top icon
Blog

Οδηγώντας το 2022

Πάει ο παλιός ο χρόνος, και καταγράφουμε ειδικές διαδρομές-αποστολές, απόδειξη ότι μας αρέσει να οδηγούμε.

Σε συνδυασμό με ό,τι όμορφο ζούμε καθημερινά με το Peugeot 208 GTi και ευκαιριακές υπερβάσεις στο χωματόδρομο, είναι σαφές πως το αίμα νερό δε γίνεται. Η άτυπη αυτή ανασκόπηση δε συνδέεται με τα Αριστεία του περιοδικού, μια διαδικασία συνήθεια που κινείται με γήινα κριτήρια, αποφεύγοντας τις παρακάτω επιλογές, που μπορεί να κριθούν υπερβολές.

Το 2022 επιστρέφουμε στα φιλόξενα, υψηλού επιπέδου track day του Λυμπέρη Παπάζογλου, ενώ πας Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις και με τα πόδια. Θα ξεκινούσαμε με την GTA, ακόμα και αν δεν ήταν τα αρχικά της από «Α»…

Με την Alfa, Μπαλόκο!

Τι ήταν αυτό, Ιάκωβε, αγαπητέ κ. Κρομμύδα… Να ζεις για πάντα εκεί σε μόνιμη σχέση με αυτή την Giulia, την GTAm, που σε αίσθηση ξεπερνάει τις προδιαγραφές της. Σημαντική εμπειρία και για τον πολύπειρο, που σε αυτόν το χώρο με ιστορία έχει ζήσει μοναδικές στιγμές. Από GTV, GT και 147 GTA σε πρωτότυπη εκδοχή, μέχρι την 8C, και είναι αυτή η κυρία, η GTAm σε κόκκινο ή πράσινο, που ξεπερνάει τα πάντα όλα.

Η πίστα μόνο δική μας, και πού είσαι Θάνο, πού κρύβεστε Γιάννηδες, να έχω, να δείχνω και να λέω. Πρόκειται για εμπειρία που θέλεις να τη μοιραστείς, ενώ θυμάσαι ομορφιές εδώ με Α.Τ. και Π.Τ. με αυτοκίνητα-σημαία για τον πραγματικό λάτρη της αυτοκίνησης. Σήμερα, οδηγώντας αυτή την Giulia, είναι σαφές. Η 4θυρη Ferrari είναι Alfa Romeo!

Οδηγώντας

Μέγαρα-Ασπρόπυργος InOut

Το Audi RS 3, σοβαρός λόγος ώστε να συνεχίσεις να παιδεύεις συνανθρώπους σου και το 2022. Γνωρίζεις τη δυναμική του Α3 σε sport line, που δεν έχει αντίπαλο, διαβάζεις Τσαντίλη σε 4T για το RS και ονειρεύεσαι. Το τοποθετείς δίπλα στην A45 S, που λατρεύεις και απολαμβάνεις. Με ατού το Audi μέσα από τις προδιαγραφές του, οπότε και διαχρονικά έχει το πάνω χέρι, το πιο φρέσκο από αυτή την παρέα, από όπου πλέον απέχει η BMW. Το RS 3 που οι Γερμανοί μας έκαναν την τιμή και, ελέω Κοσμοκάρ, ο συνεργάτης τους-υπεραξία, το παρουσίασαν στην Ελλάδα. Μας πήραν μαζί τους σε αυτό το άτυπο «Rally in Greece» οι κορυφαίοι Ευρωπαίοι -και όχι μόνο- συνάδελφοι, και απολαύσαμε ειδικές διαδρομές στο Μέγαρο, που προσφέρεται και σε χώρο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον Ασπρόπυργο, που αποκαλύφθηκε. Εξαιρετικός χώρος και για ασφαλή οδήγηση.

Οδηγώντας

Στις Σέρρες με BMW M3

Πάμε Σέρρες. Αυθημερόν, επιλογή «σημεία των καιρών», και αποδείχθηκε δύσκολη άσκηση. Αλλά χαλάλι. Ο χώρος επικοινωνεί Ελλάδα, και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πρόκειται για την καλύτερη πίστα στα Βαλκάνια, και όχι μόνο. Το κυριότερο, συνδυάζεται η συντήρηση με την εξέλιξή της, και είναι οι λεπτομέρειες, ανθρώπων έργα, που κάνουν τη διαφορά. Η ποιότητά της και ό,τι ζεις εκεί εκμηδενίζουν την απόσταση. Σε συνδυασμό με το νέο οδικό δίκτυο, φτάσαμε ατσαλάκωτοι εκεί, όπως και το βράδυ σπίτια μας.

Το αυτοκίνητο; Συγκλονιστικό, και το μέγεθός του δε μετριάζεται από το 4θυρο αμάξωμα, ενώ θα αποφύγουμε σχόλια που τη συγκρίνουν με την GTA. Η αντιπαράθεση αφορά την QV, και εδώ είναι γεγονός η ισορροπία που χαρακτηρίζει αυτά τα δύο σεντάν, σημεία αναφοράς.

Οδηγώντας

Στον Μπράλο με GR Yaris και Puma ST

«Λυσσάξαμε» με το GR Yaris, και να είναι καλά ο πρόεδρος Τάκης, ο «Casa e Campo» κ. Κουτσίκος, που μας παραχώρησε το όπλο του. Ανατριχίλα σε βρεγμένο στον Άγιο Μερκούριο πριν από την καταστροφή της περιοχής, τέλεια στον Μπράλο με το Puma ST, που υποκλίθηκε. Σοφά στημένο παρά τις SUV προδιαγραφές του το Puma ST, αλλά υπολείπεται συνολικά του GR Yaris, σε σημείο που αναρωτιέσαι προς τι αυτή η σύγκριση. Όμως εκεί, στο βουνό πάνω από τη Λαμία, πρωτεύουσα του ΕΚΟ-Ράλλυ Ακρόπολις, προσαρμόστηκε περίφημα και δεν υστέρησε σε οδηγική ευχαρίστηση. Το ζητούμενο, όταν αναφερόμαστε σε ειδική διαδρομή. Χαοτική η διαφορά της τιμής, και εδώ δεν προκύπτει συμπέρασμα επηρεασμένο από το value for money.

Ό,τι και όπως μπορεί ο καθένας, αναμένοντας Puma RS.

Οδηγώντας

«Ταρζάν»-Ford Mustang Mach-E

Εμπειρία! Θέλαμε Καρούτες, βρεθήκαμε στον «Ταρζάν» με την ηλεκτρική Mustang και εξαιρετική σύνθεση υποστήριξης. Το καλυτερότερο ηλεκτρικό η Jaguar iPace, το COTY, αλλά την ηλεκτρική Mustang ονειρεύεσαι. Αφήνεις Μιχάλη Σταυρόπουλο να οργανώσει τα περί κατανάλωσης ρεύματος αξιοποιώντας το σταθμό στην Αταλάντη, και να ’μαστε στον «Ταρζάν». Αν ζούσε θα αναρωτιόταν πού πάμε με δαύτο εκεί μέσα. Καμία σχέση με την ειδική διαδρομή «Ταρζάν» που γνωρίζαμε. Έγραψε ιστορία εδώ ο Τάσος Αθανασίου, ανακατασκεύασε και δικαιώθηκε σε επίπεδο WRC. Όπως μας δικαίωσε το σύγχρονο πολυεργαλείο της Ford σε κάθε άσκηση. Δικαιώνει και την αυτοκινητοβιομηχανία γενικότερα σε σχέση με τον εχθρό, το Tesla που έχει αντίπαλο, και μάλιστα που υπερτερεί σε αισθητική συνολικά, με τους ανθρώπους να κάνουν τη διαφορά. Οι διαχρονικά έντιμοι κύριοι της Ford, και για τη Mustang, κακά τα ψέματα: Τι αυτοκίνητο, mon dieu; Δημιουργία!

Οδηγώντας

Στο Μέγαρο με τα «Ν» και όχι μόνο…

Στα Μέγαρα με το i20N και με το Car Center Fiesta ST, σε ειδική έκδοση και στην πίστα του κ. Χρήστου Αναστασιάδη χρησιμοποιήσαμε και το υπηρεσιακό GR Yaris. Το αυτοκίνητο που χρησιμοποιήσαμε με τον Δημήτρη Βαζάκα στην ειδική διαδρομή στο Σύνταγμα. Σε κάθε περίπτωση, αυτό το αυτοκίνητο πιστοποιητικό χαράς, με σφραγίδα Toyota-Παγκόσμιοι Πρωταθλητές, σε συναρπάζει και προδίδει το μέγεθος του κατασκευαστή-κολοσσού, σε φάση, οι Toyotαίοι μόνοι vs Eυρωπαίοι και Κορεάτες ως γκρουπ. Οι Κορεάτες που με τη σειρά «Ν» κάνουν πάρτι στον ευρωπαϊκό δρόμο της ειδικής διαδρομής, με πλάνο για σεμινάριο στη συγκεκριμένη διαδικασία – και όχι μόνο. Με την ευκαιρία. Συνειδητά δε χρονομετρήσαμε σε αυτή την πίστα-ειδική διαδρομή, που τη λατρεύουμε και για τις ατέλειές της.

Οδηγώντας

Πλοηγώντας

Μεγάλη τιμή με στοιχεία ευθύνης που οφείλεις να διαχειριστείς το «0» στο ΕΚΟ-Ράλλυ Ακρόπολις. Αποδεχθήκαμε την πρόταση του Τάκη Πουρναράκη, σε συνδυασμό με το χαμόγελο του Παύλου Αθανασούλα και το «ΟΚ» της κ. Ανίτας Πασαλή, και να ’μαστε με τον Δημήτρη Βαζάκα στο EVO του περιβόητου Pirellάρχη Πέππα, με τη συντήρηση, ευθύνη της SM. Συνεργαστήκαμε με ωραίους, με σημαντικούς, όπως τον Λευτέρη Σωτήρχο και τον Σταμάτη Παντιέρα, που με τον ενθουσιασμό του σκοτώνει και τη βαρεμάρα, ενώ προσφέρει έργο.

Χρυσή επιλογή τα Pirelli, προσφορά του περιοδικού μας, ενώ ήταν επιλογή μας να μην αναγράφεται το «4Τ» σε ένα «υπερκομματικό» όχημα, σε αποστολή εθνικού χαρακτήρα. Μας υποστήριξε κομψά και ουσιαστικά η κ. Μαρίνα Γεμενή, ενώ είναι σαφές πως, αν γυρίζαμε το χρόνο πίσω, πάλι με τον Δημήτρη θα πηγαίναμε, είτε για να συνοδηγεί είτε να οδηγεί, με σημείο αναφοράς την ποιότητά του.

Οδηγώντας

Alltime classic

Πλουραλισμός φέτος στη συμμετοχή μας σε αγώνες τύπου Regularity. Προσκληθήκαμε, αλλά δεν καταφέραμε να συμμετάσχουμε στην Πίνδο και στις 24 ώρες με την υψηλή μ.ω.τ.-πρόκληση και για βετεράνους. Είμαστε παρόντες στους 3/4 αγώνες (στο ΡΑ του ΑΣΜΑ με θεσμικό ρόλο και με το περιοδικό στην κυριολεξία χορηγό) για το πρωτάθλημα της ΟΜΑΕ. Στο τέλειο Touring, όπως το Arcadia Tour, και βέβαια στο φημισμένο Tour du Peloponnese. Mάλιστα, κάτω από ιδανικές συνθήκες, οδηγώντας την περίφημη BMW 850 Ci σε μαύρο χρώμα. Το ΤdP, καθρέφτης του κλασικού αυτοκινήτου σε διεθνές επίπεδο και, αν δε συμμετέχεις ή δεν ακολουθείς, πληρώνεις για να παρευρεθείς στην απονομή, ώστε να ζήσεις το πανάκριβο, ιδιαίτερα προσεγμένο άρωμα που χαρακτηρίζει το γεγονός. Έργο by Triskelion, ευθύνη Γιάννη Καράμπελα, που διδάσκει και επικοινωνία, ενώ συντονίζει μία εξαιρετικά πολιτισμένη και αποτελεσματική ομάδα.

Οδηγώντας

Στην Κεφαλλονιά

Σχεδιάσαμε ένα οδοιπορικό στην Κροατία με αυτό το σεντάν WRC, το S60-T8 της Volvo, αλλά λόγω Covid η λογική μάς οδήγησε στην Κεφαλλονιά, και μας άρεσε πολύ. Ακριβώς μάλιστα στο Ληξούρι, και ευτυχώς η Δήμητρα Κρίθαρη, γέννημα-θρέμμα του νησιού, σχολίασε εκ των υστέρων ότι η επιλογή μας δε χαρακτηρίζει το υπέροχο νησί. «Η άλλη είναι η καλή πλευρά», το σχόλιό της, αλλά εμείς, αφού απολαύσαμε αυτή την αντι-4άρα ΒΜW, την απάντηση των Σουηδών ακόμα και στην Alfa με τα πολλά ατού, προσαρμοστήκαμε υποδειγματικά. Θα πείτε, η εξαιρετική παρέα, και συμφωνούμε, αλλά προσθέστε και μέρη με ενδιαφέρον στην περιοχή. Μακριά αλλά χαλάλι, αφού και οδηγείς, ενώ η άνεση του αυτοκινήτου σε συνδυασμό με τις επιδόσεις του, είπαμε WRC, εξελίσσουν σε ασφαλή και πολιτισμένη και την καρμανιόλα από την Πάτρα σε Κυλλήνη. Θα ξαναπάμε. Με τους τραπεζικούς που έχουν τη δική τους κουλτούρα και με ΧC40 plugin,αγγίζοντας την τελειότητα.

Οδηγώντας

Στην Ελευσίνα

Είναι η πατρίδα του Γιάννη Κουσκούτη, η πόλη όπου ο Γιώργης Παυλόπουλος καταθέτει την ευαισθησία του. Εδώ, λίγα χιλιόμετρα από την Αθήνα, θα βρεις και το γκαράζ του προέδρου της ΦΙΛΠΑ, και δεν επιλέξαμε τυχαία να φωτογραφίσουμε τα Αριστεία μας – και όχι μόνο. Εξαιρετικά φιλόξενη η ατμόσφαιρα, υποδειγματική η συνεννόηση με τους τοπικούς άρχοντες, και οι φωτογράφοι δημιούργησαν στην κυριολεξία. Στο παλιό εργοστάσιο, είτε ο Γιάννης τα Κλασικά που θα βρείτε μεθαύριο 2 Ιανουαρίου στο τεύχος, είτε όλοι μαζί οι φωτογράφοι μας εκεί και αλλού. Δύσκολα βρίσκεις χώρους για δέκα αυτοκίνητα, και οι συνθήκες ήταν ιδανικές.

Αντίστοιχα, η Ελευσίνα προσφέρεται και για ό,τι επιβάλλεται και για την ανάπαυση του πολεμιστή όταν ολοκληρώσεις. Ιδανικός οικοδεσπότης, γνώστης των υπηρεσιών που συνδέονται με διατροφή, ο φίλος Τάκης Φωτεινόπουλος!

Οδηγώντας

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ