X
Blog

Πανδαισία…

Φορτωμένο το ημερολόγιο με εκδηλώσεις που αφορούν το αυτοκίνητο, και τα συναισθήματα είναι ανάμικτα.

Μεγάλη η διοικητική ευθύνη, την οποία -ευτυχώς- μοιράζεσαι με εξαιρετικούς, και μακάρι να προκύψει ο αμοιβαίος σεβασμός που θα δημιουργήσει την απαραίτητη εμπιστοσύνη.
Φορτωμένο λοιπόν το ημερολόγιο, και νιώθεις όμορφα, απολαμβάνεις το πακέτο επικοινωνίας για το Ράλλυ Κένταυρος – μητέρα των μαχών στην άσφαλτο. Κορυφαία ασφάλτινη διαδρομή στα Βαλκάνια ο Χολομώντας, αλλά συνολικά ως αγώνας το Κένταυρος προσομοιάζει στον Γύρο της Κορσικής.

Κεντρική φωτογραφία: ID Papas

Έχουν και τη διεθνή τους προοπτική οι αγώνες μας. Η Τέλεια Διαδρομή, που εκεί και αλλού συνδυάζεται με οργάνωση πολύ υψηλού επιπέδου. Έχει γίνει δουλειά από τη ΛΑΒ και φέτος, με σχεδίαση για σεμινάριο. Το δημιουργικό αποτέλεσμα προκύπτει ως η εξέλιξη ανθρώπων με όραμα. Έχει δυνατά αγωνιστικά γονίδια η Μαγνησία, και δεν κρύβονται.

Σε θολό τοπίο, αντίθετα, χωρίς φως, φαίνεται πως θα εξελιχθεί στη ΒΕ αγώνας 4×4 που διεκδικεί θέση στο διεθνές ημερολόγιο. Η εσωστρέφεια χτυπάει κόκκινο, και μακάρι να δώσει ρεύμα ο οργανωτής και να δούμε το φως της ενημέρωσης. Με αφορμή την παρουσία του υφυπουργού Λευτέρη Αυγενάκη, που όπως μαθαίνουμε θα παρευρεθεί.

Εμείς ταπεινά. Στο Πήλιο, στον φυσικό μας χώρο, στην καρδιά του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού. Σε αγώνα ράλλυ, όπως μεθαύριο, σε δεκαπέντε ημέρες από την ΑΛΑΛ το Φθιώτιδας. Με ειδικές Ράλλυ Ακρόπολις από ένα Σωματείο που δε διαπραγματεύεται το DNA του. Οι συμμετοχές είναι πολλές και ποιοτικές στο Βόλο, όπως αναμένεται να είναι και στη Λαμία. Με συναγωνισμό στη γενική κατάταξη, αλλά και επιμέρους. Στις κλάσεις. Ό,τι αναβαθμίζει το θέαμα που καθηλώνει τον θεατή. Τον αναγκάζει να αναζητά τον επόμενο αγώνα, όπου και αν εξελίσσεται.

Κλειδί λοιπόν η ενημέρωση και, στο περιθώριο των Sporting εκδηλώσεων, προκύπτουν και αγώνες τύπου Regularity. Περιουσία της ελληνικής αυτοκίνησης, υπό τη σκέπη της classic έκφρασης. Εξαιρετικές εκδηλώσεις, με τη διαφορετική φιλοσοφία που τις χαρακτηρίζει.

Άλλο στυλ από το προσεγμένο μενού Καράμπελα, με σέρβις σε λινό τραπεζομάντιλο, άλλη φιλοσοφία κατασκευής, στυλ all-time classic από τη ΦΙΛΠΑ, τη μάνα του λόχου σε σχέση με την ιστορία του αυτοκινήτου, και βέβαια αλλιώς από τον ΣΙΣΑ. Ό,τι αναζητεί ο petrolhead και ο βετεράνος οδηγός αγώνων, που αρνείται να παραδοθεί. Αν ονειρεύεσαι, στην Πίνδο και στο 24ωρο ταξιδεύεις.

Κοινός παρονομαστής το Κλασικό, με ωραίους ανθρώπους που κάνουν τη διαφορά ακόμα και την «ώρα του καφέ» και, όπως φαίνεται, επιτέλους αυτή η ιστορία χωρίς αμαρτίες αντιμετωπίζεται με ευαισθησία από την πολιτεία. Σε σχέση με τις πινακίδες κυκλοφορίας, αλλά και όχι μόνο. Το αποδεικνύει η διακριτική στήριξη και κυρίως η παραχώρηση των σημάτων του Ράλλυ Ακρόπολις από το Υπουργείο στο ΑΣΜΑ για το διεθνές Historic Acropolis Rally/Regularity.

Στο Σωματείο μας, στο ex-αγωνιστικό της ΕΛΠΑ η ευθύνη, ό,τι ξεπερνάει εκδηλώσεις και έχει να κάνει με το σεβασμό στα ιερά και όσια του χώρου.
Πολύ όμορφο όλο αυτό.

Με τον Γιώργη Παυλόπουλο (διαβάστε τη συνέντευξή του για τον αγώνα εδώ) -τον Ιστορικό των ελληνικών αγώνων, ένα ex-ΑΛΑ στέλεχος, αργότερα πρόεδρο του Αγωνιστικού μας- τα τελευταία χρόνια να θυμίζει με πάθος στην ΟΜΑΕ υπεράνω διοικήσεων ότι έχει και αυτή δικαιώματα στην ιστορία.

Μέσω του Sporting, αλλά και της σημαντικής Regularity έκφρασης. Ο Γιώργης στο εγχείρημα που τυπικά παρακολουθεί διακριτικά κάνει όλη τη βρόμικη, τη σιωπηλή δουλειά, αφήνοντας το τρέξιμο και την ευθύνη του σχεδιασμού στον Αλυτάρχη.

Εξαιρετικός συγκοινωνιολόγος πολύ υψηλού επιπέδου ο Νίκος Ποριώτης (διαβάστε τη συνέντευξή του εδώ), διαθέτει τη σωστή εμπειρία. Συμμετέχοντας συνήθως με την Alfa 1750, αλλά και ως δημιουργός. Σεμνός και αποτελεσματικός, αξιοποιεί με μαεστρία κρυφούς άσους.

Όπως τον Νίκο Κοτσονόπουλο, έναν πολύπειρο από το δεξί μπάκετ σε κατασκευές με roll cage. Όλοι παιδεύουμε τον Τάκη Ματραλή, που διδάσκει ευγένεια, ενώ ο φωτισμός, η επικοινωνία αν προτιμάτε, είναι ευθύνη του Τόλη Παλάτου. Του οφείλουμε οι Έλληνες οδηγοί αγώνων την αναφορά των στατιστικών μας στο έγκυρο ewrc-results.com.

Στο «σας τρέχω όλους», «έχουμε και Ριτσώνα, συγκεντρωθείτε» η Πρόεδρος του ΑΣΜΑ, πλέον και μέλος της ΕΠΑ, κ. Κατερίνα Χαλιβελάκη. Μια ωραία ομάδα. Έτοιμη να υποδεχτεί και να προσφέρει τις υπηρεσίες της στους συμμετέχοντες στο Ιστορικό.

Οι μπαρουτοκαπνισμένοι, σκονισμένοι μέχρι το βάθος της ψυχής τους, στη διάθεση των απαιτητικών regularity specialists, για εκδήλωση με όνομα βαρύ σαν ιστορία.

Ο αγώνας μας το Σαββατοκύριακο 12-13 Ιουνίου, και μείνετε συντονισμένοι._ Σ. Χ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!