top icon
Blog

Motorsport Stories #1: Η αλεποουρά σύμβολο του Ring!

Το Σάββατο ξεκινά στο Nurbrugring η χρονιά για το γερμανικό έπαθλο αγώνων αντοχής που κάποιοι θα θυμάστε ως VLN, αλλά πλέον έχει μετονομαστεί σε NLS.

Πρόκειται για 4ωρους αγώνες στο Nordschleife όπου συγκεντρώνονται περισσότερες από 100 συμμετοχές, καθώς είναι ένα ιδιαίτερο πρωτάθλημα, κυρίως λόγω του Nurburgring. Κανονικά αυτός θα ήταν ο δεύτερος αγώνας, αλλά είναι ο πρώτος που θα έχουμε την χαρά να παρακολουθήσουμε φέτος, γιατί στον προηγούμενο η χιονοθύελλα κατέστρεψε τα σχέδια 140+ συμμετοχών.

Αύριο, οι συμμετοχές θα είναι 147, παρά το ότι ορισμένες ομάδες λείπουν λόγω του ότι από σήμερα ξεκινούν οι διαδικασίες του 1ου φετινού αγώνα για το Ευρωπαϊκό GT στην Monza. Στον αγώνα του Ring συμμετέχουν συνήθως πολλά GT3 αυτοκίνητα, ολοκαίνουρια GT4, TCR, BMW, Porsche ατελείωτες και πολλοί καλοί και διάσημοι οδηγοί. Ποιον περιμένουν όμως να δουν και να χειροκροτήσουν όλοι οι θεατές κάθε χρόνο;

Το Opel Manta “Foxtail” με τον Olaf Beckmann στο τιμόνι, το οποίο αύριο ξεκινά με τον αριθμό 271 στις πόρτες. Είναι η μασκότ του Ring! Μια συμμετοχή που θεωρείται δεδομένη και αναμενόμενη και κάθε προσπέρασή που κάνει μέσα στην πίστα, πανηγυρίζεται σαν γκολ. Είναι ένα Opel Manta του 1988 με το οποίο ξεκίνησε να τρέχει η Kissling Motorsport το 2003. Η Kissling, μια οικογενειακή αγωνιστική ομάδα, ολοκλήρωσε τις δραστηριότητές της το 2019. Είχε συνδέσει το όνομά της με την Opel και με την υποστήριξη της εταιρείας, είχε κερδίσει τίτλους και πρωταθλήματα στα 41 χρόνια που παρέμεινε ενεργή στο γερμανικό motorsport.

Τα τελευταία χρόνια, όσο η τεχνολογία εξελισσόταν και τα αυτοκίνητα ανανεώνονταν, το Opel Manta με την χαρακτηριστική ουρά αλεπούς δεμένη στην κεραία του, παρέμενε εκεί. Με τον Olaf Beckmann στο τιμόνι αλλά και τους Peter Hass και Volker Strycek τα τελευταία χρόνια, ήταν πάντα στον 24ωρο αγώνα του Ring αλλά και στο πρωτάθλημα του Nordschleife, αποτελώντας σημείο αναφορά για τον θεσμό του VLN, που είναι ακριβώς αυτό. Μικρές επαγγελματικές ομάδες ή ιδιωτικές συμμετοχές που έχουν την ευκαιρία να ξεχωρίσουν ανάμεσα στους κορυφαίους.

Η κορυφαία αναμφίβολα στιγμή του Opel Manta “Foxtail” ήταν στον 24ωρο του 2019, που ενδεχομένως να είναι και ο τελευταίος αυτής της ιστορικής παρουσίας. Πέρσι ο Beckmann δεν συμμετείχε στον 24ωρο, ήταν όμως παρών στους 4 από τους 5 αγώνες του NLS, τερματίζοντας στους 3 από αυτούς. Το 2019 λοιπόν, στις κατατακτήριες του 24ωρου, το Manta βρέθηκε κάποια στιγμή εκτός πίστας με αποτέλεσμα η προσπάθεια να ολοκληρωθεί άδοξα. Η εμφάνιση στην εκκίνηση του αγώνα χαροποίησε τους θεατές, όμως σύντομα κατέληξε και πάλι εκτός πίστας, αυτή τη φορά περισσότερο λαβωμένο, από μια επαφή με μια Mercedes AMG GT4.

Η συμμετοχή ήταν ήδη απολύτως προσωπική καθώς η Kissling είχε αποσυρθεί και ο Beckmann συνέχιζε ιδιωτικά, όχι όμως και ερασιτεχνικά όπως αποδείχτηκε. Μπορεί να χρειάστηκε λίγο περισσότερο χρόνο, μπορεί να έχασε οποιαδήποτε ελπίδα για διάκριση, κέρδισε όμως τις καρδιές όλων όσοι βρέθηκαν στο Ring εκείνη την χρονιά, όταν επανεμφανίστηκε στο pitlane επιστρέφοντας στον αγώνα. Τα χειροκροτήματα που εισέπραξε από όλες τις άλλες ομάδες και από όλους τους θεατές, θα συνοδεύουν την αλεποουρά για πάντα στην ιστορία του motorsport!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ