Με κοινό παρανομαστή, το Ντακάρ, ο αγώνας-περιπέτεια, με τον αγώνα στο WRC.
Και οι δύο αγώνες συνδέονται με το αυτοκίνητο, το όπλο των πρωταγωνιστών, ενώ δεν είναι τυχαίο.
Ο Άρι Βάτανεν άλλοτε και ο Κάρλος Σάινθ, στα νεότερα χρόνια, έχουν κερδίσει Ντακάρ και Μόντε. Ενώ ο Τζακι Ιξ, όπως ο Ζαν Λουί Σλεσέρ, έχουν κερδίσει Λε Μαν και Ντακάρ. Καμία σχέση; Εξαρτάται πως αναλύει ο καθένας μας.
Για τους λάτρεις των στατιστικών ο πολυνίκης Πετερανσέλ, όπως και ο Ρόμα έχουν κερδίσει με αυτοκίνητο και μοτοσικλέτα στο Ντακάρ.
Στο Μόντε η διαδρομή αλλάζει σε λεπτομέρειες, ενώ οι δοκιμές επιτρέπονται όπως σε όλους τους αγώνες του θεσμού. Το Ντακάρ που εξελίσσεται σε άγνωστο δρόμο, έχει περάσει από χίλια κύματα, με τη φιλοσοφία του δημιουργού να παραμένει, αλλά το επίκεντρο να προσαρμόζεται ανάλογα και κατά περίπτωση.
Στους δυο αγώνες ξεχωρίζει ο ρόλος του συνοδηγού που στο Ντακάρ σε επίπεδο πλοήγησης και τεχνικών γνώσεων, φαίνεται πιο σημαντικός. Όπως και να έχει, πρόκειται για ομαδικό παιχνίδι το Ράλλυ, όπως άλλωστε και οι αγώνες αντοχής, όπου οι άνθρωποι κάνουν τη διαφορά.
Η στρατηγική; Ανθρώπων έργο!
Στο Ντακάρ
Για τρίτη συνεχή φορά στην αφετηρία του Ντακάρ η ομάδα της Audi με εξαιρετικά πληρώματα σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα του ονείρου. Ένα ιδιαίτερα προχωρημένο σύνολο, στην κυριολεξία πρωτότυπες κατασκευές με τους «καλυτερότερους», αλλά οι ειδικοί θεωρούν φαβορί την ομάδα της Prodrive με πιο απλή και ιδιαίτερα αξιόπιστη προσέγγιση. Από τα πληρώματα ξεχωρίζει ο Αλ Ατίγια, ενώ το σχόλιο που συνοδεύει τον Λέμπ, είναι «δεν μπορεί κάποτε θα κερδίσει».
Το ίδιο ισχύει όμως και για την Audi, οπότε ας αφήσουμε τις προβλέψεις ακολουθώντας τα γεγονότα. Διαβάζοντας κάθε ημέρα τον κ. Σπύρο Χατήρα στο 4troxoi.gr και παρακολουθώντας κάθε βράδυ στο Eurosport το πως εξελίσσεται o αγώνας.
Σε επίπεδο γενικής με τα WRC1, που πλέον αμφισβητούνται καθαρά, μπορείς να προβλέψεις, μέχρι κάποιο σημείο.
Όπως ότι Ford Puma και Κατσούτα δεν κερδίζουν, ενώ τον Οζιέ, απειλούν ο δικός του, ο Έβανς, επίσης με Toyota και οι τρεις της Hyundai. Με τον Μίκελσεν να έρχεται φουριόζος και αποφασισμένος να αφήσει το αποτύπωμα του.
Μείνετε συντονισμένοι…
Για το ποιός από τους Οζιέ, Έβανς, Νέβιλ, Τάνακ και Μίκελσεν θα παραλάβει από τα χέρια του πρίγκιπα τα κύπελλα του Νικητή.
Ενδιαφέρον και στο WRC2 με τα τέσσερα Yaris να κάνουν τη διαφορά στη λίστα των συμμετοχών, αλλά υπάρχει χρόνος για αναφορές στο Μόντε. Στον πλέον λαμπερό αγώνα του WRC, θεσμός που δεν διανύει τα καλύτερα του.
Γνώμη μας, πως δεν θα το σώσει η Lancia, που αντίστοιχα δεν θα βρει μέσω WRC λόγο ύπαρξης στο Ράλλυ της αγοράς, αν στη Stellantis δώσουν το χρίσμα στο θρύλο του παρελθόντος.
Υπομονή λοιπόν για τη συνέχεια, ενώ επιτέλους έχουμε άμεσα αγώνες._ Σ.X.