Με τον Martin Sesks μπροστάρη, όλη η Λετονία από αύριο στο πόδι για το Tet Rally Latvia στο WRC, και δικαιολογημένα…
Στο motorsport, διαχρονικά και σε κάθε δραστηριότητα, ο τοπικός ήρωας κάνει τη διαφορά. Τυχεροί οι Λετονοί, με τον δικό τους, συμμετοχή πρώτης γραμμής με το Ford Puma Hybrid Rally1, όπως ο πύραυλος του Fourmaux, θα απολαύσουν τον 24χρονο στις ειδικές διαδρομές με ψηλά τις προσδοκίες τους. Κυρίως και σε διάρκεια, όπως συμβαίνει π.χ. και με τον Kajetanowicz στην Πολωνία, που πλέον έχει τα χρονάκια του, αλλά δε λείπει από αγώνα του WRC, με γραμμένη την ιστορία του στο ERC. Τίποτα στην τύχη, και εδώ ακολουθείται πιστά και αποδεικνύεται το moto του Κώστα Στεφανή ότι όλα γίνονται. Αρκεί βέβαια να προσπαθήσεις, να δουλέψεις σκληρά, να είσαι συνεπής στην επικοινωνία και να αντέξεις στο χρόνο.
Ο Sesks «πολεμάει» από τα δεκαέξι του και έχει ήδη την ιστορία του όντας ανταγωνιστικός στον αγώνα τους στο ERC, με συνέπεια στο εθνικό τους πρωτάθλημα και αλλού. H ανταγωνιστική συμμετοχή διαρκείας, άλλωστε, η πεμπτουσία του υγιούς motorsport, η απάντηση στους ευκαιριακούς της προβολής, όπως στο ΡΑ, και αν διακρίνεσαι, από τη μία σκέφτεσαι ότι αδικήθηκες, και από την άλλη πόσο χαμηλό είναι το επίπεδο. Αν δε διακρίνεσαι και βαφτίζεις αποτελέσματα, απλώς κρίνεσαι, και άλλωστε χάνεσαι μέσα στο χρόνο.
Ο Sesks, που έβγαλε μάτια στην Πολωνία με ένα Puma προδιαγραφών Rally1 χωρίς υβριδικό σύστημα αλλά με ίδιο βάρος, χάρη στο έρμα που προστέθηκε ως αντιστάθμισα της απουσίας του, ξέρει ότι από αύριο κιόλας, από την SS, οφείλει να «πυροβολήσει» και είναι έτσι δουλεμένο το ταλέντο του, που θα το θεωρήσει αποτυχία αν στον αγώνα απλώς κερδίσει τους WRC2 και είναι ανταγωνιστικός με τον Munster. Κουβαλάει και τρέλα. Δε θα βολευτεί, θα πάει όπως ο «Ιαβέρης» για να τους αναστατώσει και όπως ο Βωβός για να τους προβληματίσει. Στο σωστό περιβάλλον που όλοι ξέρουν.
Για τις λιγότερες βαλβίδες του Τάσου τότε και για «Σούμπι» του Άρη σε σχέση με τα εργοστασιακά. Ο Sesks θα οδηγήσει όπως ο Αθανασούλας με το Skoda και, κυρίως, με το Fiesta στο WRC, oπότε τοποθέτησε το Ford ανάμεσα στους «prof», και αυτός δάκρυσε και ο Νίκος ψέλλισε κι εμείς ακόμη σε ανατριχίλα, όταν όλοι πανηγύρισαν.
Σε πρώτο πρόσωπο, έχω άποψη-εμπειρία αγωνιστικής ζωής, όμως δεν είναι της παρούσης. Το μόνο, ότι αυτή η κόντρα με τον ξένο επαγγελματία είναι ότι σου επιτρέπει για να ομιλείς, και είναι ευθύνη μας ότι τα τελευταία χρόνια, με την επιστροφή του αγώνα στο WRC, τέτοιες ελληνικές επιδόσεις λείπουν. Εξαίρεση οι πυροβολισμοί του Άλεξ Τσουλόφτα το 2022 με CY license αλλά GR Champion και του Νώντα Καρανικόλα που στο ΡΑ γκαζώνει όπως πρέπει…
Στο ΡΑ, για τον Έλληνα, είτε βαφτίζουμε θεούς το άτυπο ελληνικό βάθρο, μια εθνική πατέντα στην επικοινωνία που αντικειμενικά δεν υποστηρίζεται, είτε «χαμογελάμε» όταν ακούμε π.χ. ότι ο «Παναγιώτης Ρουστέμης» συμμετέχει, συνήθως χάρη στον Μάριο Ηλιόπουλο και διαχρονικά με την πίστη του Αλεξάνδρου Ρουστέμη.
Εσύ, φίλε μου(;), που θα αντιδράσεις στο FB με το κείμενό μου, στο βάθος χαίρεσαι όταν ο Παναγιώτης, απροπόνητος αλλά ανήσυχος με καρδιά πρωταθλητή, αστοχεί. Έλα τώρα, μην κρυβόμαστε, αφού όλοι έχουμε έναν δικό μας πενηντάρη να στηρίξουμε, ενώ μας χαλάει και την ησυχία μας ο Άλεξ, που παρεμβαίνει για το αυτονόητο. Είναι η περί του χαμένου δίκιου θεωρία που την έχει διαγράψει η Δελαγραμμάτικα τεκμηριωμένα, αλλά μας ενοχλεί γιατί μας εκθέτει.
Την ίδια ώρα, όμως, δεν πέφτουμε σε κατάθλιψη που ο Πάνος Λ. Κύρκος, ο 35χρονος πρωταθλητής, είναι θεατής, και μακάρι στο ΡΑ να δούμε τουλάχιστον τον Πολυζώη, με τον άριστο τρόπο που του ταιριάζει.
Στο ελληνικό περιβάλλον, που για να σε πείσει το «πίτσι» για την ανάγκη της παρουσίας του, μήπως και προοδεύσουμε, πρέπει να έρθει ο Γιώργος Αμούτζας από τη σκηνή στο νταμάρι μέσω enduro. Τυχερός ο Γιώργος, που είναι και χορτάτος και τυπάρα, ενώ μιλάει και τα ελληνικά της αλήθειας. Τυχερός και ο χώρος, που συνδυάζεται με κυρίους και γνώστες. Όπως ο Γιώργος Ηλιόπουλος και ο «ΕΛ-ΕΜ», ενώ είδε μακριά ο κ. Νίκος Κωνσταντόπουλος, και να τος ο Αμούτζας στο πρωτάθλημα και στο ΡΑ – έτσι είναι το σωστό, με διαβατήρια της υπέρβασης και σφραγίδα Οn Sales.
Κακά τα ψέματα
Απάντηση στον Sesks, στον Λετονό, στα ελληνικά, κι εμείς το «πίτσι», που τολμάει να ονειρευτεί, φροντίζουμε να το αδικούμε και να εξελίσσουμε το όνειρο σε εφιάλτη. Στο ελληνικό motorsport, ο φιλόδοξος είναι θρασύς και ο μπαμπάς του φλύαρος ή γραφικός, επιεικώς αντιπαθής, ενώ θα πρέπει και να συλληφθούν, αφού υποστηρίζονται από την ένθετη φυλλάδα του Σ.Χ. Όπως θεωρεί τους 4T με την «Κ» και την προσπάθειά μας η Ψαρράκου, που δεν έχει παρέα, είναι πολύ μπροστά για να συνεργάζεται με παρακατιανούς της ψήφου, ενώ άλλωστε ξέρει τα πάντα.
Το πικρόχολο σχόλιο…
… αποτέλεσμα και της αδιαφορίας Μιχελακάκη και Μανώλη, από όπου έχεις απαιτήσεις τάξης και ουσίας, αφορά τον Αλέξανδρο Παπαευθυμίου, του οποίου η συμμετοχή στα games της FIA κόπηκε από την ΟΜΑΕ ως εκτός χρόνου.
Τίποτα άλλο, με σεβασμό σε αξιόλογο συναθλητή του, που πρόλαβε τον «Αλ» στο «enter», ενώ θα έπρεπε να αξιολογηθούν διακριτικά στο fire.
Καμία έκπληξη και για την αδιάφορη συμπεριφορά του Σωματείου του σε παγκόσμια τροχιά σήμερα, μετά την αστοχία σε περίπου ευρωπαϊκή προσπάθεια πρόσφατα. Με αφορμή, ας πρόσεχε ο πατέρας του «Αλ», που ως εθνικά υπερήφανος Φθιωτός, τον μετέγραψε από το ΑΣΜΑ. Αποδεδειγμένα, άλλωστε, η Χαλιβελάκη κατεδαφίζει τα «άστοχα», ειδικά όταν αφορούν αθλητή του Σωματείου μας.
Αντίστοιχα, κρίμα που η κοινότητα του Καρτ δεν κατάφερε να κρατήσει ζωντανό το δικό της Σωματείο, και εκατό φορές κρίμα που «όλα τα μωρά στην πίστα», σε άσφαλτο και χώμα, δεν εκφράζονται μέσω του ΣΑΜΑΕ με ευαισθησία, ειδικά όταν πρόκειται για νεαρό αθλητή που τολμούν και αδικούν.
Να χαίρεστε που δε βολευόμαστε και ανησυχούμε, και οι αποδεκτές αντιρρήσεις να είναι επί της ουσίας.
Καλή αγωνιστική συνέχεια, με γεγονός πως για τους Πυροβολάρχες δεν προκύπτουν διακοπές._ «Στρατισίνο»
ΥΓ.: Ψάξε, και ενημέρωση για τον αγώνα κάρτινγκ στην Καλαμάτα δε θα βρεις. Κρίμα.