X
Blog

Να ζηλεύουμε

Εμείς της ορθοδοξίας σε τεντωμένο σχοινί, όταν συγγενείς και φίλοι μας, η κοινότητα του Ιστορικού Αυτοκινήτου στην Ελλάδα, βρίσκονται σε τροχιά ανάπτυξης με εξαιρετικές εκδηλώσεις…

Γοητεύει μάλιστα η αναρχία που διακρίνει την εξέλιξη του Ιστορικού Αυτοκινήτου στη χώρα μας. Εξαιρετικές εκδηλώσεις που προκύπτουν η μια επάνω στην άλλη, ευθύνη μιας Ομοσπονδίας που αναζητάει αντικείμενο, έχοντας χάσει ταυτότητα και βηματισμό.

Από την άλλη, οι εκδηλώσεις έχουν ταυτότητα και μάλιστα πλέον απευθύνονται στοχευμένα.

Αγώνα τύπου Πίνδου, με στιλ Costa Brava, έφτιαξαν οι αδελφοί Κουνέλλη στην Εύβοια, συνδεδεμένο με το DNA τους και λογικά κάποιους της παράδοσης τους προβλημάτισε-απογοήτευσε και άλλους της ηλεκτρονικής μέτρησης, λάτρεις και των επάθλων της απονομής, τους ικανοποίησε.

Οι ίδιοι, άνθρωποι πολύ υψηλού επιπέδου, ο κ. Μίμης και ο Άγγελος, καθηγητές και στη φιλοξενία, πρόσφατα θεώρησαν υποτονικό τον ρυθμό του ΙΡΑ regularity, ενώ χθες αμφισβητήθηκαν από όσους θεώρησαν υπερβολή τον δικό τους.

Γνώμη μας πως παγιδεύτηκαν, όντας σε αδυναμία να επικοινωνήσουν τις προδιαγραφές του αγώνα τους, ώστε να μην αιφνιδιάσουν δυσάρεστα συμμετέχοντες, λάτρεις της διασκέδασης μέσα απο την touring διάσταση των εκδηλώσεων.

Ενημέρωση που διδάσκει ο Μιχάλης Μουζούκης του ΣΙΣΑ, όπου πάντα ξέρεις τι σε περιμένει.

Διαφορετικός και ο αγώνας-υπενθύμιση της ΦΙΛΠΑ για το “who is the boss” γιορτάζοντας 50 χρόνια διαδρομής που δεν μπορούν να δηλητηριάσουν ούτε ένας-δύο άστοχοι της προηγούμενης διοίκησης και ένας-δύο εμπαθείς εκτός κάδρου, εντός καφενείων και φόρουμ.

Αγώνας με κατηγορίες και τρεις νικητές και αδυνατούμε να πιστέψουμε το κακοήθες άτυπο ρεπορτάζ, πως αγωνιζόμενος μέλος της διοίκησης (;) που διαχρονικά χορηγεί το “πατριαρχείο” του Ιστορικού Αυτοκινήτου στη χώρα μας, όπως είναι η ΦΙΛΠΑ, εξέφρασε δυσαρέσκεια για προσωρινά αποτελέσματα, διεκδικώντας μάλιστα με πίεση την περιβόητη “καραμούζα”. Βαρύ έπαθλο για ικανούς και είναι αδιανόητο ότι δεν απονέμεται και στους συνοδηγούς που άλλωστε κάνουν το δύσκολο κομμάτι της δουλειάς.

Τέλος, ήταν και παραμένει αλλιώς, σε άλλη, σε δική του διάσταση το Tour Du Peloponesse. Η πραγματικά διεθνής έκφραση του Ιστορικού Αυτοκινήτου στη χώρα μας και δεν ήταν τυχαία η αναφορά του έγκυρου Historic Forum στην εκδήλωση και ειδικά στο σχόλιο-άποψη μας, που ενίοτε αντιμετωπίζεται διακριτικά και επιφυλακτικά, λόγω της ιδιαίτερης γραφής μου.

Με άλλοθι από την πλευρά μου, ότι δεν πρόκειται για περιγραφή και μετάφραση σε κείμενο, ονομάτων, ανθρώπων και μηχανής σε συνδυασμό με βαθμούς ποινής. Πρόκειται για κείμενο-προσπάθεια που στοχεύει στην ανησυχία και του αδιάφορου, που επαναλαμβάνοντας την ανάγνωση το αντιλαμβάνεται.

Απαιτητικοί οι αναγνώστες μας, όπως και απαιτητική η παρέα του Μόντε, που έχτισε την Πίνδο και πάει Costa Brava, μια παρέα εξαιρετικών οδηγών-συνοδηγών που συνδυάζουν τσαγανό στο γκαζώνω με την ευφυΐα τους, καλά δουλεμένη, με μόρφωση υψηλού επιπέδου. Λεπτομέρειες τα ονόματα συνολικά και ξεχωρίζουμε όσους με ποιότητα χωρίς έπαρση και είναι ακριβώς ότι χρειάζεται η κατηγορία sporting ώστε να απογειωθεί. Γεγονός πως καθυστέρησε να εμπλακεί με κράνος ο κ, Γιάννης, ενώ δεν το “βλέπει” ο κ. Νίκος. Αντίστοιχα, συμμετέχει με το «0» όταν “χρονομετρεί” ο κυρ Σπύρος, προδίδοντας τακτ.

Όμως, προλαβαίνουν και με το παραπάνω, ο δημιουργικός Γιώργος, ο Πέτρος, ο Άρης, οι Δημήτρηδες, ο Μίλτος και άλλοι όπου θα βρουν στις ειδικές τον Κώστα και τον Λυμπέρη που έχουν προηγηθεί στης sporting τα μονοπάτια.

Χρυσοχόος ο ένας Δημήτρης, αλλά χρυσοχέρηδες όλοι και θα προκύψει μια παρέα- φωτιά με τους δικούς μας. Όπως ο Άγγελος, ο Σώτερ, ο Τάκης, ο Νίκος, ο Δημητράκης και ο Δημήτρης που ήρθε και έμεινε, ο Γρηγόρης, ο Χρυσόστομος, ο Θέμης, ο Ανδρέας, οι συνοδηγοί τους και άλλοι σημαντικοί, με τους τεχνικούς να κάνουν τη διαφορά…

Θα προκύψει μια ανταλλαγή ιδεών μέσα από σκέψεις σοφών και είναι αυτό που θα αναβαθμίσει την ταλαιπωρημένη μας κουλτούρα, επαναφέροντας το DNA μας σε παραγωγική διάσταση.

Κάποιοι μας δίδαξαν γενικώς και κυρίως στο να είμαστε σεμνοί, σημαντικοί μας έμαθαν να σκεπτόμαστε αγωνιστικά και ότι μάθαμε, δείχνει σε εμάς τους χορτάτους από σκόνη και το δρόμο της Regularity. Διαδικασία που έχει το σεβασμό μας.

Regularity σε touring εκδοχή, με την προστασία του Ιστορικού Αυτοκινήτου και του θεσμού, μέσα από την αξιοπρέπεια μας.

Ότι οφείλουμε να προστατεύουμε και είναι ο λόγος που συμμεριζόμαστε και στηρίζουμε όσους εναντίον του κατεστημένου της καρέκλας στη μία και στην άλλη Ομοσπονδία.

Δυστυχώς οι Ομοσπονδίες, δεν υπηρετούν με σεβασμό όσους εκπροσωπούν, αλλά λειτουργούν προσβάλλοντας ότι επιβάλλεται να προστατεύουν και να εξελίσσουν. Τυφλοί για την καρέκλα και για μια αμφιλεγόμενη εξουσία, σκοτώνουν και τη διάθεση όσων τολμούν να ονειρεύονται.

Στα χωράφια μας, το κάνουν 100 για δέσιμο και άλλοι δέκα, ταρακουνώντας τα νερά θεσμικά όπως τους ζητήθηκε.

Το κάνουν πλέον αποδεδειγμένα και κάποιοι θυμωμένοι με πείσμα στη ΦΙΛΠΑ που έχει και την εκλογική δύναμη σε σχέση με την Ομοσπονδία τους.

Άλλωστε, η αμφισβήτηση κουρασμένων είναι ο τρόπος ζωής δημιουργών. Όπως στον ΣΙΣΑ και στο Τρισκέλιον και είναι τυχαία η σειρά. Ο καθένας στη διαδρομή του.

Ειδική για την παρέα του ΜΜ, η Τέλεια για τον Καράμπελα. Αφετηρία το Ιστορικό Αυτοκινητο και μέχρις εκεί …

Πήγαμε, Καράμπελα…

Έχει συναίσθημα ο Γιάννης, που ιδρώνει, αγχώνεται, στεναχωριέται και όλη μέρα αγωνίζεται παίζοντας σκάκι και με τον εαυτό του και με τα φιλαράκια του και με τους κουμπάρους του, που δεν είναι τυχαία οικογένεια του.

Η σύγχρονη κουμπαριά, πράξη ευθύνης ξεπερνάει ακόμα και συγγένειες και ο Γιάννης το τιμάει αυτό, όπως και ο Νίκος Τσάδαρης στη δική μας κοινότητα.

Μας αρέσει αυτός ο τύπος ο Καράμπελας που ενίοτε δεν έχει το νου του και δεν αποφεύγει την ένταση, αγγίζοντας και μέλη της οικογένειας του. Σημαντικό ότι ποτέ δεν ξεχνάει ότι ξεκίνησε από το Άργος που λατρεύει, βάζοντας πολύ ψηλά τον πήχη σε σχέση με ότι υπηρετεί.

Μόνος εναντίον όλων είτε πήρε το Tour μωρό και το ενηλικίωσε, δέκα χρόνο σε έντεκα μήνες, είτε διοργανώνοντας τη Regularity έκφραση του ΙΡΑ έχοντας σύμμαχο του μόνο τον Μιχελακάκη. Ο ΔΜ, σε διαρκή δυσκολία διαχείρισης του οίκου του, έχοντας αστοχήσει στην επιλογή συνεργατών.

Το όραμα Καράμπελα για το ΙΡΑ-R συνδέεται με πιο light εκδοχή αγώνα, από ότι θα ήθελε πχ η παρέα των Les Grecs. Γεγονός πως έτσι θα έρθουν ξένοι με αυτοκίνητα κοσμήματα και έτσι θα συνδυάζεται και θα ισορροπεί υποδειγματικά με τη sporting εκδοχή του αγώνα.

Ανοίγει δρόμους ο Αργίτης και δεν πρόκειται για τυχαία εκδήλωση το ΤdP με 60 ξένους και 10 Έλληνες σε εβδομαδιαία διάσταση και 6στερη φιλοξενία. Πρόκειται για ένα Concours de Elegance με συμμετοχή ξένων, σε ακριβή πολύ προσεγμένη περιοδεία.

Πλεονέκτημα η ομάδα του και έναν σημαντικό συνεργάτη χάνει λόγω συνθηκών, δυο νέοι έρχονται και προσαρμόζονται και προκύπτει ένα εξαιρετικό σύνολο που συνδυάζει τη φιλοξενία με το τυπικό κομμάτι της οργάνωσης. Πολλοί και απαιτητικοί οι ξένοι φιλοξενούμενοι, στον ίδιο ρυθμό και οι Έλληνες και όλοι έχουν άμεση απάντηση ακόμα και σε απορίες του παραλόγου.

Ακόμα και σε σχέση με χρόνους και διασταυρώσεις που αναβαθμίζουν την ένταση, αλλά και δυναμώνουν φιλίες.

Στο Tour Du Peloponesse by Scuderia Triskelion, τα σκυθρωπά πρόσωπα κρατούν για λίγο και είναι το χαμόγελο, η ευγένεια και η χαλαρή διάθεση ο κυρίαρχος του παιχνιδιού.

Τα αποτελέσματα, ενίοτε προβληματίζουν, με της νύχτας τα καμώματα να στέλνουν μετεξεταστέους Πρωταθλητές σε αγώνες και κυρίως στη ζωή όπου ξεχωρίζουν, όπως πχ και οι 6 Warriors, αλλά είναι η απονομή-gala και οι μαγικές εικόνες του Κουσκούτη που σε επαναφέρουν στην τάξη.

Συνδεδεμένη με την κλάση ενός αγώνα, διεθνής εκδήλωση πολύ υψηλού επιπέδου που δεν την πληγώνουν η βαθμολογία και τα κύπελλα.

Εδώ στο βάθρο και στη γενική κατάταξη θα βρεις αναμνήσεις με τα συναισθήματα στα κόκκινα, έχοντας αποκτήσει και ξένους φίλους από όλη την Ευρώπη και όχι μόνο.

Στα μάτια μας, πρέσβης του φετινού αγώνα ο κ. Άκης Μερτίνος, με καλονή συνοδηγό, σε ιταλικό αριστούργημα.

Συνεχίζουμε…

Αύριο, άμεσα την Κυριακή, θεσμός το Concourse της ΦΙΛΠΑ στο Παλαιό Φάληρο που δεν το χάνεις, ως και θεραπεία της ψυχής. Αντίστοιχα, δεν θα χάσεις και το χειμερινό τους Ράλλυ το Νοέμβριο, με έδρα τη Βυτίνα.

Εκεί αξίζει να πας με την 230/6, ώστε το βράδυ μετά το δείπνο, να απολαύσεις στο “Καπνοπωλείο” ένα ποτήρι από σπάνιο ποτό με δύο κυρίους της ΦΙΛΠΑ. Τον Γιώργο Αλεβιζόπουλο και τον Μιχάλη Γεωργιάκο, άτυποι συνεργάτες μας σε δύσκολη άσκηση που αφορά τη διεθνή έκφραση του Ιστορικού Αυτοκινήτου και διαβάστε 4Τ Νοέμβριος με την Καθημερινή της Κυριακής.

Πάμε ΣΙΣΑ

Απωθημένο το 24ώρο. Θα πάμε κάποτε με τον ΝΤ και συνοδεία τον Σωτήρη Σκαλτσά με τον Βασίλη μας. Έτσι το ονειρεύεσαι αυτό. Σφικτό, απαιτητικό τεστ αντοχής ανθρώπου και μηχανής, σχεδιασμένο από άνθρωπο που κοπιάζει με άποψη οπότε και εμπιστεύεσαι. Ο Μουζούκης που έχει ακόμα ένα κοινό με τον Καράμπελα. Παραδέχονται τη στραβή. Συγγνώμη δεν θα ακούσεις, αλλά θα το εισπράξεις και αν διαθέτεις την απαραίτητη εδώ αρχοντιά, το αντιλαμβάνεσαι. Φέτος ο αγώνας πάει Πάτρα και τα πληρώματα θα περάσουν τα ξημερώματα απέναντι οργώνοντας τα βουνά πάνω από τη Ναύπακτο, Γαλαξίδι κλπ. Η νύχτα εδώ βγάζει τη γοητεία της και όπως σχολιάζουν και οι πιστοί άνευ συμπλεγμάτων όπως ο πολυνίκης Γιάννης Κατσαούνης προκύπτει και αλληλεγγύη με τον Μαθιό δίπλα του να συμπληρώνει ότι είναι η ατμόσφαιρα που σε κρατάει ζωντανό και δυνατό.

Αν ο ΝΤ πάει αλλιώς και μακάρι με Βαζάκα, ή ΠετροΡετρο, θα πάμε με τον Βασίλη Ν. Τσάδαρη ως υποστήριξη.

Δεν το χάνεις αυτό…

Η δική μας Costa Brava έχει 24ωρη διάρκεια και το τρίωρο διάλειμμα δεν μετριάζει, δεν αλλοιώνει το μέγεθος της εκδήλωσης με πετυχημένη ιστορία. Ακόμα μια Ελληνική εκδήλωση από ικανούς, πρόσκληση για ξένους με πρόκληση τη φιλοσοφία της ,..

Επίλογος

Για το τέλος της χρονιάς θέλεις κάτι δυνατό ως εργαλείο για το GP του ΣΙΣΑ στη Βάρκιζα. Σε “προκαλούν” τα ντυμένα πεζοδρόμια και όπως σχολιάζει ο Έλληνας Luc, ο Γιάννης Κυρανάς με την DS παιχνίδι στα χέρια του, “αναγκαστικά πας τάπα για να πετύχεις μ.ω.τ. 50 χλμ.ώρα”. Ενδιαφέρον ….

Το 2023…

Μετά το ΙΡΑ, τι; Πριν λοιπόν και είναι αυτός ο πονηρός περίπατος του Καράμπελα σε Ιταλία και Ρουμανία που βάζουν φωτιά στο ημερολόγιο ενώ θα ταρακουνήσουν για τα καλά λογαριασμούς αρκετών πιστών.

Ενθουσιάστηκαν πέρσι στην αναγνώριση, οπότε όπως συμβαίνει στις Καραμπελιές θα παρασύρουν και άλλους.

Μείνετε συντονισμένοι._Σ.Χ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!