X
Blog

Πάμε γι’ άλλα…

Πέρασε, και μάλιστα υπό πίεση η εβδομάδα μετά το ΡΑ, και μπορεί να έφυγε η σκόνη, αλλά ήρθε η καθημερινότητα, και αναρωτιέσαι…

Στο βουνό ή σπίτι-γραφείο-σπίτι, οπότε και στην περίπτωσή μας, συνήθως δε λείπουν οι εξορμήσεις. Δεν προέκυψαν στην τέλεια ή στην ειδική διαδρομή, αλλά ήταν ενδιαφέρουσα η παρουσίαση της MG στο Λαγονήσι, όπως και η έκθεση «Mobility» στο Golden Hall, σύγχρονη πρόταση, ευθύνη του Τάκη Τρακουσέλλη και της ομάδας του. Κάθε χρόνο και καλύτερα, με πιο οργανωμένη εκδήλωση, με περισσότερες δυνατότητες δοκιμής και, αν την επισκεφθείς ως ο άγνωστος Χ, διαπιστώνεις πόσο έχουν αλλάξει τα δεδομένα και στην επικοινωνία του πελάτη με τον επιστήμονα πλέον πωλητή. Άλλα κόλπα, με απαντήσεις σε απορίες ακόμα και περίπου ειδικών, αφού με την ηλεκτροκίνηση κάθε μέρα μαθαίνεις…

Περί ΜG

Το δοκιμάσαμε… Ο υπογράφων το καλό, το ηλεκτρικό MG4, που δε θυμίζει κάτι συγκεκριμένο, αλλά και τα πάντα όλα. Προσοχή, όχι «λίγο απ’ όλα», αλλά τα θετικά προτάσεων που θα βρεις σε premium κατασκευαστές. Δεν κατατάσσεται, οι ερευνητές-αγοραστές θα το κατατάξετε, και άμεσα οι ιδιοκτήτες, αφού, όπως λέγεται, είναι διαθέσιμο σε λογικές προθεσμίες.

Παρακολουθώντας τη στρατηγική του ομίλου Συγγελίδη, πρόκειται για τρίποντο από τα αποδυτήρια. Κίνηση roi mat σε μια αγορά που πορεύεται ανάλογα με τη διαθεσιμότητα… Γεγονός ότι στην Κηφισίας, στο ύψος όπου είναι το Κολέγιο, ανησυχούν, όπως άλλωστε και στην Kάτω Κηφισιά, και, διαβάζοντας πίσω από τις γραμμές, έβγαλαν δημιουργική τσαντίλα στου Συγγελίδη και πήραν το πρωτάθλημα πριν από τον αγώνα. «Κινεζικά» γνωρίζει άπταιστα ο Δημήτρης Καβούρης, που τους έχει γνωρίσει εδώ και πολλά χρόνια, έχοντας μάλιστα στοχεύσει σχετικά, ενώ έχει συνεργαστεί μαζί τους. Πολύ πριν σκεφτούν τη δυναμική κάθοδο στην Ευρώπη.

Λειτούργησε θετικά αυτό, και αν η πρώτη εντύπωση είναι ότι σε τιμές είναι τσιμπημένα, στη συνέχεια, εμβαθύνοντας, διαπιστώνεις πως τα μοντέλα που πρέπει προσφέρονται σε ανταγωνιστικές τιμές. Στην αγορά, κακά τα ψέματα, θα κλάψουν μανούλες. Αγοράζεις «C» με αξιοπρεπή εξοπλισμό σε τιμές «B» με τα απαραίτητα. Θα σχολιάσετε εύστοχα ότι το έργο «value for money» είναι γνωστό από τον προηγούμενο αιώνα με τα Hyundai. Καμία σχέση. Δε βλέπονταν, ενώ έστριβες περίπου αριστερά για να πας δεξιά. Υπερβάλλουμε, απλώς γιατί τα κινεζικά MG, που τα έφερε ο όμιλος Συγγελίδη στην αγορά μας για να μείνουν, έχουν ευρωπαϊκή ποιότητα κύλισης. Τόσο καλό το ΜG4. Να πάτε στου Γκάλλο να το δοκιμάσετε και να μας δικαιώσετε. Αν είσαστε στη Στερεά Ελλάδα, μόνο Καρέλλης. Αυτούς ξέρουμε, αυτούς εμπιστευόμαστε, παρά την προσπάθεια του PR manager κ. Marketing μετρ, κ. Καραβά, να μεγαλώσει η σύνθεση των γνωριμιών μας…    

Ειδικά το MG4

Δε θα βρεις τέτοια ποιότητα κύλισης ούτε αντίστοιχο δέσιμο του κινητήρα με τo πλαίσιο, και όλα αυτά είναι σε διάσταση που ξεπερνά τα σκληρά πλαστικά. Δεν ασχολείσαι, ειδικά αφού η εργονομία βαθμολογείται με άριστα, ενώ ο αέρας, η αύρα εντός, συνδυάζεται με την αισθητική εκτός και σκέπτεσαι την αμηχανία του Ιάπωνα και του Κορεάτη, έχοντας σοβαρό συμπαίκτη στη μάχη τους με τους Ευρωπαίους. Οφείλουν να τον αντιμετωπίσουν σοβαρά. Ατού τα χαμηλά κόστη, σχολιάζουν σε επίπεδο και εργοστασίων, και να σκεφτούν στο Παρίσι και στο Βόλφσμπουργκ, που έχουν αρχίσει την γκρίνια, ότι αυτοί, αγοράζοντας φτηνά και αξιόπιστα εξαρτήματα, τους άνοιξαν τα σχιστά τους μάτια και τώρα τρέχουν.

Οι Ευρωπαίοι έβαλαν εμπόδια πριν από σαράντα χρόνια στους Ιάπωνες. Τι κατάφεραν; Να αναβαθμιστούν και συχνά να τους ξεπερνούν με κερδισμένο τον καταναλωτή, οπότε ακόμα καλύτερα σήμερα σε σχέση με την εισβολή του Κινέζου, και μόνο έτσι ξυπνά ο βολεμένος, βλαβερός άλλωστε σε κάθε έκφραση της κοινωνίας, η οποία επιβάλλεται, είναι υγιές να είναι ανταγωνιστική…

Ανταγωνισμός ή συναγωνισμός;

Τι να πούμε για το motorsport; Το WRC δεν πάει καλά, και δεν είναι τυχαία η αποχώρηση της Pirelli. Μακάρι να έρθει η Michelin. Η Subaru; Χλωμό, και αν επιμένουν με το ρεύμα αντί να αναβαθμίσουν τα R5, το WRC πάει στα βράχια. Φεύγουν από τη Formula Ε οι σοβαροί, ενώ παραπαίει ο θεσμός με τα Extreme E. Ούτε στην Cosmote δεν ασχολούνται. Για το μεροκάματο και την απόσβεση μόνο… Το πού πάει, αν πηγαίνει το WRC, θα φανεί. Μέχρι στιγμής να ανάψουμε λαμπάδα στην Toyota, που της αρέσει να συναγωνίζεται σε πολλά μέτωπα.

Στην F1 επιτέλους Ferrari, και μάλιστα με Σάινθ, που μας έχει διαψεύσει με το τσαγανό του. Ήταν ταχύς, έχει και ψυχή. Αναγκάζει μάλιστα τον Κάρολο να μιλάει λιγότερο, ενώ έστειλε τον Ράσελ στον τοίχο. Η τιμή των Άγγλων έμεινε στα υψηλά επίπεδα διά χειρός Νόρις και Χάμιλτον, που ανέβηκαν στο βάθρο σε επικό αγώνα, όπου στον ΑΝΤ1 ζωγράφισε και ο Τάκης Πουρναράκης, με τη σωστή στήριξη από τον Κώστα Λεώνη. Ευγενής και γνώστης, γνωρίζοντας εξαιρετικά το πότε «το ράβεις»… Έτσι προσφέρεις.

Λίγα λόγια…

… από τον Σωκράτη Τσολακίδη όταν αγωνίζεται, ο Σώκρατες που σέβεται τους , ξέρει να ακούει και να δημιουργεί, αξιοποιώντας τον Γιώργη Πολυζώη και την Eurosol-Fabia. Dream team, και έγινε αγώνας εκεί, ανάμεσα σε σημαντικούς, υπέροχους Έλληνες αγωνιζόμενους που δίνουν υπεραξία στον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό. ΔΕΘ από τον ΑΟΘ, αγώνας έτοιμος για διεθνή καριέρα με ατού το ΔΣ του Ομίλου, άνθρωποι εμπνευσμένοι και με όραμα που ξεπερνάει τη διεκπεραίωση ως τη μίζερη πρακτική για το χαρτζιλίκι.

Στη Θεσσαλονίκη το πάνε αλλιώς, και ο χορτάτος δε συμψηφίζει με τη δόξα της καρέκλας, αλλά προσφέρει. Δημιουργικά και με στρατηγική. Όπως οδήγησαν οι νικητές του ΔΕΘ με υπεραξία και από τους δεύτερους, τους ΑναπολιωτάκηΤσιούκα, πρωταθλητές και στην ήττα!

Καλή εβδομάδα._ Σ. Χ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!