Αξιοποιώντας το δικαίωμα της ΕΞ, που αφορά στο COTY, ο ΣΧ «κλέβει» το σωστό SUV από το Κορωπί και πάει Ιτέα…
ΕΠΙΛΟΓΗ, από πλήρη χώρο στάθμευσης και μετά τον Άσσο και την Ιταλίδα ντίβα όπως και να έχει, θέλεις κάτι αντίστοιχα «δυνατό» για να ταξιδέψεις στην Τέλεια διαδρομή ώστε να παρακολουθήσεις ειδικές διαδρομές συνδεδεμένες με τη δική σου. Όλα είναι ειδικός δρόμος και πρόκειται για το Historic Acropolis Rally, το δεύτερο τη τάξει αγωνιστικό γεγονός της χώρας μετά τον αγώνα μας στο WRC. Όνειρο με ρεαλιστικά στοιχεία το Ιστορικό ΡΑ, όνειρο με αναμνήσεις το μεγάλο, το αληθινό ΡΑ, που δεν έχω παράπονο, υπηρέτησα σε διάφορους ρόλους… όντας πλήρης ημερών.
Οδηγώντας…
Ούτε Κόντιακ, ούτε ΧΤρέιλ, μας πρόλαβε άλλωστε ο Θέμης Χαλκιάς με αντίστοιχο, ούτε Τουσόν, ούτε βέβαια ηλεκτρικό. Άλλωστε στην Αράχοβα και μόνο εκεί θα βρείτε παροχή, αλλά σε αναμονή, στην ουρά για να φορτίσει η κυρία με το plug in DS 7 και ας χάσει το ρεύμα μέχρι το Λιβάδι. Στην Ιτέα, αισιοδοξώ ότι θα το κάνει το θαύμα ο Νικόλας Α. Καλαφατης και θα βρεθεί η παροχή, που ψάξε, αλλά δεν θα βρεις στο Γαλαξίδι, ενώ πλέον μόνο τυρόπιτα στον Ορχομενό. Οπότε Κυριάκο Κοφινά κάνε κάτι να αποκτήσει ρεύμα για auto, η Φωκίδα.
Δείτε επίσης: Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024: Νικητές οι Richard Jordan-Sam Collis
Μέχρι τότε, θέλεις κάτι να οδηγείς, σε σύγχρονη λογική και ας καταναλώνει, αλλά να είναι και άνετο σε χώρους «για την οικογένεια ρε γμτ», κυρίως όμως, να στρίβει θεραπεύοντας τα νεύρα σου που φουντώνουν παρακολουθώντας έναν ιδιαίτερο αγώνα. Με Γκρεγκουάρ Ντε Μέβιους το 91-92, με τον γιο του σήμερα και μόνο ο Γιώργος Χατζηρήγας ως σύγχρονος ΣΧ, με πολλά όμως χάντικαπ, ήταν ανταγωνιστικός μαζί του. Με τον μεγαλύτερο γιό του Γκρεγκουάρ που οδηγεί και Έσκορτ ενώ έχει και εμπειρία με σύγχρονα auto. Αστόχησε αλλά μας έδειξε το δρόμο, ενώ ο Γιώργης υπενθύμισε την κλάση του, πέρα από το πιστοποιητικό εμπιστοσύνης από τον κ. Μάριο Σταφυλοπάτη…
Δείτε επίσης: Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 – Μαραθώνιος!
Δεν είναι όμως της παρούσης η ανάλυση του αγώνα και ψάξε και θα το βρεις, το σωστό όχημα μεταφοράς «προσωπικού». Οπότε, να ‘μαστε στο δρόμο για την Ιτέα, Σάββατο πρωί, με τη σύντροφο και το βαφτιστήρι. Ιεροτελεστία να συνοδεύεις το πνευματικό παιδί σου, αθλητής και του Απόλλων ο Βασίλης, σε αγώνα όπου συμμετέχει ο μπαμπάς του, Νίκος Τσάδαρης με τον κοινό μας φίλο Σώτερ Σκαλτσά. Κουμπάρος και Φίλος, συγγενείς.
Με Cupra…
Με ποιο Cupra όμως και λογικά, όσοι ακολουθείτε θα σχολιάσετε «Φορμεντορ ΣΧ».
Θα μπορούσε ένα απ’ όλα από τους 150 μέχρι τους 333 ίππους, αλλά αυτή η αναμενόμενη επιλογή δεν εκπλήσσει… Άλλωστε θα ήταν επανάληψη, ενώ εμείς οδηγήσαμε και ταξιδέψαμε με το εντελώς καινούργιο.
Με το Τerramar…
…στη Φωκίδα, με στοιχεία από Πήλιο και Τοσκάνη, -σε σχέση με ότι θα έπρεπε, όπου συνδυάζονται, το βουνό με τη θάλασσα. Εξαιρετικές εικόνες και ενδιαφέρον δρόμος και όπως συμφωνήσαμε με τον Βασίλη, «μόνο εδώ οδηγείς, νονέ».
Δείτε επίσης: Οδηγούμε το Cupra Terramar
Απολαμβάνεις το Λειβαδιά-Δίστομο-Ιτέα-Γαλαξίδι, ενώ στη συνέχεια, αποφεύγεις το ανέβασμα προς Τριταία. Όπου διασταυρώνονται σε στενό δρόμο, οι συμμετέχοντες στο HRA, στην κατηγορία sporting με αυτούς της regularity. Γεγονός, ότι η κριτική χαρακτηρίζεται εμπαθής και ενοχλεί, η επαναλαμβανόμενη όμως αστοχία κρύβει κινδύνους και περιορίζει την εμπιστοσύνη…
Λεπτομέρεια θα πείτε, μέχρι να γίνει το κακό θα συμπληρώσουμε και είναι η κύλιση του, το πως πατάει και αυτό το Cupra, όπως και ο εξαιρετικός αγώνας που μας διατηρούν τη διάθεση σε εξαιρετική διάσταση.
Με χαμόγελο και σκέψεις επιπέδου DS7 και GLC στην Εθνική οδό, με το μυαλό στο 3008 και στη σειρά Χ της BMW από εκεί και πέρα.
Επί του προκειμένου, όπως άλλωστε και στο Φορμεντορ, δεν προκύπτει απάντηση από Βόλξμπουργκ και Ίγκολσταντ, ενώ ιεροσυλία να συγκρίνεις με τα εξαιρετικά Σκόντα, που όμως υπολείπονται σε κύρος και φινέτσα, ενώ ομολογώ ότι δεν έχω δοκιμάσει το αντίστοιχο ΚΙΑ Sportage, ενώ αναρωτιέμαι αν προκύπτει αντίστοιχο Λέξους.
Με ατού…
Σε σχέση με 3008 και Χ1-2 λοιπόν η «συζήτηση-σύγκριση» οδηγώντας, μια συνήθεια ΣΧ, έμπνευση από τον ΚΚ, που αντέχει στο χρόνο. Να είμαστε ειλικρινείς, με αυτό το καθαρόαιμο, ένα σύγχρονο SUV σοφά ρυθμισμένο, από την Cupra, δεν προκύπτει σύγκριση. Απαντούν με τα plug in τους Stelantis & BMW και άντε γεια. Εδώ, έχουμε να κάνουμε με θερμικό κινητήρα των δυο λίτρων που ανταποκρίνεται όπως ο τρίλιτρος του γκρουπ σε σασί έτσι ρυθμισμένο που αλλού δεν θα βρεις.
Είναι η κληρονομιά του Ντε Μεο, που στην Ελληνική αγορά αξιοποιεί ο Χάρης Δάνδουρας με Carte Blanche από τον Ανδρέα Χριστοφορίδη.
Ακριβώς όπως οι μηχανικοί της Cupra, οπότε προκύπτει σύνολο με στοιχεία που θα βρεις σε Macan, θα τα ψάξεις στη Stelvio και θα ήθελαν αλλά δεν διαθέτουν τα Range Rover πέρα από την αμφιλεγόμενη αξιοπιστία τους. Στοιχεία που δεν θα προκύψουν ποτέ σε «Κινέζο» με τον Ισπανό τεχνικό-εξελικτή, να έχει την ιταλική νοοτροπία, αξιοποιώντας τη γερμανική αξιοπιστία.
Με τα Cupra έχεις την αίσθηση ότι πρόκειται για χειροποίητα, ότι κάποιος έχει ασχοληθεί με το δικό σου, βάζοντας τη σφραγίδα του, ότι στη σύγχρονη εποχή σε αυτοκίνητο παραγωγής εισπράττεις μόνο από την Πόρσε.
Πιέσαμε με ασφάλεια, κατεβαίνοντας μέχρι να γεμίσει η οθόνη με την Ιτέα, στο δρόμο για του Καλαφάτη, σπίτι του Χαλιβελάκη, του ΕΛΕΜ, του Αθανάσουλα και του Στράτη και αν στο οροπέδιο διαγράφεις τροχιές γνωρίζοντας καλά που πατάς, το σύνολο αποκαλύπτει τις αρετές του μετά τη Δεσφίνα στου Γιάννη Αθανασίου τη γειτονιά, μέχρι την Ιτέα. Κατηφορίζοντας αξιοποιείς το πλαίσιο και που είναι τα 1.750 κιλά, ενώ να η αφορμή για τη δοκιμή αντοχής των φρένων που σε συνδυασμό με το βάρος και το ρυθμό, αμφισβητούν τα κεραμικά, όπως αυτά μιας Καγιέν Τούρμπο S.
Ανηφορίζοντας, στην επιστροφή; Ο κινητήρας! Γάντι του το αυτόματο 7αρι και αυτό είναι σωστό ώστε να χαμογελάς μέχρι την Αθήνα, σε επίπεδα ώστε να ξεπεράσεις το βαρύ σκορ τέτοιες ημέρες όπως τα εννέα λίτρα για κάθε 100 χλμ. τέλειας διαδρομής. Ειδικής για να είμαστε ακριβείς.
Γεγονός πως αν επαληθευτεί η πολιτική τιμών και σε συνδυασμό με τη σχέση Cupra – Hertz που οφελεί τον καταναλωτή, θα βρεθούν προ εκπλήξεων όσοι τους υποτιμήσουν, στην Κάτω Κηφισιά -Δυτική Όχθη, αλλά και Les Metr στη Λ. Κηφισίας, όπου αναμένονται τα Γαλλικά plug in με το φορολογικό ατού…
Πονοκέφαλος η Cupra, με το Τerramar να δένει περίφημα με το Formentor και με το Tavascan, αναμένοντας εμείς το καλό Born και κάντε κάτι αγαπητή κ. Βυθούλκα, ενώ στην αγορά αναμένεται το Raval. Mένουμε συντονισμένοι._ ΣΧ
CUPRA TERRAMAR 2.0 TSI
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΣΗΣ: β/κ >ΚΥΒΙΣΜΟΣ (β/κ): 1.984 κ.εκ. >ΙΣΧΥΣ (β/κ): 265 ίπποι/5.500 – 6.000 σ.α.λ. >ΡΟΠΗ (β/κ): 400 Nm/1.550 – 4.350 σ.α.λ. >ΚΙΝΗΣΗ: Στους τέσσερις τροχούς >KΙΒΩΤΙΟ: Αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων >ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ: Γόνατα ΜακΦέρσον >ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ: Πολλαπλών συνδέσμων >ΜΗΚ.xΠΛ.xΥΨ.: 4.519×1.863×1.584 χλστ. >ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.681 χλστ. >ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 540-642 λίτρα >ΒΑΡΟΣ: 1.750 κιλά >0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 5,9 δλ. >ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 243 χλμ./ώρα >ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 8,4-8,8 λτ./100 χλμ. >ΕΚΠΟΜΠΗ CO2: 191-199 γρ./χλμ. >ΤΙΜΗ: Αναμένεται