top icon
Blog

Πάει ο παλιός ο χρόνος…

Μίνι απολογισμός από τον Στράτη Χατζηπαναγιώτου ως κοκτέιλ της πρόσφατης ανάμνησης. Με στοιχεία από ό,τι θα βρούμε στο δρόμο μας και τον επόμενο χρόνο…

Δεν πρόκειται για απογραφή, αλλά για «στιγμές» και σε προσωπικό επίπεδο. Άλλωστε, το 2023 δεν προβλέπεται ανθόσπαρτο.

Περί αγώνων

Σε πανελλήνιο επίπεδο η κρίση καλά κρατεί, ευθύνη της Ομοσπονδίας. Το τριών διαστάσεων φως στο βάθος του τούνελ συνδέεται με τη μεθοδευμένη αντίδραση σημαντικών Σωματείων, με την ίδρυση του ΠΑΣΜΑ που πλέον εκπροσωπεί τους αγωνιζόμενους με σύγχρονο τρόπο, ενώ σημαντική είναι η εξέλιξη των αγώνων με Ιστορικά αυτοκίνητα.

ΠΑΣΜΑ

Στη Regularity έκφραση του ΙΡΑ που απαιτείται restart μετά την αστοχία του 2022, εξελίσσεται θεσμός με τη συμμετοχή απαιτητικών gentlemen drivers που τους οφείλεις σεβασμό. Στη Sporting κατηγορία, προκύπτει ένα δυνατό κοκτέιλ γενεών, σε διεθνές μάλιστα επίπεδο.

Historic Acropolis Rally, ότι ιδανικά μπορεί να συνδεθεί και με τα 70 χρόνια του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, αγώνας σε πτήση, χάρη στην πολιτεία. Έργο Αυγενάκη, ευθύνη dream team, έργο Κερερέ και εδώ, έπεται συνέχεια…

Κουβαλάει δημιουργική τρέλα αυτός ο ανήσυχος Κρητικός και δεν τη κρύβει και άλλωστε από αυτόν περιμένεις. Να ξυπνήσει ένα πρωί όπως λέμε «στραβά» και αυθόρμητα αλλά υπεύθυνα να επιλέξει pause στη δεοντολογία που σέβεται και να πάει στο ΟΑΚΑ-υπόγειο. Αρκεί να γυρίσει το διακόπτη και να ανάψουν τα φώτα στο διάδρομο για την απογείωση. Συνδεδεμένη και με τη συμμετοχή καλά προετοιμασμένων για διάκριση Ελλήνων σε διεθνή γεγονότα, όπως το ΡΑ και εκδηλώσεις που αφορούν στο καρτ κ.α.

Αρκεί να εμπνέεις ώστε ο καθένας να βγάζει τον καλό του χαρακτήρα, σκοτώνοντας τον κακό, αποτέλεσμα και μιας δημιουργικής ανασφάλειας που απαιτείται για κάποιους που αυτό-θεωρούνται ισόβιοι και χάνουν το momentum του αυτονόητου. Πληγώνοντας το χώρο, που έχουν εκλεγεί να υπηρετούν, έντιμα και με πάθος.

Λευτέρης Αυγενάκης

Στο Παγκόσμιο

Τα γεγονότα είναι γνωστά τόσο στο WRC όσο και στη F1 και σχετικά, διαβάστε το εξαιρετικό άρθρο-ανασκόπηση του κ. Βασίλη Γούσια.

Σε αναμονή η αύξηση ενδιαφέροντος στο WRC λόγω Ford με τον Tanak που του οφείλουν σεβασμό.

Ott Tanak - WRC - M-Sport Ford

;Oπως και στη F1. Με ανταγωνιστική Mercedes θα δούμε εξαιρετικούς αγώνες.

Για τους παλιούς, συγκλονίζει η επιστροφή της Ferrari στο WEC όπου θα συναντήσει την Porsche και θέλεις να το ζήσεις όλο αυτό. Υποκειμενικά μας είναι αδιάφοροι οι αγώνες της Formula E που καλύπτει με συνέπεια ο κ. Γιάννης Μεθενίτης της Nissan, όπως και το αναμενόμενο σόου της Audi στο Dakar. Με παρεξηγήσιμη ειλικρίνεια και κόντρα στην εξέλιξη, ψηφίζουμε Nasser Al-Attiyah με το περίπου κασόνι του, ως ο τελευταίος συνδυασμός που αντιστέκεται με κάποια γήινα στοιχεία.

Dakar 2023 - Toyota

Η Audi που πάει παντού, όπως και στην F1, και δεν είναι υπερβολή ότι σε 4θυρο περίπου κουπέ με στοιχεία super car, το e-tron GT RS έχει στριμώξει την Taycan. Εμφύλιος με την πρίζα στην υποδοχή της και αν θέλεις να αποκτήσεις ένα σύγχρονο συγκλονιστικά γρήγορο αυτοκίνητο επιπέδου 4θυρης SL AMG, αυτό είναι το σωστό. Το δοκιμάσαμε σε κόκκινο και για την ομορφιά της εικόνας, ως αντίβαρο ψυχής, προσθέσαμε τη μαύρη Gulia QV που σε σεντάν αναζητεί αντίπαλο. Περισσότερα, μεθαύριο, εκτάκτως το Σάββατο, με την «Καθημερινή» της Κυριακής.

4Τροχοί Ιανουάριος 2023

Με την ευκαιρία της μαύρης Καλλονής, έχοντας στο κάδρο την GTAm που αναζητάει τις Μ και τις ΑMG για να τις τσακίσει με στιλ, κρίμα που η Tonale δεν είναι ακόμα περισσότερο Alfa, ως μικρή Stelvio. Δεν πατάει άσχημα, πιστοποιώντας ότι μια πλατφόρμα ρυθμίζεται κατά το δοκούν και η ολίγον πικρή γεύση έχει να κάνει με την απόδοση των κινητήρων που δεν της αρκούν. Με γεγονός πως κρίνεις και ανάλογα με τις προσδοκίες που δημιουργεί η ιστορία, το περιτύλιγμα και η επικοινωνία.

Alfa Romeo Tonale

Όπου ακριβώς ευστοχεί η BMW Χ1 κορυφαία σε κάθε της εκδοχή και με την ευκαιρία, ορθά ψήφισαν οι συνάδελφοι ως ελληνικό COTY το αξιόπιστο Κia Sportage. Με γεγονός πως παραδοσιακά δεν ψηφίζουν Toyota, ότι πιθανόν εκθέτει το θεσμό στην κοινή γνώμη. Να συμφωνήσουμε ότι «πάλιωσε» το Yaris Cross, ενώ δεν δοκίμασαν την αντίστοιχη Corolla που θα είναι παλιά το 2023 και εδώ κάπου, ταιριάζει το καλύτερα στραβός, παρά άδικα τσαλακωμένος.

Σε εξαιρετική εκδήλωση η απονομή, από όπου απουσίασαν οι κυβερνητικοί αρμόδιοι, αφήνοντας το χώρο και το λόγο στον εκπρόσωπο της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, που δεν έχασε την ευκαιρία και μάλιστα, κέρδισε τα εύσημα…

Οι άνθρωποι…

Αποχαιρετισμός στα όπλα από τον πολύ-Πρωταθλητή Άρη Αραβανή της Τογιότα και από τον Σωτήρη Χατζίκο της Μοτοδυναμικής (Porsche, Yamaha και όχι μόνο). Ποιοτικοί, αποτελεσματικοί και εντελώς διαφορετικοί.

O Άρης ήδη λείπει και πλέον δεν έχεις απέναντι σου έναν συνομιλητή της μεγάλης σχολής Τάκη Αθανασόπουλου, manager,αρσενικά με λόγο, οπότε μια ματιά τους, φτάνει για το ακατόρθωτο. Όπως οι 4 ιστορίες για την ασφαλή οδήγηση με αφορμή τα 35 χρόνια του «4T», μια υπερπαραγωγή, σε συνεννόηση με την κ. Σόφη Καββαθά. Δική της ιδέα τότε και εκείνη έπεισε τον Α.Α. για την υπέρβαση. Ο Άρης Αραβανής δίπλα σε «4T» γενικώς και αποδεδειγμένα, αλλά και ειδικώς όταν οδήγησα την Corolla WRC, ενώ στήριζε με τακτ το πάθος της Ιερωνύμου για το «Γίνε Πρωταθλητής». Mε συνέπεια, δίπλα και στην κ, Κλαίρη Χατζηγιάννη, σημαντική Κυρία, πρωταγωνιστής με σειρά από Όσκαρ σε μια σειρά από βαριά μονόπρακτα έργο ζωής. Η «Κλαιρού» μας, στέλεχος που παραδίδει σεμινάρια επικοινωνίας, αλλά και στήριξης του ειδικού Τύπου.

Toyota Corolla WRC

Διέθετε ειδικό βάρος, με το δικό του ιδιαίτερο στιλ ο Πρωταθλητής Αραβανής, που κάποιοι του σιναφιού του τον αποκαλούσαν «λογιστή» από την προσοχή του στους αριθμούς που τον δικαίωσαν. Απίστευτος με τα excel του, αλλά και έτοιμος να ακούσει και να υλοποιήσει την υπέρβαση ανταποκρινόμενος με νεύμα. Όπως και το ΡΑ που στήριξε το όραμα του Αυγενάκη, εκτιμώντας την ευγενική πίεση του Πουρναράκη και την τεκμηριωμένη πρόταση του Παύλου Αθανασούλα. Εκτίμηση μας, ότι άναψε πράσινο, θεωρώντας ότι πρόκειται και για δικαίωση του χρήστη της Toyota, πρωταγωνιστής άλλοτε, τώρα και μελλοντικά, με γεγονός πως διδάσκουν τη hybrid τεχνολογία.

Ο κ. Χατζίκος…

Με τον Σωτήρη, θα βρεθούμε σε ειδική διαδρομή. Με την επετειακή του «991» και εμείς με την υπηρεσιακή 992-4S που λατρεύουμε. Πάντα έχεις να πεις κάτι χρήσιμο με αυτόν τον εξαιρετικό μάνατζερ, που αποχωρεί νωρίς, καλλιτέχνης οδηγώντας και την Yamaha του. Σε έκδοση για πίστα και διαβάζοντας τη συνέντευξη του σε 4T απολαμβάνεις τις σχετικές φωτογραφίες.

CHATZIKOS

Σήμερα σε 4T, έργο του θηρίου μας, του Θάνου Ηλιόπουλου, μαζί μας από το 1985, με Σωματοφύλακες-φωτογράφους τους Γιάννη Κουσκούτη και Γιάννη Αλμπανέλη, με τον προϊστάμενο ΜΣ, συχνά στους φακούς όπως άλλοτε. Κορυφαίοι οι φωτογράφοι του περιοδικού και τυχερός, δούλεψα με τον αμυντικό ογκόλιθο Βασίλη Γιαννακόπουλο που σου προσέφερε ηρεμία ώστε να στρίβεις, και με τον καλλιτέχνη Νίκο Μαρκομπότσαρη, που δίδασκε επεξεργασία εικόνας εδώ και 25 χρόνια. Γεγονός πως συχνά ταξιδεύουμε και φωτογραφίζει ο Μιχάλης Σταυρόπουλος. Αθόρυβα και αποτελεσματικά, απολαυστικός όπως και σε κάθε του δραστηριότητα.

Ως αναγνώστες, πιτσιρίκια διδαχτήκαμε από τις εικόνες του ΚΚ και του Αλέξη Σοφιανόπουλου. Ιδιαίτερη η ευαισθησία του ιδρυτή-εκδότη, δημοσιογράφου-φωτογράφου Κώστα Καββαθά που στην πρόσφατη αναφορά του, προσπέρασε αυτή την εξαιρετική παρέα. Περνούν τα χρόνια και εκτιθέμεθα όταν αρνούμαστε την πραγματικότητα. Την καταγράψαμε, στο επετειακό τεύχος για τα 50χρ του περιοδικού του.

Τα εν οίκω μη εν δήμω

Σε σχέση με το άμεσο παρελθόν και διαχρονικά δεν καταγράφεις απουσίες και δεν σχολιάζεις πράξεις όσων εκτός ευθύνης.

Ξεπεράστηκε η κρίση στην Alpha Edition όπως προέκυψε τον περασμένο Αύγουστο, με την απώλεια έκδοσης του Elle και στη συνέχεια, με συμβούλου έργα, τύπος σε διάσταση με την επένδυση. Expert της εύκολης είσπραξης.

Κακά τα ψέματα, ακόμα και σήμερα κυκλοφορούν dealer μιας άλλης εποχής, πουλώντας το φτηνό και κακά ραμμένο για μετάξι.

Επιστροφή στην κανονικότητα συνδεδεμένη με την ηρεμία, χάρη στη δυναμική παρέμβαση των ιδιοκτητών της εταιρείας. Των αδελφών Κώστα και Παντελή Σμυρνιωτάκη που έβαλαν τάξη στη μετοχική σύνθεση με τον ευθύ, με τον αρσενικό τρόπο της επένδυσης. Αναβαθμίζοντας μάλιστα τη μηχανή τους με έμπειρα στελέχη.

Ξανά στην κατακόκκινη πρίζα “A.Ed.” o Κώστας Λαζαρίδης και της Νίκης Εκδοτική, της μαμάς εταιρείας του Ομίλου, με χιλιόμετρα σε εκδοτικούς οίκους, πρακτορεία κ.α. Ο εγγυητής της ηρεμίας, με τα απαραίτητα στοιχεία της αξιοκρατίας.

Σε πρωταγωνιστικό βαρύ ρόλο ευθύνης ο Παναγιώτης Ροτζιώκος, ex-Καθημερινή, που γνωρίζουμε απ;o τους Βρόντο και Μαστραντώνη και δεν χρειάζονται άλλες συστάσεις. Ένας πολύπειρος, μετρ της εκδοτικής εμπορικής στρατηγικής.

Ντ’ Αρτανιάν της παρέας τους, ο Πέτρος Κωστόπουλος. O αληθινός. Ο Mr Nitro. O boss του Κάγκα και του Ζάρκο, το παρεάκι μου διαβάζοντας Down Tοwn ταξιδεύοντας κάθε εβδομάδα στην Άνδρο.

Τον ΠΚ, τον διαβάζαμε και πλέον θα τον ακούμε. Σημαντικό να νιώσει ασφαλής στη Γράμμου, ώστε να αποδειχθεί δημιουργικός.

4Τροχοί Ιανουάριος 2023

Οι “Τροχοί”…

Λάμπει η συντακτική ομάδα που συντονίζουν οι δύο καλύτεροι στην Ευρώπη. First class η art μας, αξιοποιεί φωτογράφους που δεν είχαμε ποτέ ξανά, ενώ ο επεξεργαστής εικόνας διεκδικεί όσκαρ. Η συντακτική ομάδα και η παρέα του μάρκετινγκ, σε κρεσέντο με το εμπορικό τμήμα της εταιρείας. Η συνολική τους ποιότητα αντανακλάται στο περιοδικό, που προσφέρεται με το θηρίο, την «Καθημερινή» της Κυριακής.

Γεγονός, πως το όραμα όλων συνδέεται με το 4troxoi.gr που ήδη δέχεται την παρέμβαση του Νικόλα Μπαρδάκη. Άπαιχτος τύπος, σεμνός με στιλ και ωραίους συνεργάτες, ομάδα που ήρθε για να μείνει. Ολημερίς πάνω από τα νούμερα, τις επιδόσεις μας και των ανταγωνιστών μας, ό,τι αναλύει σε 16ωρη «βάρδια» ο Χρήστος Αποστολόπουλος. Δίπλα του, λαμπάδα αναμμένη ο κ. Χατήρας και εξαιρετικοί, εξωτερικοί συνεργάτες.

Όταν ο Μανώλης, ο κ. Σαλούρος πετάει με το 4T στα sosial media. Μείνετε συντονισμένοι…_ Σ.X.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ