Νέα δεδομένα για την ελληνική αγορά αυτοκινήτου
Συρρίκνωση στην εκπροσώπηση των κατασκευαστών αυτοκινήτου στην ελληνική αγορά, και ο Σ.Χ. πληκτρολογεί.
Μου αρέσει!
Οδηγώντας, αναρωτιέσαι για τις προτεραιότητες και σχολιάζεις ποιο αυτοκίνητο σου αρέσει συνολικά, τι σε χαλάει κατά περίπτωση, και το σύνηθες «ούτε κρύο ούτε ζέστη» και, ακόμα παραπέρα, «είναι σαν να το έχω οδηγήσει ξανά».
Να ζηλεύουμε
Εμείς της ορθοδοξίας σε τεντωμένο σχοινί, όταν συγγενείς και φίλοι μας, η κοινότητα του Ιστορικού Αυτοκινήτου στην Ελλάδα, βρίσκονται σε τροχιά ανάπτυξης με εξαιρετικές εκδηλώσεις…
Tour du Peloponnese: Τίτλοι αρχής
Ολοκληρώθηκε ο ένατος Γύρος, ουσιαστικά η αφετηρία για το επετειακό 10ο Tour du Peloponnese σε 12 μήνες. Έργο από τη Scuderia Triskelion οι τίτλοι τέλους της μιας εκδήλωσης, αποτελούν την αφετηρία της επόμενης.
Tour du Peloponnese: Μάθημα αισθητικής!
Καθρέφτης του κλασικού αυτοκινήτου σε ευρωπαϊκό επίπεδο το Τοur du Peloponnese, by Τρισκέλιον.
Το ιστορικό εργοστάσιο στο Tychy της Πολωνίας ξεπέρασε τα 12.500.000 οχήματα
Με το Fiat 500 το εργοστάσιο της Stellantis στο Tychy της Πολωνίας, ξεπέρασε το ορόσημο παραγωγής 12.500.000 οχημάτων.
Κακά τα ψέματα
Συνήθως θέλεις πολύ χρόνο, αλλά στην περίπτωση της Motorsport Greece αρκούν 60 λεπτά συμμετοχής στην άτυπη επιτροπή Ασφαλείας του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ώστε να προβληματιστούμε σε διαφορά επίπεδα.
Made in Korea
Οδηγώντας και το «μικρό» Hyundai Ioniq 5 και την έκδοση βάσης του Kia Niro, δεν αναρωτιέσαι γιατί έχουν αναστατωθεί Ευρωπαίοι και Ιάπωνες, και σχολιάζεις ευρύτερα.
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, από το μπάκετ-3: Ήμουν κι εγώ εκεί…
Θεατής δεν ταιριάζει, οπότε την ευκαιρία ευθύνης στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ο «Στρατισίνο» την εξαντλεί για δεύτερη συνεχή χρονιά, και ευπειθώς αναφέρει.