X
Blog

Οι κυρίες στο Ράλλυ Ακρόπολις: Ladies always first

Όπως σε κάθε τι σημαντικό, έτσι και εδώ, στην οργάνωση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, το ασθενές (;) φύλο κάνει τη διαφορά, ενώ έλλειψε ακόμα περισσότερο η Ελένη Φερτάκη. Σχολιάζει ο «Στρατισίνο», που έχει υποστηρίξει τη γυναικεία παρουσία σε έντεκα Ακρόπολις με την κ. Τώνια Παυλή.

Η κ. Ελένη Ξενάκη, αρχισυντάκτρια σε 4T, είναι η press officer του Ράλλυ στο WRC και την ομάδα της κοσμούν η κ. Εύη Παλαπάνογλου και η κ. Ελένη Λυκίσα. Αν διαβάζεις σωστά, κρίνοντας από τη γραφή, της Ε.Λ. είναι τα ουσιαστικά δ.Τ. που αφορούν στον κ. Δημήτρη Ξανθάκο, σε απόλυτη αρμονία με το σεμνό τρόπο του εξαιρετικού οδηγού.

Γεγονός ότι και η Γαλλίδα επιτετραμμένη της FIA για την επικοινωνία υποστηρίζει τον ρόλο της με τον τρόπο το σωστό, οπότε η άνεση διατίθεται με περιοριστή.

Κυρίες σε κάθε δραστηριότητα του αγώνα και ο σεβασμός στη μέγιστη τιμή για όσες πιστές, στα τραπεζάκια στο ΣΕΧ, στις αφετηρίες και στον τερματισμό των ειδικών διαδρομών, όπου αναβαθμίζουν την ευγένεια, ενώ προσθέτουν σιγουριά στους αγωνιζόμενους και στους επικεφαλείς των ομάδων. Όπως και στον υπεύθυνο ασφαλείας, αφού δεν θα τους προδώσουν ποτέ, τόσο οι νεοφερμένες, όσο και οι πολύπειρες. Τα 45άρια όπως η Τάνια Θεοχαρίδου, η Τίνα Αδάμ, οι κ. Πανανακάκη και Μαστραντώνη και άλλες εξαιρετικές στο ρόλο τους. Specialists και στο να εξελιχθεί ο εθελοντής, αλλά και στην εκπαίδευση νεότερων, με σκοπό αφού ήρθαν να μείνουν.

Προσφέρεται αυτός ο ρόλος στο υποτίθεται ασθενές φύλο και μάλιστα οι σκονισμένες διδάσκουν σεβασμό, ακολουθώντας το σεμνά και ταπεινά, ότι δεν ισχύει για όλες τις κυρίες που εμπλέκονται, ενίοτε και για προσωπικές δημόσιες σχέσεις. Γενικότερα, δίχως την εμπειρία του βουνού, δεν γνωρίζεις το πως εξελίσσεται ο αγώνας.

Εκτός, αν έχεις το DNA της κ. Αγγελικής Μαλεβίτη ατού του γ.Τ., με ευθύνη τις διαπιστεύσεις, όπως και την αγωγή της μεθοδικής κ. Ισαβέλλα Σιάκα. Εξαιρετική, ώστε να μην ανοίξει μύτη στη διάθεση εισιτηρίων και προσκλήσεων για την SS. Σημαντική και σε άλλους ρόλους ευθύνης, εκπαιδευμένη σωστά, με υπομονή και πραγματικό ενδιαφέρον, από στελέχη του Motorsport Gr. Πανεπιστήμιο!

Πτυχιούχος και η κ. Μαρίνα Γεμενή, αγωνιζόμενη, διαχρονικά δίπλα στον professor Βαζάκα, η κόρη του θρύλου Τάσου Γεμενή, κόσμημα στην ομάδα των πλοηγών. Η μοναδική παρούσα ελληνίδα αθλήτρια, σε βοηθητικό ρόλο, όταν στο παρελθόν οι κυρίες συνοδηγοί ήταν πρωταγωνιστές. Βρίσκεις κυρίες σε δεξί μπάκετ ξένων σε WRC2-3, αλλά γενικότερα, ίσως τις κρατάει μακριά, το σύγχρονο lay out των αγώνων, οπότε εκτός από το θάρρος, απαιτείται μυϊκή δύναμη και τεχνικές γνώσεις…

Έστω θεωρητικές όπως αυτές που διαθέτει ώστε να αντιλαμβάνεται τα προβλήματα και να αναλύει επιδόσεις και σχόλια, η γοητευτική Molly Pettit. Ρεπόρτερ του WRC, η μετεξέλιξη των info μιας άλλης εποχής και ποιος να αρνηθεί να δηλώσει και να σχολιάσει, στο STOP της ειδικής διαδρομής. Ημίθεοι και Θεοί, ευπειθώς αναφέρουν, όπως νωρίτερα και οι πλοηγοί, οπότε Ζήβας και «Στρατισίνο» επιστράτευσαν τα αγγλικά τους και το χαμόγελο τους, ενώ ο Δημήτρης Βαζάκας, όταν την Κυριακή βρέθηκε στα αριστερά, κατέθεσε τα διαπιστευτήρια του… Με στυλ-Βαζ.

Την τιμητική τους έχουν οι κυρίες, γονείς, σύζυγοι, σύντροφοι και κόρες σε αυτή την «ιδιαίτερη» άσκηση της συμμετοχής, που τη χαρακτηρίζεις έτσι ως αθώα μετάφραση του επικίνδυνη. Εδώ δεν προκύπτουν μετρήσεις και ανησυχούν όλοι οι συνειδητοποιημένοι συγγενείς και φίλοι. Μάνα όμως είναι μια. Όλοι έχουμε ζήσει το ενδιαφέρον τους, την αγωνία τους που δεν συγκρίνεται και μάλιστα, για κάθε δραστηριότητα. Υψηλού κινδύνου ο Μηχανοκίνητος Αθλητισμός κάτι που γνωρίζει η κ. Μαρία Αθανασούλα με το ένα μάτι στο κινητό και το άλλο να εκφράζει σκέψεις, την ώρα που αναρρώνει, ενώ σκέπτεται τα παλικάρια της-κοσμήματα σε διαφορετικούς ρόλους ευθύνης στο ΡΑ.

Σύνθετος ο ρόλος ευθύνης της μάνας και αυτό το βαρύ νόμισμα με τις δυο όψεις σε αρμονία, αλλά και σε σύγκρουση-σύγκριση, το χειρίζεται υποδειγματικά η κ. Ελένη Ρουστέμη. Η σύζυγος του Αλεξ, μητέρα του Παναγιώτη. Η αγωνία της στα κόκκινα ως άτυπος μάνατζερ ώστε να γίνουν όλα σωστά και το παλικάρι της να καταθέσει διαπιστευτήρια συνδεδεμένα με το αποδεδειγμένο ταλέντο του, αλλά και αγωνία για τη σωματική του ακεραιότητα. Όπως και για τον συνοδηγό του, οικογενειακός φίλος τους. Υπέρβαση, για να καλυφθεί το κόστος επιλέγοντας τον τέλειο συνδυασμό της πολύ υψηλού επιπέδου συμμετοχής. Ενδιαφέρον για το αποτέλεσμα, ανατριχίλα, το στομάχι κομμάτια στη στραβή, οπότε και αγωνία για το αν είναι το πλήρωμα καλά. Αφού όλοι οκ, αγώνας δρόμου ώστε να καλυφθεί η ζημιά. Απίστευτη ευαισθησία συνολικά, με πίστη και πάθος για τη συμμετοχή και η σωστή η έντιμη αντίδραση στη συνέχεια, μαζεύοντας τα κομμάτια του παιδιού της και του συζύγου της. Τα δικά της; Έχει τον τρόπο της και τον σεβασμό μας…

Η κ. Πρόεδρος! Παρούσα χωρίς συμπλέγματα και με σκοπό να προσφέρει η κ. Φωτεινή Ψαράκου, Πρόεδρος της ΕΠΑ. Υπουργός Αγώνων, συνδυασμός Εθνικής Άμυνας, Εσωτερικών και εξωτερικών της ΟΜΑΕ. Η Φ.Ψ., όπως το συνηθίζει, στην αφετηρία, στη ράμπα, δίπλα στο ρολόι, αφού έχει χαιρετίσει όλα τα ελληνικά πληρώματα και όλους τους πλοηγούς και στη συνέχεια, στο βουνό. Δίπλα και στους κριτές και τη διακρίναμε με τους «χρυσούς» της ΑΛΑΛ στο Ελευθεροχώρι, όταν μετά τον τερματισμό, προσέφερε σεμνά τις υπηρεσίες της για την τάξη της απονομής.

Προφανώς γνώση και τρόπο διέκρινε ο Πρόεδρος της FIA και την εμπιστεύθηκε και για μια ώρα μοιράστηκε μαζί της το πλάνο του για τον εκσυγχρονισμό στον Παγκόσμιο Μηχανοκίνητο Αθλητισμό. Συνάντηση κορυφής, σε ευφυέστατα επιλεγμένο μέρος, κλασικό που δεν προκαλεί και οι υψηλού επιπέδου συνεργάτες της ανταποκρίθηκαν περίφημα στην πρόσκληση. Δείγμα Σεβασμού του Προέδρου Μπιν Σουλαγιέμ στις Ομοσπονδίες, με την ΟΜΑΕ ψηλά στην ατζέντα του και δεν ευχήθηκε τυχαία «σιδερένιος» στον δικό μας Δημήτρη Μιχελακάκη…

Η Μισέλ; Τι να γράψουμε; Νέα, το 1982 κέρδισε εδώ η Μισέλ Μουτόν οδηγώντας αντρικά και με στιλ το Quattro. Αργότερα, έδωσε δείγμα οργάνωσης με τα event «Race of Champions» και είναι σαφές πως τη λατρεύουν. Στη FIA πλέον, ως υπεύθυνη για την ασφάλεια των αγώνων, εισέπραξε το σεβασμό, υπεράνω των επιδόσεων της. Στην Ελλάδα, νιώθει ασφάλεια, όντας πραγματική φίλη της κ. Πασαλή, ενώ απολαμβάνει φιλοξενία αλλά και τέχνη από τον Δημήτρη Αμαξόπουλο. Την έχει κερδίσει ο πυροβολάρχης και η εμπιστοσύνη της είναι ατού για τον αγώνα μας. H κ. Πασαλή δεν επέλεξε τυχαία τον Δημήτρη «δίπλα στη Μισελ» και αν έχουμε εκτιμήσει σωστά ερμηνεύοντας και την άνεση της, έχει γεννηθεί μια βαθιά φιλία, μέσα από την αμοιβαία εμπιστοσύνη και εκτίμηση στις ασκήσεις ουσίας που τους αφορούν. Δύσκολος, ιδιαίτερος ο ρόλος τους, στο μαζί, αλλά και στο χώρια.

Η Ανίτα Πασαλή, η 25 χρόνια Αλυτάρχης του αγώνα, κορυφαία στο WRC, φέτος στο καλύτερο της ΡΑ, βρήκε το χρόνο και τη δύναμη αμέσως μετά τον τερματισμό, να γράψει ένα κείμενο που τα λέει όλα…

Απο την κ, Ανίτα Πασαλή :

«Η λάσπη έχει ήδη δώσει τη θέση της στη σκόνη του Ράλλυ Ακρόπολις, αλλά όσο ήταν ακόμα εκεί τις ημέρες των αναγνωρίσεων αλλά και του αγώνα, δεν στάθηκε ικανή να μας πτοήσει και να παραδώσουμε τα όπλα.

Όλες και όλοι όσοι βρέθηκαν στο κέντρο του αγώνα και ιδιαίτερα στις ειδικές διαδρομές, για μία ακόμα φορά και ακόμα περισσότερο από όλα τα προηγούμενα χρόνια, έδωσαν την ψυχή τους και την αγάπη τους γι’ αυτόν τον αγώνα που δικαίωσε για μία ακόμα φορά την 70χρονη ιστορία του ως έναν από τους πιο απαιτητικούς και απρόβλεπτους του WRC.

Οι ευχαριστίες είναι δεδομένες προς κάθε μία και κάθε έναν χωριστά για την αφοσίωση και την υπέρμετρη προσπάθεια να ολοκληρωθεί ένας αγώνας που φαινόταν ότι με τις συνθήκες που επικρατούσαν στις περιοχές εξέλιξης του, αλλά και στις υπόλοιπες περιοχές της χώρας μας που επλήγησαν από τις έντονες καιρικές συνθήκες, δεν θα μπορούσε να γίνει.

Όμως όλοι μαζί αποδείξαμε για μία ακόμα φορά τη δύναμη που έχουμε όταν καλούμαστε να πετύχουμε το “ακατόρθωτο” και το πετύχαμε!

Ελένη Φερτάκη για σένα…»

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!