Από το μηδέν στο άριστα, χωρίς κατάταξη και αλφαβητική σειρά. Η αναρχία της σκέψης, έμπνευση για τον Σ.Χ. από παλιά…
Πλοηγός!
Με το «0» στο ΡΑ για τέταρτη χρονιά, από πέρσι με το τέλειο αυτοκίνητο, το Toyota GR Yaris (φωτ.) με εξέλιξη Ηλία Καραΐσκου σε ειδική διαδρομή-διαδικασία ευθύνης και με πιστοποιητικό εμπιστοσύνης με την υπογραφή της Ανίτας Πασαλή στη σφραγίδα Motorsport Greece, που αποτελεί θεσμό-διαχρονική αξία.
ΕΚΟ Ακρόπολις Ράλλυ 2024, αγώνας με χαρακτήρα, και μείναμε όρθιοι, ολοκληρώσαμε και αισθανθήκαμε ικανοί, χάρη στην αξιοπιστία της μηχανής και στην τεχνική υποστήριξη από την Κyrkos Racing με τους τρεις πρωταθλητές στoν αγώνα. Ομάδα υποστήριξης όπως σε μάχη, με συντονιστή τον Σωτήρη Σκαλτσά, συνοδηγό τον Θοδωρή Χατζηθεοδωρίδη και έτοιμο για όλα τον Λάμπρο Ζωγράφο. Κοινός παρονομαστής: σοβαρή δουλειά, λίγα λόγια…
Στο Ιστορικό ΡA της ΟΜΑΕ
Με το ποιοτικό Cupra Terramar (φωτ.), και δικαίως οι «Ισπανοί», με απαράμιλλο στυλ, έχουν εξελιχθεί και σε ενδοοικογενειακό πονοκέφαλο, με την Audi να δέχεται την πίεση, όταν -κακά τα ψέματα- σήμερα η Cupra έχει εξελιχθεί σε Porsche της διπλανής πόρτας, όπως πλέον δεν είναι η BMW και η Alfa. H Cupra, project by De Meο, αποτελεί το αριστείο της δεκαετίας με ατού στην Ελλάδα τον Χάρη Δάνδουρα και υπεραξία στην επικοινωνία από την κ. Νατάσα Βυθούλκα.
Αποστολή στην Ιτέα
Για να ζήσεις 48 ώρες με το πνευματικό σου παιδί, τον Βασίλη μας, και παρακαλούμε, του χρόνου, κ. Φωτεινή, θέλουμε τριήμερο αγώνα. Στη συνέχεια, για να απολαύσεις φίλους και συγγενείς, αξιοποιώντας τη φιλοξενία «Καλαφάτη», στον τέλειο αγώνα έργο της ΟΜΑΕ, με σχεδίαση που προδίδει σεβασμό σε όνομα βαρύ σαν ιστορία. Αγώνας όπου η εθνική ομάδα έχασε στις λεπτομέρειες, με την ουσιαστική βλάβη στο πηδάλιο της Integrale να στερεί τη νίκη από τους Μάριο Σταφυλοπάτη-Γιώργο Χατζηρήγα… (φωτ.). Νικητές στην καρδιά μας οι «Τογιοταίοι» και ο Αλέξανδρος Χαλιβελάκης. Περισσότερο Historic Acropolis Rally στο εξαιρετικό λεύκωμα που παρουσιάζει μεθαύριο τη Δευτέρα ο creator Πέτρος Καστορίνης, διδάσκοντας και αισθητική.
Με την Eldon’s Clio Rally3 (φωτ.)…
… οδηγώντας στην Αττική κάτω από ασφαλείς συνθήκες το αυτοκίνητο που συντηρεί ο Colin και που μοιράστηκαν στο Πρωτάθλημα και στο ΡΑ το αγωνιστικό μου βαφτιστήρι, ο Θέμης Χαλκιάς, με τον νεαρό Νικόλα Ι. Κομνό. Αυτοκίνητο της κατηγορίας Rally3 που έδωσε υπεραξία στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, σύνολο για τον νεαρό και τον έμπειρο, αλλά και για τον ώριμο, που δε θα διασυρθεί σε χρόνους, ενώ θα ζήσει τη στιγμή ιδανικά. Στη δοκιμή του 4Τ και η κ. Ντένη Β. Θεοχαράκη, που αποχώρησε πρόσφατα από την Τεορέν, δικό της έργο, λίγο πριν η εισαγωγική εταιρεία αλλάξει χέρια, και της οφείλουμε ένα ειλικρινές «ευχαριστώ» από καρδιάς, για την υποστήριξή της χωρίς πίεση και ξεπερασμένα πάρε-δώσε, που προδίδουν άλλωστε ανασφάλεια, συμπεριφορά που πρόσφατα προκύπτει, αλλά δεν ταιριάζει στον Όμιλο Θεοχαράκη· θηρίο ούτως ή άλλως.
Μόνο Αλ
Μια ωραία συνήθεια που αντέχει στο χρόνο, και επιτέλους φως για τον 17χρονο ΑΛ man, τον Αλέξανδρο Θ. Παπαευθυμίου (φωτ.) και του 4T, που πλέον, εκτός από την οικογένειά του, εξασφάλισε και ουσιαστική υποστήριξη, με τον απλό τρόπο, συνδεδεμένο με την προοπτική του αθλητή, οπότε απαιτείται στήριξη για την υπεραξία της προσπάθειας. Με τη Nolte Kitchens Greece να του επιτρέπει να συμμετέχει σε διεθνή άσκηση για την εμπειρία του, όπως και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα CrossCar, εξασφαλίζοντας και την παρουσία του στην αγωνιστική σκηνή το 2025, και μείνετε συντονισμένοι.
Στο Χολομώντα
Με την BMW M2 (φωτ.), τον τελευταίο των Μοϊκανών, όπου βρίσκεται σε απόλυτη ισορροπία ο κινητήρας με το πλαίσιο, και να η ευκαιρία ώστε να την τοποθετήσουμε στο τέλειο περιβάλλον. Όπου και η συνάντηση κορυφής με την Porsche 718 GT4 RS by Speed Sector, αφήνοντας τη συνέχεια στον Γιάννη Κουσκούτη και στα «πινέλα» του. Αντίστοιχα, μας δόθηκε η ευκαιρία για πολύωρη συνάντηση με τον Mr 4Τ Forum Άλεξ Aντώνογλου, και εννοείται πως δε χάσαμε την ευκαιρία να θυμηθούμε την Τέλεια Ειδική Διαδρομή, τον Χολομώντα, από τις κορυφαίες ασφάλτινες αναμετρήσεις στην Ευρώπη.
Στα Μέγαρα με Kona (φωτ.)
Σε hybrid εκδοχή και εξαιρετική υποστήριξη από τη Βελμάρ, στην εκδήλωση 24 Ώρες Δοκιμή Αντοχής. Με τη συμμετοχή του 4Τ και των συνεργατών μας σε εκδήλωση που αποτέλεσε ιδέα-εκτέλεση της συντακτικής ομάδας της ελληνικής έκδοσης του Quattro Ruote, με την υποστήριξη της Μοτοδυναμικής. Με τον Λάμπρο Αθανασούλα και τους Σωτήρη Τσαντίλη, Γιάννη Καλογερόπουλο, δοκιμάσαμε περισσότερο τη δική μας αντοχή, παρά του Hyundai Kona, που ολοκλήρωσε απροβλημάτιστα, και μάλιστα καλύτερα από ό,τι στην αφετηρία, αφού του ταίριαξαν γάντι τα λάστιχα της Michelin. Το «Μέγαρο» του φίλου μας Χρήστου Αθανασιάδη, με τον Σταύρο Γρυλλάκη να διδάσκει διαχείριση πίστας auto και karting στην Ελλάδα του 2024.
Porsche (1)
Με την GT3-992 (φωτ.) σε διαδρομή 1.001 χιλιομέτρων σε δώδεκα ώρες μαζί με τη φωτογράφιση, και ποιος και τι να συγκριθεί μαζί της. Μηχάνημα με στυλ και παραδοσιακά στοιχεία του χθες, εξελιγμένα ώστε να αντέχουν και μεθαύριο. Ο ήχος του κινητήρα με δύναμη εκεί ψηλά μετά τις 5.500 σ.α.λ., η αίσθηση του επιλογέα και η ανάρτηση για σεμινάριο, αποδεκτή στην Κηφισιά, μαγική στον Μπράλο. Σύνολο όπως μόνο η Porsche, και αυτή είναι η καλύτερη «911» όλων των εποχών, και τρομάζει η ιδέα της ηλεκτρικής παρέμβασης στο άμεσο μέλλον – απλώς χτύπημα κάτω από τη μέση στην εξέλιξη του θρύλου…
Porsche (2)
Με την 911-930 turbo (φωτ.) του άλλοτε, σε εκδήλωση-Τοur με Porsche όπου το περιοδικό δε φιλοξενήθηκε, όπως είθισται, αλλά συμμετείχαμε και καλύψαμε δημοσιογραφικά το γεγονός, όπως συνηθίζουμε, απαντώντας δημιουργικά και με τακτ, σε τρόπο που δε συνάδει με τη διαδρομή 4Τ-ΣΧ-911. Αξιοποιώντας το αυτοκίνητο, προσφορά του Γιάννη Κατσαούνη, απολαμβάνοντας την Τέλεια Διαδρομή, έργο «ΕΛ-ΕΜ», και την εξαιρετική συντροφιά, με Γιάννη Κατσαούνη, Μάριο Σταφυλοπάτη και Δημήτρη Βαζάκα. Στο δεξί τύπου μπάκετ κάθισμα σε απόχρωση-αντίθεση με του αυτοκινήτου η Ρένα Γκίνη, που είχε και την ευθύνη της πλοήγησης. Το σύνολο του προχθές στο σήμερα; Συγκλονιστική προσαρμογή, με ατού στην ουσία της κατασκευής που ξεπερνάει τα περί χαρακτήρα. Απλώς Porche 911, και μάλιστα ο θρύλος, η «930», που δεν είναι παιχνίδι, αλλά μηχανή του πολέμου…
Στο Mystery by Triskelion
Με Alfa Romeo 2000 Veloce by Γεωργοσόπουλος (φωτ.) με σύντροχο την Ειρήνη Γκίνη, specialist στο speed pilot και εξαιρετική συντροφιά με το ζεύγος Αρβανίτη. Εκδήλωση-πεμπτουσία της Touring έκφρασης στη Regularity διαδικασία, όπως μόνο ο Γιάννης Καράμπελας μπορεί να προσφέρει, και να η ευκαιρία για ένα ζεστό 24ωρο με αυτοκίνητο του ονείρου. Τα ακούσματα αλώβητα, όταν ο κινητήρας που τότε μας τρόμαζε, σήμερα μας φάνηκε βαρύς και αδύναμος, το κιβώτιο όπως άλλοτε, το πηδάλιο ακατάλληλο για ανηλίκους και κομψές κυρίες, ενώ η ανάρτηση by Nikolaos Loukas διδάσκεται σε σεμινάριο.
Στα αρνητικά
Έφυγαν από τη ζωή, έτσι ξαφνικά, ο Λάκης Μαστραντώνης, και νικημένος από την ύπουλη ασθένεια ο Αντώνης Λυμπέρης, ήδη σε διοικητική συνάντηση με τον Κωνσταντίνο Κορλέτη και τον Πέτρο Μπουροβίλη, και όταν δε συνεδριάζουν, αποτελούν το τέλειο καρέ για μπιρίμπα με ατού, έχοντας προσπεράσει το πρωτοχρονιάτικο πόκερ, σημείο αναφοράς μιας άλλης εποχής. Υπέρβαση και ως σκέψη για εμάς στο Κορωπί, σε ειδική διαδρομή τύπου Ταρζάν, ενώ μετράμε και απώλειες όπως του Μιχάλη Σταυρόπουλου, που συνταξιοδοτήθηκε, και της κ. Κατερίνας Φυτίλη, που αποχώρησε, ενώ ο Θάνος Ηλιόπουλος, που λύγισε στη μάχη, αναρρώνει με υπομονή. Απίστευτο για τον Θ.Η. μας.
Για το 2025, τα σπουδαία(;) στις 15 Ιανουαρίου…_ Σ. Χ.