία. Στη 2η σειρά, το κάθε ένα από τα 3 ανεξάρτητα καθίσματα μπορεί να φιλοξενήσει ένα παιδικό κάθισμα, και μπορεί επίσης να αναδιπλωθεί στο πάτωμα. Στην έκδοση long, τα 2 ανεξάρτητα καθίσματα στην 3η σειρά είναι συρόμενα και αφαιρούμενα (όπως και στην έκδοση standard) ώστε να προσαρμόζονται σε κάθε μεταφορική ανάγκη, είτε δίνοντας προτεραιότητα στο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, ή στο χώρο των αποσκευών. Το νέο PEUGEOT e-RIFTER που κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου Vigo στην Ισπανία, θα πωλείται στην Ευρώπη από το 2ο εξάμηνο του 2021.
Βασισμένο στην πολλαπλών επιλογών κινητήρα, αρθρωτή πλατφόρμα με κωδικό EMP2 (Efficient Modular Platform), το PEUGEOT e-RIFTER διαθέτει έναν 100% ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 100kW και ροπής 260Nm, διαθέσιμης από την στιγμή της εκκίνησης, για άμεση ανταπόκριση, χωρίς κραδασμούς, χωρίς θορύβους, χωρίς αλλαγές ταχυτήτων, χωρίς οσμές, και φυσικά, χωρίς εκπομπές CO2. Το σύστημα της ηλεκτροκίνησης (ηλεκτροκινητήρας και φορτιστής-μετατροπέας DC/AC) είναι παρεμφερές με εκείνο του νέου PEUGEOT e-TRAVELLER. Όπως και σε εκείνο, ο περιοριστής ταχύτητας είναι προσαρμοσμένος έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές φορτίου και χρήσης της συγκεκριμένης κατηγορίας. Οι επιδόσεις (σε πρόγραμμα POWER) είναι οι παρακάτω (τιμές σε διαδικασία πιστοποίησης): Ανώτατη ταχύτητα 135 χλμ./ώ., Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώ. σε 11.2δλ., Ρεπρίζ 80 – 120 χλμ./ώ. σε 8.9δλ..
Οι δύο εκδόσεις (Standard και Long) είναι διαθέσιμες με μπαταρία ιόντων λιθίου (18 στοιχείων) χωρητικότητας 50 kWh, που εξασφαλίζει αυτονομία έως και 280χλμ. ανάλογα με την έκδοση και το στυλ οδήγησης, βάσει του πρωτοκόλλου WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures). Το σύστημα θερμικής διαχείρισης της μπαταρίας δίνει τη δυνατότητα για χρήση ταχυφορτιστή (έως 100 kW), ενώ προσφέρει βελτιστοποιημένη αυτονομία και αυξημένα μεσοδιαστήματα συντήρησης.
Διατίθεται με δύο τύπους ενσωματωμένου φορτιστή ώστε να καλύπτει όλες τις λύσεις φόρτισης των πελατών: Έναν στάνταρ μονοφασικό φορτιστή ισχύος 7.4kW και έναν προαιρετικό τριφασικό με ισχύ 11 kW. Η υποδοχή του καλωδίου φόρτισης βρίσκεται στο πίσω αριστερό φτερό, και παρέχει τη δυνατότητα φόρτισης με διάφορους τρόπους: από μία συμβατική οικιακή παροχή, από ενισχυμένη παροχή ή από ένα Wall Box, ακόμα και από ταχυφορτιστή. Οι επιλογές φόρτισης της μπαταρίας των 50 kWh παρέχουν ευελιξία και προσαρμόζονται σε κάθε καθημερινή ανάγκη. Υπάρχουν αρκετοί τύποι φόρτισης, στο σπίτι, στην εργασία, ή και σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης: Από οικιακή παροχή (8A), 31 ώρες για μία πλήρη φόρτιση, Από ενισχυμένη παροχή (16A), 15 ώρες για μία πλήρη φόρτιση, Από ένα Wall Box 7.4 kW : 7.5 ώρες για πλήρη φόρτιση με μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή (7.4 kW), Από ένα Wall Box 11 kW : 5 ώρες για πλήρη φόρτιση με τριφασικό ενσωματωμένο φορτιστή (11 kW), Από ταχυφορτιστή: η θερμική διαχείριση της μπαταρίας επιτρέπει τη χρήση φορτιστών ισχύος 100 kW που επιτυγχάνουν ένα 80% της πλήρους φόρτισης, σε μόλις 30 λεπτά. Το νέο PEUGEOT e-RIFTER προσφέρει 3 προγράμματα οδήγησης: Eco (60 kW, 190 Nm): με προσανατολισμό την αυτονομία και την ήρεμη οδήγηση, Normal (80 kW, 210 Nm): Ιδανικό για καθημερινή οδήγηση, Power (100 kW, 260 Nm): με προσανατολισμό τις επιδόσεις κατά τη μεταφορά βαρέων φορτίων.
Όλες οι εκδόσεις του PEUGEOT e-RIFTER είναι εξοπλισμένες με ηλεκτρικό χειρόφρενο, που αποτελεί καινούργιο χαρακτηριστικό για το συγκεκριμένο μοντέλο. Πέρα από το γεγονός ότι απελευθερώνει χώρο στο πάτωμα, αυτή η αυτόματη λειτουργία εξασφαλίζει άνεση και ηρεμία στην καθημερινή οδήγηση. Δελτίο Τύπου